37/Köşedeki Adam

33 3 0
                                    

                   Uzun süredir wattpad'de saçmalamıyormuşum.Son 2 bölümde kişi tanıtmak ve deftere yazınca wattpad'e yazmayı hiç düşünmedim doğrusu.Ama bugün saçmalamıycam. Bu gün size -size diyorum ama okuyan yok sana- son zamanlardaki favorim olan benim gibi üşengeç birine uzun yorum yazdırabilen -aslında her zaman üşengeç değilim ama neyse işte- hikayeyi tanıtıcam.

    NOT : Hikaye yeni başlanılmış ve daha çok okuyan olmadığından kimse beni yalaka diye düşünmesin.Ben sadece çok sevdiğimden hikayeyi tanıtıyorum sizde okumaya başlıyıp o hikayenin kendi havasına katılın.

     Hikayenin adı : Köşedeki Adam

    Yazarı : Emine Can (Adana'nın yazarcanı tanıyorsunuzdur kendisini )

   Bölüm Sayısı : 4 ( yeni başladı zaten daha herkes keşfetmedi o yüzden çok şansılıym )

                       Bu hikayenin kendine ait. Daha doğrusu öz.Hikayenin ana karakterlerı Tunay ve İdil kendine has ve eşi benzeri olmayan karakterler .Hikayede öyle.Hikayenin her bir kelimesi özenle seçilmiş.Her birşey özenle dokunulmuş.Bence yazarcan için bu hikaye çok özel.Deftere yazdığınız herkesden sakladığınız hikayeniz olur ya öyle. Yazarcan sanki bizimle o özenle sakladığı hazine gibi olan cümlelerini paylaşıyor.Hikayeni kendi has aurora'sı (?) var.Böyle okudukça bağımlı oluyorsunuz.İdil karakteri ile özleşiyor.Tunay'ı da benimsiyorsunuz. 

      Yazarcan'ında diğer hikayelerinden farklı.İlham alınarak yazılmamış -bence ama ilham derken bişeyden ilham almak daha doğrusu - .Yazarcanın en derinlerden gelen bir kıvılcım ile  başlamış olabilir hikayeye.Sonra düşündükçe içinden en özel cümlelerini bir araya getirmiş gibi.O yüzden çok sık bölüm beklemiyorum.Her bir kelimesi dokunarak yazıyor.İçine sinmeli , kendini sıkmamalı , yb bekliyorlar diye çabalamamalı , severek yazmalı . O yüzden bence ona destek olmalı uzun yorumlar ve oylarla  orda olduğumuzu belirtmeliyiz. Yoksa niye bizimle böylesine özenli ve özel hikayesini bizimle paylaşsın ? . Onunda bir hayatı var.Hemde bu yıl sınava gircekten niye burayla uğraşsın ki ? İstese sınava gircem diye bir yıl yakın ortadan kaybolur sonra başka hikayelerle geri döner ama o biz sevenleri yanlız bırakmamak için severek yazdığı mütiş hikayesini bizimle paylaşıyor.

-Şiddetle Tavsiye ediyorum-

NOT 2 : Şu benim paylaştığım hikaye şeyini okuduysan 1. bölümü paylaşıp devamını getirmediğim için özür dilerim. Çünkü aslında hikayenin belli bir kısmından sonrası hazır ama başı yoktu.Başını ayarlayıp düzenliyip o belirli kısma geldikten sonrasını düzenli olarak paylaşıcam.-Aslında ilk defa hikayelerimi okuttuğum ve bu hikayenin başını getirmemi sağlıyan kızda ortalarda yok-Ama üşeniyorum.Üşenirken yazınca aklımdaki karakterlerin başını getirdikten sonrasını yazmaya başlıyorum , hikayenin başı belirli olmuyor.Paylaştığım hikayede öyle.Ama Umut karakterini çok seviyorum o yüzden devam edicem ama bu ara başka bi hikaye yazmaya başladım. İnanmassınız oturunca üşenmiyip sayfalarca yazıyorum.


















Öleceğimizin Farkındamısın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin