Part 9

419 24 7
                                    

Ne ben biraz önce hayal mi görmüştüm. Belkide öyleydi ne düşünüyordum ki ben. Canım sıkılmıştı odada sadece ben ve Minho kalmıştık. Telefonu açtım ve bir ses kaydı olduğunu gördüm. Açtım ve dinlemeye başladım. Rüya görmemiştim kendi ellerimle onu polise verecektim. Minho'da ses kaydını duymuştu.

Nara: Ben dedim Minho ben dedim

Minho: Tamam sakinleş

Ben ağlamaya başlamıştım annemin gelmesi ile göz yaşlarımı silmiştim.

Annem: Tatlım iyi misin?

Nara: Evet iyiyim ne zaman eve gideceğiz

Annem: Birazdan serum bitsin öyle

Nara: Tamam

Serum bitmişti. Eve gittik hava karardığı için karakola gitmemiştim. Yarın okuldan dönerken gidecektim. Sabah erkenden kalktım Sungill uyanmıştı onun odasına girdim.

Nara: Sungill hadi mutfağa gel kahvaltı yapalım

Mutfağa gittik kahvaltı yaptıktan sonra evden çıktık. Ben,Sungill,Sunghoo ve Minho birlikte okula gittik. Ben sırama oturdum dersin bitmesini iple çekiyordum. Beden dersine gelmiştik ben hasta olduğumu söyledim Minho ise ayak bileğinin çok ağrıdığını söyleyerek sınıfta kalmıştık.

Nara: Minho ben ne yapacağım?

Minho: Bence onu ele vermelisin

Nara: Zaten öyle yapacağım

Son ders gelmişti ben herşeyi Sungill'e anlatıktan sonra okuldan çıkarken annem ile karşılaştım. Bizi almaya gelmişti kıyamet kopacak diye düşündüm. Benim kolumdan çekiştirdi ve birlikte eve gittik. Burnundan soluyordu elinde olsa şu anda beni öldürebilirdi. Eve girer girmez kolumdan tuttu ve beni bir yere götürdü. Bodrum katına inmiştik. Burada hiç bilmediğim bir odaya girdik. Başımda sert bir şey hissetmemle bayılamam bir olmuştu. Uyandığımda bir sandalyeye ye bağlıydım.

Annem: Uyandın mı güzelim?

Nara: Bırak beni!

Annem: Kimse seni duyamaz tatlım

Nara: Sen iğrenç bir kadınsın keşke annem olmasaydın

Annem: Bende bundan pek memnun sayılmam ama zekana hayran kaldım

Nara: Tabiki de hayran kalacaksın

Kadın bana psikopatça sırıtmaya başladı.

MİNHO İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin