Her şey çok güzel ilerliyordu. Taehyung ve Jimin sonunda birbirlerine karşı olan aşklarını itiraf etmişlerdi. Onun verdiği rahatlık tarif edilemezdi zaten. Üstüne duyguları da karşılıklıydı. Daha ne isteyebilirlerdiki?
Taehyung'tan
Jimin'in teklimi kabul etmesiyle dünyalar benim olmuştu. Sevdiğim adam sevgilim olmuştu. Ayrı eve çıkmıştık. Her gece sevdiğim adamın muhteşem kokusuyla onun minik bedenine sarılarak uyuyorduk birlikte.
İlişkimiz çok güzel ilerliyordu. Neredeyse 2 yıl olacaktı. Sevdiğim adamı eşim yapmak istiyordum. Ona evlenme teklifi edecektim. Çok heyecanlıydım. Ona en güzel teklifi etmek istiyordum. Jimin abartıyı sevmezdi. Bu yüzden ona basit ama romantik bir teklif yapmak istiyordum, onun seveceği gibi.
O benim hayatımdı, her şeyimdi, ruh eşimdi. Onun mutluluğu için her şeyi yapabilirim. Eğer onu üzen biri olursa, onun hayatını bitiririm.
_
Aylardır bugünün hayalini kuruyordum. Jimin'e hazırlanmasını, akşam onu yemeğe çıkaracağımı söylemiştim. Miniğim, o kadar sevindiki duyar duymaz kollarıma atladı."Seni çok seviyorum sevgilim. İyi ki varsın."
Yemek yemeye bayılıyordu. En çokta deniz ürünlerine. Bu yüzden onu akşam sahil kenarındaki şahane, şık bir balık restoranına götürecektim.
"Hazır mısın sevgilim?"
"Geliyorum Taehyung."
Saçını yapmayı bitirdiğinde odadan çıkıp yanıma gelmişti. Tam karşımda resmen bir melek duruyordu. Siyah takım elbisesiyle mükemmel gözüküyordu. En sevdiğim parfümünü sıkmıştı."Harikasın, biliyorsun değil mi?"
"Çünkü senin sevgilinim."
Kocam olacak haberi yok.
Oturduğum koltuktan kalkıp boynuna doğru eğilip kokusunu içime çektim. Sımsıkı sarıldım biriciğime. Dudaklarından öptüm minik minik. Ellerinden tuttum."Hadi gidelim miniğim."
Birbirimize bakıp gülümsedik.
Arabaya geldik, kapısını açtım ona. O oturunca bende sürücü koltuğuna geçtim. Restorana doğru sürmeye başladım."İpucu versene nereye gidiyoruz?"
"Sürpriz sevgilim, sabret biraz uzak değil zaten."
Jimin ofladı. Sabırsızdı biraz. Bu hali onu daha tatlı yapıyordu. Yanağını öptüm.
"Peki madem, çok seveceğin bir yere gidiyoruz."
Jimin mutlulukla bana baktı.
"Canım sevgilim benim."
Boynuma öpücük kondurdu mutlulukla.
—
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soulmates / Vmin
Fiksi PenggemarNerden bilebilirdimki o masum suların katilimiz olacağını?