he said "yes"

22 5 2
                                    

Yemeğimizi bitirip sahile yürüyüşe çıktık. Çok insanın olmadığı bir yerde durup denizi izlemeye başladık. Jimin denizi ve deniz ürünlerini çok seviyordu. Denizi seyrederkenki mutluluğu, gülüşü, gülerken kısılan kahveleri... Kolunu koluma geçirip bana yaslanmıştı.

"Sevgilim, şu dünyanın sonsuzluğuna baksana. Denizin ucu bucağı gözükmüyor. Şu gökyüzüne bak, yıldızlara bak. Hepsi sonsuzluk içindeler. Tıpkı ne gibi biliyor musun?"

Kafasını kolumdan kaldırıp gözlerimin içine baktı.

"Sana olam aşkım gibi. Seni sonsuz seviyorum Jimin. İyi ki benimsin, iyi ki benimlesin."

Jimin utanmıştı. Yanaklarının kızarmasından ve o tatlı gülüşünden anladım. Ellerini önünde birleştirip onları seyretmeye başlamıştı yüzündeki utanç ve mutlulukla.

"Ve sevgilim. Sana artık sevgilim demek istemiyorum."

Jimin bir anda şaşkınlıkla bana baktı.

"Bu sonsuz dünyada, bu sonsuz evrende, hep benimle olmanı istiyorum. Hayatının her yerinde, her detayında ben olmak istiyorum. Sonsuza kadar seni mutlu etmek istiyorum. Biz seninle yıldızlar ve evren gibiyiz, dünya ve ay gibiyiz, deniz ve kumsal gibiyiz... Demek istediğim sen ve ben birbirimiz için yaratılmışız. Sen benim ruh eşim, her şeyimsin. Ve artık sevgilim olmayı bırakıp..."

Eğilip ceketimin cebindeki yüzük kutusunu çıkardım.

"Eşim olmanı istiyorum Jimin. Hayatımın her anında olmaya var mısın? Benimle evlenir misin sevgilim?"

Jimin'in gözleri dolmuştu. Ağlamaya başladı. Ayağa kalkıp gözyaşlarını sildim miniğimin ve ona sarıldım. Biraz sakinleşince karşısına geçip hala dolu olan gözlerine baktım.

"Evet Taehyung evet! Hayatım boyunca bugünün hayalini kurdum. Şu an en büyük hayalimi gerçekleştirdin. Seni sonsuz seviyorum sevgilim."

Büyük bir mutlulukla Jimin'i kucağıma alıp döndürdüm. Sımsıkı sarıldım sevgilime. Kocaman öptüm onu.

"Sende benim en büyük hayalimi gerçekleştirdin sevgilim. Yoksa eşim mi demeliyim?"

İkimizde kahkahalar içinde o geceyi kapattık.
_

Soulmates / VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin