Part 18

210 13 28
                                    

Minho tam bir psikopattı Jay'in tüm vücudu yanmıştı şimdi Minho'nun planı başlıyordu. Bir arabayı bir ağacın önüne koydu ardından arabaya sertçe vurmaya ve birçok cisim atmaya başladı. Arabaya Jay'i bindirdikten sonra arabayı ateşe verdi. Araba çok geçmeden patlamıştı bunu bir trafik kazası olarak göstermişti. Oldukça zekice bir plandı bu. Hemen o alandan ayrıldı eve gelmişti. Hemen duş aldı. Ardından yeni temiz kıyafetler giyip kendini uykuya teslim etti. Bu olaylar olur iken Nara evde ilk olarak tüm işleri halleri. Eve çok geçmeden Chan ve Hyunjin geldi.

Nara: Oppa ben birazdan işe gideceğim Sungill size emanet

Sungill: Gören sanar 5 yaşındaki çocuğu emanet ediyorlar

Nara: Gerçek yaşın 16 olsa da davranışların 5 yaşındaki bir çocuk gibi

Nara hemen iş üniformasını giydi biraz makyaj yaptıktan sonra Chan'dan kendisini bırakmasını rica etti. Chan Nara'yı iş yerine bıraktı. Nara gece 02.00'ye kadar çalışmıştı. Oldukça yorulmuştu ama buna alışması gerekiyordu. Nara işteyken eve Felix ve Seungmin geldi bu üçlü birbirlerine oldukça bağlanmıştı. Bu gün burada yatıya kalacaklardı.

Felix: Sun ve Seungmin size anlatmam gereken bir şey var

Bu sırada bu konuşmayı Chan ve Hyunjin'de dinliyordu.

Seungmin: Hadi anlat

Felix: Bu gün Harin bana çıkma teklifi etti

Herkes aynı anda 'Ne!' demişti.

Sungill: Kabul mu ettin?

Felix: Hayır tabikide ben kızlardan hoşlanmıyorum bilirsiniz hem ben birisini seviyorum

Chan: Bahsettiğiniz Harin kim?

Sungill: Okulun en popüler ve zengini olan biri işte ismi Park Harin

Hyunjin: Park Harin mi?... Chan şu bizim şirketin müdürünün bir kızı vardı o olmasın?

Chan: Olabilir... Felix sakıncası yoksa şu hoşlandığın kişi kim?

Felix: O kişi henüz yeni yeni beni tanımaya başlıyor ama ben onun 2 yıldır büyük bir hayranıyım

Sungill ve Seungmin kim olduğunu biliyordu ama diğer iki kişi kim olduğunu bilmiyordu. Sungill bir şişe getirdi ve doğruluk cesaretlik oynamaya başladılar. Chan Hyunjin'e sorucaktı.

Chan: Doğruluk mu cesaretlik mi?

Hyunjin: Cesaret diyorum

Chan: Hoşlandığın kişiyi öp

Hyunjin utancından kıpkırmızı kesilmişti. Hyunjin yavaşça ayağa kalktı ardından Felix'in yanağına minik narin bir öpücük koyup geri yerine geçmişti. Felix'in yüzü iyice kızarmış. Seungmin ve  Sungill ise Felix ile dalga geçme peşindeydi.

Sungill: Sevdiğin adam seni öptü-

Hyunjin: Ne sevdiği adam mı?

Sungill: Ehem şey eeee... Evet öyle

Seungmin: Hyung Felix sana 2 yıldır platoni-

Felix: Seungmin!... Chan hyung Seungmin senden hoşla-

Felix sözüne devam edemeden Seungmin eli ile ağzını kapatmıştı. Chan aldığı itiraf ile şaşırmıştı. Nereden bilebilirledi ki. Hyunjin başını sonunda yerden kaldırabilmişti. Felix'e doğru yöneldi ellerini tuttu.

Hyunjin: Lixie~ benimle çıkar mısın?

Felix: Hyunjin hyung... Sanırım evet

Hyunjin genişçe gülümsedi Felix'e sıkıca sarıldı. Sanki uzun zamandır buna ihtiyacı var gibiydi. Seungmin ise oldukça utanmıştı Chan Seungmin'i çağırdı.

Chan: Seungmin

Seungmin: Üzgünüm hyung sana karşı duygular beslememeliydim çok ama çok özür dileri-

Sözlerine devam etmesine Chan'ın dudakları engel olmuştu. Sadece dudakları birbirine baskı uyguluyordu. Seungmin hala anın şokundaydı Chan kendini geri çekmişti.

Chan: Baka karşı duygu beslemende yanlış bir şey yok iki insan birbirini sevebilir yani bunun için üzülme... Ben seni uzun zamandır seviyorum Seung o ilk kez seninle karşılaştığım andan beri

~2 yıl 3 ay önce~

Chan uzun yorucu günün ardından bir kafeye gidip kendine kahve almaya karar vermişti. Kahvesi ona çarpan bir genç yüzünden üstüne dökülmüş ve yanmıştı.

X: Çok özür dilerim efendim izin verin telafi edeyim

Chan: Sorun değil

X: Hayır büyük bir sorun gelin oraya yanık kremi süreyim daha kötü olmasın

Bu genç kafenin bir garsonuydu. Chan en sonda o genç ile beraber kafenin içinde bulunan revir gibi olan bir alana gelmişti.

Chan: Adın nedir senin?

X: Kim Seungmin

Chan: Bang Cristopher Chan memnun oldum

Seungmin: Bende

Chan üstündeki indirdikten sonra Seungmin yanık kremini uzatıp arkasına dönmüştü.

~Günümüz~

Chan: Senin bana kremi uzatırken ki halin bile oldukça sevimliydi... Sevgilim olur musun?

Seungmin: Evet Channie~

Chan ve Seungmin biraz sohbet ettikten sonra içeri girmişti.

MİNHO İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin