Bana sarıldı bir süre öylece kaldık. Minho'dan ayrıldıktan sonra göz yaşlarıma hakim olamadım. Ardından çantamı alıp sınıf öğretmenimin yanına gittim.
Nara: Günaydın hocam
BM: Günaydın ne oldu Nara neden ağlıyorsun?
Nara: B-babam vefat etmiş bu haberi yeni aldım
BM: Başın sağolsun
Nara: Teşekkür ederim hocam ben bu hafta okula gelemeyeceğim haberiniz olsun
BM: Tamam anladım ama sonra velin ile gel yok yazıldığın günleri sildir
Nara: Tamam teşekkürler hocam
Hemen eve gitmek için okuldan ayrıldım. Babam nasıl ölmüş olabilir bunu aklım ermiyordu. Eve vardım anahtarı aldım hemen kapıyı açtım.
Nara: Anne
Annem: B-buradayım Nara
Annem oturma odasındaydı evde birçok kişi vardı. Babamın arkadaşlarından tut hiç tanımadığım akrabalarıma kadar herkes gelmişti.
Nara: Anne o nasıl öldü?
Annem: İntihar
Nara: Ne babam intihar mı etmiş bu hiç gerçekçi gelmiyor
Annem bana bir not verdi notta şunlar yazıyordu;
Sevgili ailem
Siz bu notu aldığınızda ben muhtemelen hayatta olmayacağım ama siz üzülmeyin intihar etmem en iyi çözüm yoluydu Nara ve Sungill sakın çok üzülmeyin okula benim için ara vermeyin derslerinize yoğunluk verin tamam mı? Ve sevgili eşim Binna sakın benim yaptıklarımı yapma çocuklarla iyice ilgilen onlara yokluğumu aratma.
sizi her zaman seven Babanız...
Bu not gerçek olamazdı ama babamın el yazısı olduğuna emindim. Kağıdın üzerinde birkaç kan lekesi vardı. Ben bu işin yakasını asla ama asla bırakmam çünkü babam benim en değerli varlığımdır. Nasıl intihar ettiğine dair birkaç araştırma yaptım. Babam kendini bıçakla öldürmüş. Olay yerine girişime izin vermediler. Babam hastahane de kamersız bir odada intihar etmiş. Ama babam neden özellikle kamerasız bir yer tercih etmişti ki. Bu oldukça garipti. Yani bir insan neden özellike o odada intihar eder ki. O an anladım ki babam intihar etmemiş birisi onu öldürmüş. Demek oluyor bu bir cinayet ve ben bu cinayeti çözmeden asla ama asla pes etmiyeceğim.
Annem: Nara gel yardım et
Nara: Geliyorum
Mutfağa gittim. Annem ağlamaktan harap olmuş ama hala insanlara servis yapıyordu.
*2 Gün Sonra*
Bu zaman içerisinde olay yerine zorla da olsa girmiş fotoğraflar çekmiş ve bir şema oluşturmuştum. Minho'da bana yardım ediyordu gerçekten çok iyi bir arkadaştı. Benim tüm fikirlerimi destekliyordu. Bunun bir cinayet olduğunu oda biliyordu.
Nara: Minho çok sağol
Minho: Rica ederim
Nara: Minho sana bir şey sormak istiyorum
Minho: Buyur
Nara: Sen şu anda birinden hoşlanıyor musun?
Minho: Sanırım evet
Nasıl yani birisini mi seviyordu acaba bu kimdi.
Nara: Ben tanıyor muyum?
Minho: Evet hemde çok iyi tanıyorsun peki sen birini seviyor musun?
Nara: Evet hemde o kişiyi çok seviyorum
Minho: Ben tanıyor muyum?
Nara: Şu anda o kişi bana bakıyor
Minho etrafa bakıyordu odada sadece ikimiz vardık.
Minho: Nasıl yani sen beni mi seviyorsun
Nara: Evet seni seviyorum Minho ama sanırım sen bir başkasını seviyorsun
Minho: Benim hoşlandığım kişi şu anda karşımda... Nara benim olur musun?
Nara: E-evet seni seviyorum Minho
Minho: Bende seni Nara