Taehyung'un Ağzından
Oturduğum koltukta diğer sunucularla program başlamadan önce sohbet ediyordum. Yeni albümümün yayınlanmasının üzerinden birkaç gün geçmişti ve evdeki iki günümü kameraya almak için bir programdan teklif almıştım. Tanıdığım birçok idol bu programa katılmıştı fakat eski şirketim bizim hiçbir idolümüzü buraya çıkartmamıştı.
Jimin ise güzel bir evlilik yaşadığımı kanıtlamak için bu programın teklifini düşünmemi istemişti ve kabul etmiştim. Çekilen kayıtların ardından yapılmış düzenleme işlemleriyle birlikte programdaydım, kameradan Jeongguk ile nasıl göründüğümüzü merak ediyordum. Bu programın teklifini kabul etme sebebim de buydu aslında.
Programın başlayacağını belirten yönetmenle birlikte üstümü düzelttiğimde yanımda oturan program sunucularından biri konuşmaya başladı. "Yalnızca Evde programına hoş geldiniz, bu haftamızın konuğu adından sıkça söz ettiren ve bu hafta çıkan albümüyle dünyayı sarsan Taehyung." Bana dönerek gülümsediğinde, diğer sunucu konuştu. "Hoş geldiniz, albümünüzün çıkışını program olarak tebrik ederiz."
Kısa bir teşekkür ederek albümüm hakkında bazı sorulara yanıt verdiğimde sunucu ev hayatıma geçiş yapmış ve büyük ekranda Jeongguk ve benim sarılarak uyuduğumuz kaydımız ortaya çıkmıştı. "Bir şeylere sarılmayı seviyor olmalısın Taehyung." diyen sunucuya karşın güldüğümde yanıtladım. "Evet, bir şeye sarılarak uyumayı severim. Bir nevi alışkanlık olmuş sanırım."
Saatin kaç olduğunu ekranda yazdıklarında Jeongguk telefondan çıkan alarmın orta sesiyle hareketlenmişti. Uyanmayayım diye alarmını kısıyordu ve ben duymadan uyanıyordu. Gözlerini ovuşturarak yatakta oturduğunda loş ışıktan dolayı bedeni net görünüyordu. Kameralarla çekim yapılacağı için bir gece öncesinden bütün çalışanları evimizde ağırlamıştık. Seul'de yaşamadığımız için çıkıp gelebilecekleri bir imkanları yoktu.
Normalde üstünde pijama giyerek uyumazdı Jeongguk ama program için pijamalarını tam olarak giymişti. Gözlerini ovuşturmayı bitirdiğinde üzerime eğilip başka bir açıdaki kamerayla boynumu öptüğünü görmüştük. Daha sonra da üstümü örterek yataktan kalkmıştı.
"Eşin niye bu kadar erken kalkıyor Taehyung?" diyerek banyoyu kapatarak işini halleden Jeongguk yerine ekranda sessizce uyumaya devam eden beni yansıtmaya devam ettiklerinde yanıtladım. "Köpeklerle ilgilenmesi gerekiyor ve spor yapmaktan hoşlanıyor bu yüzden bunları ben uyanmadan yapmayı tercih ediyor. Bundan dolayı erken kalkıyor her sabah."
Sunucu onayladığında Jeongguk kapattığı banyo kapısını açarak çıktığında ekranda tüm odalar göründü. Banyolar dışında bahçe de dahil tüm evimize kamera yerleştirilmişti. Jeongguk'u salona doğru giderken gördüğümüzde ekrandaki görüntüsü büyümüş ve Bam ile Yeontan uyanarak Jeongguk'un bacaklarına dolanmaya başlamışlardı. "Köpeklerin çok heyecanlanmışlar. Aç oldukları için mi böyleler yoksa sizin uyanmanızı mı bekliyorlar?"
"Her ikisi de. İkimizi de görünce kucağa atlamak gibi delice şeyler yapmayı seviyorlar. Özellikle Bam."
Sunucu gülerek "Eşine de aynı şeyi yapıyor belli." dediğinde ona katıldım. "Büyük olduğu için kolaylıkla üstüne çıkabiliyor, ilgi görmekten çok hoşlanıyor. Sevindiği için genellikle yaptığı bir şey bu." Jeongguk duvarda asılı olan aparattan Yeontan'ın diş fırçasını aldığında Yeontan bağırarak ilgiyi üstüne topladı, neyse ki Jeongguk onu uyararak susmasını sağladı.
Yeontan'ın dişini koltukta otururken fırçalayan Jeongguk, boynuna dolanan Bam'ın ilgi istemesine cevap vermiyordu çünkü Yeontan'ı zaten zapt etmesi zordu ve bağırıp beni uyandırmasını istemiyordu. Sonunda ikisinin de dişlerini hallettiğinde yemeklerini vermiş, ardından bahçe kapısını açarak tuvaletlerini yapması için onları dışarı çıkartmıştı. Kısa sürede siyah çöp poşetiyle içeri girdiğinde Yeontan ile Bam yerdeki toplarıyla oynamaya başlamışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
if i am wrong
Fanfictionlisede ruh eşi çıkmalarının ardından bir şekilde ruh eşliliğini bozduran ikili 8 yıl sonra karşılaşır. [omegaverse texting + düzyazı, taekook] [alpha jk, omega th]