Ta osoba zabrala za kliku a otevřela dveře.
Byl to Tom.,,Co tady chceš?" zeptal se a celou si mě projel pohledem.
Nevěděla jsem, že spolu chodí..
,,Já...jdu za Emmou" odpověděla jsem.
On si jen povzdychl, ustoupil ze dveří a opustil předsíň.Ten Tom mě fakt znervózňuje.
V tom se sem vřítila Emma.
,,Ahoj! Promiň za toho idiota " řekla a usmála se ,,on má totiž o kolečko navíc" dodala a uchechtla se.
Aha, tak ti spolu asi nechodí...
,,No...to nic." odvětila jsem a začala se vyzouvat.
Emma se na mě jen usmála a čekala, než se vyzuji a vysvleči.
Poté mě zavedla k ní do pokoje a posadila mě na postel.
,,Dáš si vodu? Nebo džus?" zeptala se a rozešla se ke dveřím.
,,Asi nic, děkuju" odpověděla jsem.
Emma jen pokývala hlavou a opustila její pokoj.Po chvíli se Emma vrátila, měla v ruce dvě skleničky a pomerančový džus.
,,Kdyby sis to rozmyslela, nalij si" řekla a všchno to položila na stůl.
Usmála jsem se a přikývla.,,No...tak co kluci? Máš nějakého?" zahájila konverzaci.
,,Em...nemám. Ty?" zeptala jsem se nazpět.
Ona se jen pousmála a sklopila hlavu k zemi ,,Co to znamená? Máš?" zeptala jsem se znova.
Teď už se na mě podívala a poškrábala se na zátylku, než odpověděla.
,,Jsem na holky"
Já jen vytřešila oči a usmála se.
,,To je super! Teda, jako, je hustý, že mám kamarádku co je teplá" uchechtla jsem se a Emma se zasmála.,,V tom případě...máš holku?" opravila jsem se.
,,Nemám" odpověděla.
,,No...když nemáš kluka...líbí se ti někdo?" zeptala se s úšklebkem.
,,Asi ne" odpověděla jsem...ale v lhaní moc dobrá nejsem.
,,A co tady vlastně dělá Tom? Myslela jsem že...no...že spolu chodíte, ale když jsi říkala-" dodala jsem, ale Emma mě přerušila.
,,Tak Tom tě zajímá, jo? Je to můj bratranec, je tu i se svým dvojčetem B-"
,,Billem?" přerušila jsem ji.
,,Vidím, že už se tady začínáš orientovat" uchechtla se.
,,Jejich rodiče odjeli na dovolenou na Kanáry, tak nám je tady nechali.
Kluci si samozřejmě stáli za tím, že to u nich doma zvládnou sami, ale jsou to celkem průšviháři." pokračovala ve vysvětlování.,,Takže by to pravděpodobně dopadlo tak, že by si do domu pozvali tunu holek, opili se a zdemolovali celý dům"
dodala a zasmála se.Pousmála jsem se a pak sklopila
hlavu tak, že jsem se dívala na svoje prsty.
Začala jsem si s nimi hrát.Emma si toho všimla a
promluvila: ,,Že ty mi něco tajíš?"Podívala jsem se na ni a zakývala záporně hlavou.
Chvíli mezi námi panovalo ticho, dokud ho Emma neprolomila.
,,Líbí se ti Tom?" zeptala se s klidným a zvídavým hlasem.,,Tom? Uh...ne." odpověděla jsem...je jen otázkou času, než mě prokoukne.
Nadzvedla obočí a zasmála se.
,,Lžeš!" prohlásila,,Ty máš šestý smysl, nebo co?" zeptala jsem se jí.
,,Ne, mám oči. Myslíš, že jsem si nevšimla, jak po něm ve škole pokukuješ?" ptala se ze smíchem.
,,Jako jo, možná je hezkej ale nelíbí se-"
Emma mi skočila do řeči.
,,Jako fakt?"
Očividně mi to nežere...
Ale nechci si přiznat, že se mi líbí někdo tak arogantní, jako Tom!,,Nikomu to neříkej..." dostala jsem ze sebe, Emma se jen pousmála a pokývala hlavou.
Asi do osmi jsme si povídaly a když jsem zjistila kolik je hodin, vytřeštila jsem oči.
,,Hele, Emmo, já už budu muset jít. Je celkem pozdě a musím si ještě dodělat nějaký věci do školy" řekla jsem a Emma se zvedla z postele.
,,Doprovodím tě" dodala a zavedla mě do předsíně.
Začala jsem se obouvat, když vtom začal Emmě zvonit telefon.
Podívala se na telefon a následně na mě.,,Promiň, to musím vzít. Tak zítra" zamávala mi a opustila předsíň.
Dala jsem si na sebe mikinu a chystala se odejít, ale přerušil mě Tomův hlas, který volá mé jméno.
Otočila jsem se a čekala až mi zdělí, co má na sedci.
,,Chci ti něco říct" začal a v tu chvíli jsem se začala trochu potit.
,,Ano?"
(Komentáře)
ČTEŠ
That Boy Is A Player
FanfictionPříběh popisuje život Lucy Axmann, dívky, která se přistěhovala do Německa se svým otcem a mladší sestrou po tom, co jí zemřela matka. Její svět se proto potemnil. V Německu nezná nikoho, pouze svou rodinu. ☆☆☆ Lucy nastoupí do nové školy, kde potká...