yoko, where r u?

18 5 1
                                    

4 Yıl Sonra
Jimin'den
Taehyung ile mutlu giden bir evliliğimiz vardı. Arada minik saçma kavgalarımız olsada hala ilk günki gibi aşıktık birbirimize. Kızımız büyümüştü. Şu an 4 yaşında. Yarın doğum günüydü. Taehyung ile hazırlık yapıyorduk kızımız için.

"Baba acıktım!"

"Benim güzel kızım, hemen yemek yapalım sana."

Miniğimi kucağıma alıp mutfağa geçtik. O sırada Tae mutfakta kızımız için pasta yapıyormuş. Bizim girdiğimizi görünce paniklemişti.

"Tae baba biraz meşgul sanırım Yoko. Daha sonra gelsek olur mu?"

"Ama acıktım!"

Tae arkasına sakladığı pastayı çaktırmadan dolaba koydu ve yanımıza geldi.

"Gel bakalım benim prensesim sen acıkırsında biz sana yemek yapmaz mıyız?"
_

Bugün kızımızın doğum günüydü. Taehyung Yoko'yu doğum günü için gezdirecekti bugün. Bende akşamki doğum günü için hazırlık yapacaktım o sıra.

"Nereye gideceksiniz bakalım bugün?"

"Lunaparrkk!"

"Lunaparka mı gitmek istiyormuş benim miniğim?"

"Evet baba lütfenn."

"Hadi o zaman gidiyoruuz!"

Tae kızımızı kucağına aldı. Dudağıma küçük bir öpücük kondurdu.

"Yoko Jimin babayı öp bakalım."

Kızım minik elleriyle yanaklarımı tutup öpmüştü beni. Ah o duygu, tarif edilemez güzellikte...

"Canım kızım ve canım kocam, sizi çok seviyorum. İyi eğlenceler, akşam görüşürüz."

İkiside el sallayıp çıktılar.
_

"Jimin..."

Taehyung aramıştı, ağlıyordu.

"Tae? Noldu? Sorun ne sevgilim?"

"Yoko..."

"Tae! Noldu Yoko'ya!?"

"Jimin ben bilet alıyordum. Arkamı döndüm, Yoko kaybolmuştu. Her tarafı talan ettim ama yok Jimin. Polisleri aradım geliyorlar. Çok korkuyorum Jimin nolur gel!"

Gözlerim dolmuştu. Taehyung'tan sonra en değerli varlığım biricik kızım Yoko'ydu. Telefonu panikle Tae'nin yüzüne kapatıp cüzdanımı aldığım gibi koşa koşa oldukları yere gittim. O anki korku ve telaşımla taksi çağırmak aklıma bile gelmemişti. Koşarken taksi görüp durdurdum.
_
"Tae, nasıl oldu, kızımız nerede Tae! Memur bey kızımız nerede, buldunuz mu?"

"Her yeri aradık Bay Kim fakat bir sonuç yok, çok üzgünüz. Aramalara devam edeceğiz."

Olduğum yere çöküp bağıra bağıra ağlamaya başladım.

"Sevgilim, nolur affet beni. Sadece iki dakikalığına bıraktım. Arkamı döndüğümde gitmişti. Lütfen ağlama, bulacağız onu, söz veriyorum."

"Polisler bulamadık diyor Taehyung! Lunaparkın dışına çıkmış demek oluyor bu! Nasıl bulalım nasıl? Kızımız kaçırılmıştır bile! Tek başına ufacık bir kız çocuğu! Daha dikkatli olmalıydın nasıl babasın sen!?"

Taehyung'tan
Jimin karşımda deli gibi bağırıp ağlıyordu. Dökülen her gözyaşından sonra kalbimde gözyaşlarıyla birlikte parçalanıyordu.
Ben Jimin'i ağlatmıştım. Bu hayattaki en değerlimi. Canım eşimi, ruh eşimi üzmüştüm, ağlatmıştım onu. Hayatta son yapacağım şey bile olmayan şeyi yapmıştım.
__

Soulmates / VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin