(✨)⁹

78 11 1
                                    

Changbin boş stüdyoda modelleri eliyordu.

"Bu olmaz, bu da olmaz, bu çok uzun, bunun bacakları çarpık..."

Bir modele yakından bakmak için ayağa kalktı.

"Şaşı mısın kız sen?"

Changbin kafa sallayarak yerine oturdu ve kızlara gitmelerini işaret etti. Elinde resmen iyi bir model kalmamıştı ve bu reklam çekiminin bu hafta içinde bitmesi gerekiyordu.

"Bu kadar kısa süre içinde ben yeni bi model nasıl bulucam?"

O sırada telefonuna kardeşinden bir mesaj geldi.

"Abisinii napıyon iyi bende sağol. Konuya geliyorum; 2 hafta sonra bi fuar varmış, felix sen de gel dedi gidiyim mi?"

Changbin birden heycanla oturduğu yerden kalktı, hızlıca ofisten çıkarak arabasıyla kardeşinin çalıştığı ofise gitti. Jisung ile felixi görünce hemen yanlarına koştu.

"Felix lütfen modelim olur musun?"

"Ne?"

"Bir reklam çekimim var ama modelim yok. Modelim ol lütfen."

"Bu çok ani oldu."

Felix şaşkınca konuştu.

"Bilemedim şimdi."

Felix kararsızca konuşunca, changbin hemen felixin elini tutup ona yalvarmaya başlamıştı.

"Felix lütfen benim modelim ol bak cidden istediğin fiyat neyse veririm ama lütfen modelim ol."

Changbinin yalvarışları yüzünden Felix kabul etmişti modeli olmayı.

"Tamam tamam, ne zaman gelmemi istersin."

"Abi ben de senin modelin olurum."

Changbin jisungu siklememiş dönüp cevmamıştı bile.

"Abi!"

"Senden model olmaz. İstesem zaten felixe değil sana yalvarırdım, tamam mı abicim?"

Jisung changbinin konuşmasının haklı bulmuştu. Sonuçta ondan değil felixten istemişti modeli olmasını.(Bu kırıcıydı)

"Felix yarın saat 14te benim stüdyoma gelirsin o zaman. Ben sana adresi atarım."

Changbin mutluluktan havatya uçucaktı sonunda bir model bulmuştu. Jisung abisine sarılarak göndermişti. Kendisi de masasına dönerken, felix danışmaya ilerleyerek hyunjinle konuşuyordu.

Minho ofise daha henüz geldiğinde arkadaşlarının yanına gitti.

"Felix yarınki ihaleye hazır mısın?"

Felix elini anlına vurdu.

"Kaçtaydı ihale?"

"13:30. Niye, unuttun mu?"

"Yarın için bir arkadaşıma reklam çekiminde modeli olacağıma söz vermiştim."

Hızla hunjine döndü.

"Sen gider misin. Saat ikide beni siksen yetişemem."

"Gitmem banane senin reklam işinden."

"Ne kadar istersen veririm"

Hyunjin ayağa kalktı.

"Sen beni satın alabileceğini mi düşünü-"

"2 aylık bakım mazemelerini ben karşılarım."

"Giderken siyah mı giyineyim yoksa bordo daha mı çok yakışır?"

Minho kahkaha atarken felix rahat bir nefes aldı.

OFFİCE BOY -minsung omegavers-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin