where's my darling?

24 4 5
                                    

"Taehyung? Neredesin? Oyun oynuyorsan sırası değil!"

Ev için ufak tefek alışveriş yapmaya gitmiştim. Döndüğümde Tae evde değildi. Her yere baktım ama yoktu. Dışarı çıkabilmesi ihtimaliyle aradım fakat ulaşılamıyordu.

"Şarjı bitmiştir herhalde."

Onu beklerken sıcak bir duş almak istedim.
Duştan sonra giyinmek için odamıza gittiğimde yatağımızın yanında, bilgisayarda durdurulmuş bir video gördüm. Videoda Taehyung vardı. Hemen bilgisayarı alıp videoyu açtım.

"Merhaba Jimin, merhaba sevgilim. Nereden başlayacağımı bilmiyorum. Kızımız 1 aydır kayıp. Hepsi benim suçum. Çok özür diliyorum. Onun elini hiç bırakmamalıydım. Bize bunları yaşatmamalıydım. Kızımız senden sonra en değer verdiğim varlığım. O gittiğinden beri aramız bozuk ve bu beni içten içe öldürüyor ama sen görmüyorsun. Döktüğün her göz yaşı için ömrümden ömür gidiyor. Ben seni üzdüm sevgilim. Hayatta en son bile yapmayacağım şeyi yaptım. En büyük korkumu gerçekleştirdim. Seni üzdüm, seni ağlattım ben. Gerçek anlamda aptalın tekiyim. Ben bu acıya dayanamıyorum Jimin. Hatırlıyor musun sana şey demiştim. "Seni üzenin hayatını bitiririm." Jimin, ben seni her ne kadar yanlışlıkla ve istemeyerekte olsa üzdüm. Canımdan çok sevdiğim ruh eşimi üzdüm. Bu acı beni her gün öldürdü ama sen görmedin. Ben zaten şu 1 ay içinde yaşayan bir ölü gibiydim. Şimdi ise bedenende ölüyüm. Beni affet sevgilim. Ben senin üzülmeni görmeye dayanamıyorum artık. Umarım kızımızı bulursun. Umarım ikinizde mutlu hayatlar yaşarsınız. Seni bu evrenin sonsuzluğu kadar çok seviyorum. O güzel gamzelerinden, gülünce kısılan kahve gözlerinden ve öpmelere doyamadığım pembe dudaklarından öpüyorum kocaman. Lütfen mutlu ol. Seni öteki dünyadan izliyor olacağım. Kendine çok çok iyi bak sevgilim."

"Hayır bunu yapmış olamazsın Tae."

İnanmamıştım. Tae kendine kıyabilecek biri değildi. Kendine kıyarsa benim ne kadar üzüleceğimi biliyordur herhalde. O bana kıyamazki. Beni bırakın kendine kıyamazdı o.
Hemen polisi arayıp olanlardan bahsettim. Arama başlatacaklarını söylediler.
_

Soulmates / VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin