Nara: E-evet seni seviyorum Minho
Minho: Bende seni Nara
Şu an gerçek miydi onu bilmiyordum bile. Minho evine gitmişti ben babamın katilini aramayı bırakmıştım. Mantar tahtasının üzerinde birçok not vs. vardı. Fotoğraflar babamın öldürüldüğü bıçak,olay yeri ve babamın direk olarak kendi fotoğrafı vardı. Tahtayı kaldırdıktan sonra uyumak için yatağa geçtim. Kısa sürede uyumuştum uyanır uyanmaz yine eve gelen misafirlerle ilgilenmeye başladım. Tanrım...bir insanın ölüsü olduğunda daha çok o eve az ziyaret yapılması gerektiğinin taraftarıyımdır. Yemek dağıtımına geçmiştik. Bir kadın başka bir kadınla konuşuyordu.
X: Bu yemek cidden çok tuzsuz ve berbat olmuş be...kızım bana tuz getirebilir misin?
Nara: Tabikide
Tuzluğu aldım kapağını iyice gevşetikten sonra kadına verdim. Kapak çıkmış ve yemek tamamen tuz ile kaplı olmuştu.
Nara: Ah şansa bak
X: S-sorun değil yiyebilirim hala
Birkaç kaşık aldıktan sonra kadın fenalaşmaya başlamıştı ben ise köşede onu izliyordum. Bir anda babam gözümün önüne geldi. O an göz yaşlarıma hakim olamadım hemen yatağıma uzandım daha şiddetli ağlıyordum. Muhtemelen uzun zaman geçmişti hala ağlıyordum. Ama bir şey fark etmiştim yastığım tamamen kana bulanmıştı. Kapı çaldı.
Nara: G-Gel
İçeri Minho ve annem gelmişti.
Annem: Tatlım iyi misin?
Yemen yanıma geldiler kan kaplı yastığa baktılar ve ardından benim gözlerime baktılar. Minho bana sarıldı ve saçımı okşamaya başladı. Bana fısıldamaya başladı.
Minho: Geçti geçti sakin ol bebeğim
Annem ise öylece bize bakıyordu.
Annem: Ben gideyim Minho sen Nara ile ilgilenir misin?
Minho: Evet ilgilenebilirim Bayan Binna
Annem gitmişti Minho elimden tuttu beni lavobaya götürdü ve yüzümü yıkadı. Ardından odaya geri döndük. Anlını benim anlıma yasladı ardından onunda gözünden birkaç yaş akmaya başladı.
Minho: Nara seni anlayabiliyorum tatlım ben de babamı eskiden kaybetmiştim
Gözlerimden yaşlar akıyor hakim olamıyordum. Taa ki Minho beni öpene kadar yumuşak ama benim için çok anlamlı bir öpücüktü. Kendini geri çekti.
Minho: Üzgünüm Nara çok üzgün-
Benim onu öpmem ile sözünü kesmişti ilk başta şaşırmış. Bana karşılık veriyordu Sungill'in sesi ile birbirimizden ayrıldık.
Sungill: Artık telefonumda bir koz var
Nara: Gel buraya Sungill gel
Sungill: Gelmiyorum ayrıca bunları anneme göstereceğim
Nara: Seni küçük geliyorum
Minho kolumu tuttu.
Minho: Gitme Nara lütfen gitme
Geri yatağın üzerine oturdum. Bana bakarken gözlerinin içi parlıyordu.