"Tamam şimdi tekrar anlatın."
"Ya lix 7 kere anlattık."
"Tekrar anlatın minho!"
Minho birkez daha nefes aldığında felix elini kaldırarak susmasını işaret etti.
"Şimdi sen odaya girip feromonlarını saldığında yanlız olmadığını fark ettin?"
Minho kafasını sallayarak onayladı.
"Sonra senin rut feromonların jisungun rutunu tetikledi?"
Bu sefer jisung utanmış yanaklarıyla başını sallayarak onayladı.
"Birlikte oldunuz ve aynı anda birbirinizi mühürlediniz?"
"Evet, ama hepsi benim suçumdu min- yani bay lee olmaz demişti. Ben istedim."
"Ya bırak. Bay leesi mi kalmış işin. Allahtan kurtlarınız birbirini istemiş."
Jisung daha da utanırken felix ellerini tuttu. Minho ise felixe gözlerini kısarak bakıyordu.
"Bak jisung benim için bir sorun yok. Minho da dış boşalım yapmış. Ancak... abilerine bunu nasıl açıklayacaksınız?"
Minho bir an duraksadı.
"Leri derken? Bi çoğul kullandın. Bir abisi yok muydu."
"Üç abim var benim minho."
Minho sinirle felixe döndü.
"Bana bunu neden soylemedin?"
Felix jisungun ellerini bırakarak minhoya bağırdı.
"Ben senin google arama motorun değilim minho! Herşeyi bilmek zorunda değilim! San diye biri aradı bir saat önce abisi olduğunu söyledi işte."
"Bir de chan abim var."
Kapı bir kez daha çarptığında herkes o tarafa dönmüştü.
"Kız üç abiye nası dayanıyosun- lan minho siktin mi çocuğu!? Bu arada jisung orkide feromonların hoşuma gitti, rahatlattı bi."
Minho sabır dilercesine ellerini suratına sürdü.
"Sen niye geldin felaket tellalı? Niye geldin amına koduğum? Söyle."
"Şey gelmiş. Adamın adını unuttım."
Biraz düşündükten sonra üfledi hyunjin.
"Canbin midir bingcha mıdır nedir işte offf. Cüce abisi geldi işte."
Jisung telaşla ayağa kalktı oradakilere veda ettikten sonra hyunjini takip etmeye başladı. Hyunjin lobiye gitmeden önce jisungu bir köşeye çekti ve kendi boynundaki fuları onun boynuna bağladı ve cebinden çıkarttığı parfümden jisunga sıkarak koluna girdi ve yürümeye başladılar.
"Merak etme sırrın benimle güvende. Fular da istediğin kadar sende kalabilir. Anlatmaya hazır olduğunda yanında olurum."
"Parfüm?"
"Feromon bastırıcı. Kendi feromonuma tahammülüm yok ama sen çok güzel kokuyorsun."
Changbinin yanına geldiklerinde hyunjine teşekkür ettikten sonra changla gitti.
Arabada gittikleri sırasa trafiğe takıldılar. Changbin jisungun boynundaki fuları gördü, evden çıkarken yoktu üzerinde. Jisunga söylemeden birden fuları çekince mühürü gördü ve gözleri sinir ve panikle büyüdü. Jisung da bir anlığına panikledi.
"Abi hemen kızma açıklayabilirim."
"Senlik bişey yok! O danışmadaki itmi yaptı?"
Jisung derin bir nefes aldı ve her şeyi tek nefeste anlattı. Çünkü öbür türlü konuşmasına izin vermezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OFFİCE BOY -minsung omegavers-
FanficJisung üniversite son sınıf öğrencisi bir omegaydı. Son bir projesi kalmıştı mezun olması için. O projeyi teslim etmesi için stajyer sekreter olarak çalıştığı şirketteki delta patronunun yani minhonun ona puan vermesi gerekiyordu. Ancak jisung staje...