(✨)¹

318 33 19
                                    

Jisung pov

Her zamanki gibi başımı yere eğmiş patronumun bana çektiği nutukları dinliyordum.

Neredeyse her hafta aynı konuyu ben dinlemekten sıkılmıştım ancak o anlatmaktann sıkılmamıştı. Ulan zemin parkelerinin şekillerini ezberledim!

Neyse sakin olmalıyım. En sonunda dikkatimi çeken bir konuya değindi.

"Biliyorsun ki ben yanlız bir alfayım."

Kafamı kaldırarak anlamaz gözlerle patronuma baktım.

"Evet biliyorum efendim?"

"Ve benim rut dönemim yaklaşıyor."

Cümlesini bitirmesiyle odayı feromonlarıyla doldurmaya başladı.

"Ayrıca sen de yanlız ve güzel çekici bir omegasın."

"Benden ne istiyorsunuz?"

İğrenç tütün feromonları ciğerlerimi yakarken etkilenmemek için nefesimi tuttum. Staj için geldiğim yerde gördüğüm muameleye bak.

Adımları bana yaklaşırken ne yapmaya çalıştığını anlamıştım ancak kıpırdayamamıştım. Bana iyice yaklaşarak boynumu öpmeye başladı. Dişlerini boynumda hissettiğim ve beni işaretlemeye çalıştığını anladığım anda onu iterek hızla ofisinden çıktım.

Yazar's Pov

Hızlıca sekreter masasındaki eşyalarını toplayarak otoparka indi. Arabasına biner binmez tuttuğu nefesi verdi ardından derin derin soluklanmaya başladı. Kendini iğrenç hissediyoru. Bu ilk defa başına geliyordu ve ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Abilerine söylemeli miydi? Eğer söylerse abileri o adamı yaşatmaz düşüncesi ile şimdilik susmaya karar vermişti.

Bunları düşünürken çoktan eve gelmişti. Hızla arabadan inip evdekilere selam vermeden odasına çıktı ve üzerindeki giysilerden kurtulduktan sonra kendini duşa attı. Derisini soymak istermiş gibi keseliyordu ancak hala temiz hissetmiyordu.

Normalde adamı kendisine yaklaştırmayacak kadar kendikontrolü vardı. Diğerlerine nazaran güçlü bir omegaydı. Abileri ona birçok dövüş stili öğretmişti. Ancak o orada hiç birşey yapamamıştı.

__________________🫧__________________

Üzerinden birkaç gün geçmişti ancak jisung bir türlü atlatamıyordu o anları. Günde en az beş kere banyoya giriyor, gün boyu odasından çıkmıyordu. Bu olay üç abininde dikkatini çekmişti çünkü jisung bir günde değişmiş o eğlenceli bıcır bıcır etrafta dolaşan kişiliği kaybolmuştu.

"Jisung üç gündür odasından neden çıkmıyor?"

"Bilmiyorum Changbin, neden odasına kendini kapatıyor bilmiyorum."

Ayağa kalkan san jisungun odasına gitti ve kapıyı çalma ihtiyacı duymadan dalmıştı içeri. Karşısında ruhsuzca duvara bakan jisungla ne yapacağını şaşırmıştı. Hemen yanına koşup o büyük cüssesine rağmen jisunga sıkıca sarılmıştı. Diğer 2 abiside sanın peşinden gelerek ona sarılmıştılar. Jisungun günlerce boğazında takılıp kalan ağlama hissini o an dışarı salmıştı. Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştı.

Jisung abilerine her şeyi anlatmıştı. San öfkeden kalkıp jisungun üniversitesine gitmek ve o işletmeyi şikayet etmek için çıkmıştı odadan. Chanda arkasından çıkmıştı, changbin odaya feromonunu salmış böylece jisungu uyutabilmişti. Onun uyuyuşunu izlerdek derin bir iç çekmişti. Gözüne gelen saçı arkaya itip kulağının arkasına atmıştı

"Cidden bu iğrenç şeye nasıl dayandın?"

Changbin fısıldayarak söylemişti bunu. Sahi jisung nasıl dayanmıştı bu kadar iğrenç bir şeye ama o diğer omegalar gibi değildi o çok güçlüydü ve bununda üstesinden gelebilirdi.

San kardeşinin üniversitesine gittiğinde direk müdürün odasına çıktı ve aynı jisungun odasına girdiği gibi dalarak girmişti.

"Bu rezilliği bana nasıl açıklayacaksınız?"

Sanın bağırması ile müdür korkmuştu.

"Ne açıklaması ne rezilliği?"

Chan soluklanarak kapıya kadar gelebilmişti. San sinirini bastıramayarak konuşmasına devam etti.

"Kardeşimi biz okuması ve birşeyler öğrenmesi için o götten sallama şirkete gönderiyoruz ama o sikik patron bozuntusu benim kardeşimi işaretlemeye çalışıyo. Bu mu sizin eğitimden anladığınız? Eğer buysa, sikeyim sizi de böyle eğitimi de!"

Müdür duyduklarına inanamayarak  chana baktı. Chan sonunda nefesini toparladığında konuşabilmişti.

"Bir açıklama bekliyoruz. Yoksa okuldan ve şirketten şikayetçi olucaz."

"Ama daha önce hiç böyle bir durum  yaşanmamıştı"

"Ama şimdi yaşandı"

"Tamadır ben jisungun stajını yapması için başka bir şirkete yollayıp o şirketin patronuyla iletişime geçicem"

"Umarım bu sefer de böyle rezil bir durum yaşanmaz"

San kelimeleri tükürürcesine söyleyip çıkmıştı odadan chanda daha fazla durmadan arksından çıkmıştı o da.

____________________🫧_________________

Oh bir tane omegaversle geri geldim bu ficde yarısından çoğunu yapan canım BenChanniee çok teşekkür ederim ve onun kitaplarına göz atmayı unutmayın

Her pazar saat 8'de yeni bölüm yayında olucaktır oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın

Byee~

OFFİCE BOY -minsung omegavers-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin