Wstrząsający thriller mafijny oraz romans bardzo erotyczny w jednym, którego akcja rozgrywa się w środowisku rodzin recenzenckich w Wattpad City na Sycylii. Sojusze powstają tu z trudem, a konkurencja jest mordercza. Powszechnie królują podstęp, słowo pisane, humor, sarkazm oraz trojany.Na czele rodzino Riperoso stoi przebiegła, bezwzględna, ale kochająca swój ród oraz pisanie recenzji Wielka Pisząca Riperoso, czyli donna Catalina, zwana także Matką Chrzestną. Niestety zamiast synów, którzy mogliby przejąć dzieło jej życia, posiada tylko dwie piękne córki.
Zbuntowana Susumena wciąż leczy złamane przez kochanka serce. Przystojny mafiozo Dwulicus Il Kretino przeniknął szeregi organizacji Riperoso i uwiódł niewinną księżniczkę mafii recenzneckiej tylko po to, by okazać się agentem podstępnej oraz złośliwej rodziny De Fecassi. Dziewczyna spędza odtąd dnie i noce na kanapie, bez weny i chęci do pracy, wypłakując oczy oraz oglądając stare zdjęcia ze zdradzieckim Sycylijczykiem.
Na szczęście młodsza z córek, obecnie przeznaczona na spadkobierczynię Wielkiej Piszącej Riperoso, piękna i sprytna Myślena, nie cofnie się przed niczym, żeby wspierać ukochaną matkę, swoją rodzinę i organizację.
Przekonacie się, że gotowa jest do najwyższych nawet poświęceń osobistych, ale na razie zajmuje się głównie pijarem organizacji Riperoso oraz oczywiście pisze popularne recenzje i polecajki.
Ważnym graczem w tej grze o mafijny tron Wattpad City jest także piekielnie przystojny don Val "Diabeł" Dragoneri, sam zdolny recenzent i Wielki Piszący rodziny Dragoneri, od lat beznadziejnie zakochany w starszej z córek rodziny Riperoso.
Czy siła miłości młodego mafiozo przywróci Susumenie chęci do życia, rozmnażania się oraz pisania recenzji? Tego nie wie nikt, ale Diabeł Dragoneri nie zamierza się poddawać i oferuje donnie Catalinie daleko idące wsparcie oraz zianie ogniem plazmowym na jej wrogów!
A może jednak donna Catalina będzie musiała poświęcić szczęście ukochanej młodszej córki i zmusić ją do małżeństwa z jedną z okrutnych córek Wielkiej Piszącej rodziny De Fecassi? Wiele na to wskazuje...
Serce jej się kraje na samą myśl o tym, ale spoczywa na niej odpowiedzialność nie tylko za własny ród, lecz również za dobrobyt całego Wattpad City. W przeciwieństwie do pazernych wrogów, Matka Chrzestna zdaje sobie sprawę, że władza recenzenta to przede wszystkim służba na rzecz ogółu, nie same tylko zasięgi, gwiazdki i obserwacje!
Wszystkiego dowiecie się z pojawiających się spontanicznie rozdziałów naszego niezapomnianego romansu erotyczno-mafijnego aka thrillera absurdalnego pt. "Matka chrzestna".
Już wkrótce poznacie losy tragicznej miłości Susumeny i jej niewiernego kochanka bez kręgosłupa moralnego, Dwulicusa Il Kretino! Szykujcie pudła chusteczek higienicznych, bo jest to historia rozdzierająca serce i mrożąca krew w żyłach co wrażliwszych czytelników! 💔😭❤️🩹
A teraz poznajcie rodzinę Riperoso i donnę Catalinę:
CZYTASZ
Matka Chrzestna | SZUKA WYDAWCY
FanfictionWstrząsający thriller mafijny z elementami romansu erotycznego, którego akcja rozgrywa się w środowisku potężnych rodzin recenzenckich na Sycylii, w mieście zwanym Wattpad City. O sojusze tu trudno, rywalizacja jest mordercza, a zwycięzcy nie biorą...