32/Tercih Dönemi

8 2 0
                                    

            Tercih döneminin böyle geçiceğini tahmin etmezdim.Baya düşünceli ve doğru kararlar vermemiz gerekiyor

                 Bunun için derin bir araştırma yapmalısınız.25 tane tercih hakkınızda bile okulları nasıl sıralıyacağınız önemli.Bunun dışında 4 yıl orda okuyacaksınız.Yanlış tercihler geleceğinizi karartabilir.

           Sonunda bugün tercihlerimi bitirdim ama bende bittim.Okuldan form aldıktan başladık araştırmaya.Tek bende değil evdeki herkes araştırıyor.Liste o kadar çok değişti ki .Hatta bugün okula gitmeden önce son dakikada bile bazı liseleri çıkardığım oldu.

     Aslında benim gibi kararsız değil  ve hedefiniz varsa gelecekle ilgili  tercih döneminiz daha kolay geçicektir.Hedefim daha yok çünkü nasıl eğitim sistemindeysek ergenlik döneminde geleceğimize karar veriyoruz.Onun için Anadolu Liseleri listemde bolca var.(Bir tane Sosyal Bilimler dışında hepsi anadolu,fen lisesi bana göre değil,imamhatip evimize yakın çok iyi bir imamhatip lisesi yok yoksa eminim annem yazdırırdı)

       Hala tercih yapacak ya da ileride tercih yapacak herkese tavsiye edebileceğim bi kaç şey var.Önceden araştırmaya, benim gibi çoğunlukla tercih döneminde araştırmayın.Kararlı olun.Ve Listenizi doğru bir şekilde yapın.

Öleceğimizin Farkındamısın?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin