Bölüm 23: (M)

383 20 0
                                    

Bakın normalde smut yazmayacaktım vazgeçmiştim ama yine de istersiniz diye düşünüp yazayım dedim
lakin çok detaya da inmedim
O yüzden kötü olduysa kusura bakmayın lütfen 🙏






Büyük bir açıkla kavuşan dudaklarımız taehyung'un beni yatağa yatırmasıyla ayrılsa da, üstüme çıkmasıyla tekrar birleşmişti.

Kollarımı hızla taehyung'un boynuna doladığımda anında kendini bana bastırıp, ikimizinde zevkle inlemesini sağlamıştı.

Dilini hızla aralık ağzımın içine yollayıp önce damağıma, ardından yanak içlerime vuruşlar yaptığında mırltıyla karşık inleyip dilimle dilini dürttüm.

Taehyung dudaklarımdan ayrılıp boynuma yöneldiğinde, başımı çevirerek ona daha çok alan sundum.

Elleri, yavaşça eteğimin açılan kısımından kalçalarımı bulduğunda yoğurarak sıkmıştı.

Bir yandan boynumu talan edip kendi izlerini bırakırken, bir yandan da parmaklarını file çoraplarımın deliklerinden geçirip bacaklarımı okşamıştı.

Taehyung, yavaşça boynumdan ayrılıp yüz yüze gelmemizi sağladığında soluk soluğa kalmış bir şekilde birbirimizin gözlerinin içine baktık.

Ellerini bacak arama atarak file çorabımı ortadan ikiye yırttığında, dayanamayıp kısık bir şekilde inlemiştim. Tanrım! Resmen bir hareketine yükselmiştim. Kasıklarım sızlıyor, deliğim onu biran önce içine almak için kasılıp gevşiyordu.

"Şuna bak güzelim... Sana ellerimin arasında daha güzel görüneceğini söylemiştim."

Arsız bir gülümsemeyle iki yana ayırdığı fileleri, eline geçirerek çekiştirmişti. Kasıklarımdaki sızı mümkünü varmış gibi daha da arttığında, artık sabrım tükenmek üzereydi.

Hızla yerimden doğrulup, taehyung'u yan tarafıma attığım gibi kucağına çıktım. Kasıklarının üstüne oturup kendimi hırsla ona sürttüğümde, aynı anda inlemiştik.

Elleri anında eteğimin altına sızarak tekrar kalçalarımı bulmuş, beni kendine daha çok bastırmıştı.

Omuzlarından destek alarak altındaki havlu üzerinden ona sürtünmeye devam ettiğimde, bunun yeterli gelmediğini anlamıştım. Yetmiyordu.

Ufak bir parmak şıklatmasıyla taehyung'un altındaki havluyu yok ettiğimde, yaptığım hareket hoşuna gitmiş gibi gülümsemişti.

"Sence de bu biraz.. adaletsizce olmadı mı güzelim?"

Kendimi, altımdaki çıplak penise daha sert sürterek kıkırdadım.

"O zaman bir melek olarak adaleti sağlamalıyım. Öyle değil mi sevgilim?"

"Şuan melekten çok, arsız bir şeytan olduğunun farkında mısın?"

Gülümseyerek başımı salladım ve parmağımı şıklatarak bütün kıyafetlerimden kurtuldum.

Artık ikimizde tamamen çıplak kaldığımızda, taehyung'un elleri anında vücudumu keşfe çıkmıştı.

"Çok güzelsin, benim küçük yaramazım. Önünde diz çöküp, sana tapabileceğim kadar güzelsin."

Sözleri beni gülümsetirken, daha fazla oyalanmak istemedim. Taehyung'un bir elini kavradığım gibi kendime çekip, işaret ve orta parmağını hızla ağzımın içine aldım.

Bu hareketim onun inlemesini sağladığında, arsızca gülümsedim ve parmaklarını sakso çeker gibi emip yaladım.

Çatılan kaşları ve sivrileşen çene hattıyla kendini zor tuttuğunu anladığım beden beni yanıltmadı ve parmaklarını ağzımdan çıkarttığı gibi bana yaklaşıp dudaklarını dudaklarıma, parmaklarını da içime hapsetti.

Naughty Angel (Taekook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin