35/Emine Can

78 7 0
                                    

       2/Sevgili Günlük bölümünü yazdığımdan beri bu bölümü yazmayı planlıyordum.26/İdöl bölümünüde onun fotoğraflarına bakarak  yazdım.Çünkü idölüm kendisi olur.Asosyalim bölümündeki Adana'ya gitmek isteğimden ondandır.Kendisiyle tanışmak değil amacım doğup büyüdüğü yeri görmek kendisi hala Adana'da yaşıyor.

  Kendisi ben çok ayrı seviriyorum.Odamda bi duvar fotoğraflarıyla dolu.Aynı kandan olduğum insanlardan bile çok seviriyorum.Kendisi hakkında takıntılı olduğumdan kendisi araştırdım.Yani sevdiğim insanı bi tanıyım dedim.ANY'nın arka kısmıyla yetmezdi.Onu araştırırken daha bağlandım.Kendisi wattpadde Yaz Aşkım ve Alayına Newyork ,İsimsiz çocuk,Denizle alakalı bir hikayesi var ben paylaştığı zaman pek kendimde değildim sonra okurum dedim sildi.İsimsiz Çocuk adlı hikayesinide  onuda sildi.Ben sonra o hikayeyi kemdimce yazdım okulda sonra okul defterlerimle birlikte gitti  yazdığı bölümler.Şuan yeni paylaştığı Köşedeki adam hikayesi , Yaz Aşkım Any - Özel bölümleri var .Ama kendisi sınav dönemi olduğundan yb pek beklemiyorum.Kendisi bana sabırlı olmayı öğretti.Hakkında kendi araştırmalarım ile topladığım bilgileri burda paylaşmıycam.O kadar araştırarak buldum.Şuan attığı üsteki yorumdna gaza yazıyorum.

         Kendisini defterimdede yazıyorum.Günümü yazarken sayfa Emine Can'a olan sevgim ile bitiyor.İlk imza günü İzmir'de olduğundan İzmir'e gitmeyi bile düşünmüştüm.İstanbula geleceğini söylediği gün Teog günümüzdü.Sınavdan geldiğimde okuduğumda 23'nisandaki çocuklardan bile daha mutluydum.Moral olmuştu.İmza gününü anlatmak isterdim.Fakat çok heyecanlı olduğundam naptığımı bile hatırlamıyorum.Çok durmamıştım.2 gün boyunca kitabıma imza attı ,Emine Can İstanbuldaydı diye çığlıklar atıyordum.Zaten kitabını ilk elime annem kafayı yediğimi söylüyordum.Kitabın elime aldığı ilk anı yazıyım.Dershaneden geldiğimde masama çantamı bıraktım ve masada kitabı gördüm.İlk baya sevinç dansı + çığlık falan attım sonra gözyaşlarına boğuldum.Sonraki gün imza günüydü ben evde kitabım elimde imza gününde fotoğraflara bakıp İmzir'deki ilk imza gününe katılanlara saydırmıştım.İmza günümde bende çok durmadığımdan bende kendime baya saydırmıştım.

            Kısaca Emine Can'ı baya baya seviyorum.Kendisine takıntılıyım.İdölüm.Ablam olarak gördüğüm kişiler arasında.Ablam yok malasef abla kardeş gibi takıldığım kuzenlerim hepsi Bursa'da.İstanbulda baya yanlızım.O yüzden Emine Can ve 4n1k'nın facebook grubunun yöneticisi Sümeyye Tiryaki ablam olarak gördüğüm kişilerdir ( çok özel bilgi )

multimedya : Emine Can'ın bana attığı son yorum.

Not : Multimedyayı gören  Elif bu sırada salonun ortasında bi elinde çamaşırlar diğer elinde telefon ile çığlıklar attı.Ergenim sonuçta.Annem başıma şeker attı odama kaçtım.Odaya kaçarkende ayağım kaydı.Son anda düşmekten kurtuldum.Şuan iyiyim.

Öleceğimizin Farkındamısın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin