Dansa devam ettiler taa ki gelen kurşun ve bağrış seslerine kadar. Minho ve Nara başını o yöne çevirdi. Kimse vurulmamıştı. Gelenlerin birinin sağ gözünün altında bir dövme vardı. Diğer ikisinin birinin dudağında piercing diğerinin kolunda dövmeler vardı. Dudağında piercing olan kızdı diğer ikisi ise erkek. Dudağında piercing olan kız konuşmaya başladı.
X: Lee Know neredeysen çık ortaya
Minho bir adım ileri attı.
Minho: Ah sen mi gelmiştin Yuqi? Ne oldu yine bir yerim uf mu oldu yoksa?
Yuqi : Ah sikik herif sevgilimi öldürdükten sonra yine nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun
Minho: Senden korkmadığım için olabilir mi?
Yuqi gözlerini biraz kısıp bakmıştı.
Yuqi: Cho Nara? Masum bir kızı da mı ipine çektin cidden
Nara: Min bu kız neyden bahsediyor sen kimi öldürdün?!
Minho: Bebeğim sana açıklama yapıcam bir buradan çıkalı-
Nara: Hayır bana hesap vermek zorundasın sen kimi öldürdün Lee?
Minho: Şu piçin sevgilisini öldürdüm oldu mu?
Nara dolu gözler ile bakmaya başladı. Sevgilisi bir katil miyidi?
Yuqi: Bilmiyor muydun? Senin şu aşağılık sevgilin bir kiralık katil son hedefi biricik sevgilim Soyeon olmuştu
Kız son cümleleri söylerken gözleri dolmuştu.
Nara: Şaka yapıyorsunuz ama ben eğlenmiyorum Minho doğruyu söyle!
Minho: Yuqi doğru söylüyor Nara üzgünüm ama ben böyle birisiyim ama sana ve sevdiklerine zarar vermem
Nara: Bana en büyük zararı bu sırrını söylemeyerek verdi
Nara etrafa bakındı gözü Felix, Hyunjin, Chan ve Seungmin'i bulunca onların yanına gitti.
Nara: Gidiyoruz Hyunjin lütfen beni eve götürün
Nara elinden Minho ile eskiden aldığı çift yüzüğünü parmaklarından çıkardı. Minho'nun yüzüne atıp konuşmaya başladı.
Nara: Senden nefret ediyorum Lee bitti bundan sonra beni arama bile
Diğerleri ile beraber arabaya binip eve gittiler. Bu sırada Yuqi bulunduğu salondan Minho'yu alıp uzaklaştı. Ardından tenha bir depoya geldiler.
Yuqi: Nasılmış Lee sevgilinin seni bırakması
Minho adeta öfke saçan gözleri ile bakmaya başladı.
Minho: Berbat bir his ancak senin bu hissin pek uzun sürmeyecek seni birazdan sevgilinin yanına göndericem
Minho ile Yuqi bir süre birbirlerini öldürmeye çalışmışlardı. En sonunda Minho kazanmışti. Diğer iki kişiyi sorarsanız onlar çoktan oradan uzaklaşmışlardı. Minho ceseti ayağı ilə sağlam bir tekme atmıştı.
Minho: Seni sürtük senin yüzünden sevgilim beni bıraktı küçük kaltak seni
Minho ceseti birkaç kez daha tekme attıktan sonra depodan çıkmış eve gitmişti. Sıcak bir duş almıştı.
Minho: Hwasa nonna
Hwasa: Efendim Minho?
Minho: Song Yuqi adlı kişi benim mesleğimi herkese açıkladı polisler yakında burada olabilir hemen taşımamız lazım
Hwasa telefonu ile birkaç kişiyi aramıştı.
Hwasa: Hallettim bile Min hadi önemli eşyalarını al da gidelim Hugo ve Julia havalimanında bizi bekliyor
Minho Nara'nın ona eskiden hediye ettiği N♾️M şeklindeki kolyeyi, çift yüzüklerini ve birkaç eşyayı alıp evden çıktılar. Havalimanına vardığında yine aklında Nara vardı ona yazmaya karar verdi.
Aşk Bahçem❤️💋✨
Siz:
Nara bebeğim seni çok ama çok
Seviyorum ve şu anda Kore'den
Ayrılıyoruz umarım senin ile yine
Karşılaşırım
*Bu mesaj gönderilemedi*Minho derin bir iç çekip telefonunu kapattı. Uçağa binip Tayland'da gittiler. Minho'nun üvey babası zaten Taylandlıydı. Minho'da babasından öğrenmişti Tayca'yı. Nara ise evde sürekli olarak iki gözü çeşmeydi. Sungill eline sürekli bir peçete tutuşturuyordu.
Nara: Minho hıkğ nasıl böyle biri olur?! Ondan nefret ediyorum hıkğ
Hıçkıra hıçkıra ağlıyordu ve bunları söylüyordu. Felix ise ona sarılıp sakin olmasini geçeceğini söylüyordu.