Bir gün o seni çok üzdü sıra sende deseler ben o gün de kıyamam sana...
Hiç tahmin etmediğimiz ve beklemediğimiz yerden yakalıyor hep hayat bizi. Yine beklemediğim bir yerden yakaladı beni. Baran'ın profilinde ki son fotoğraf annesiyleydi ve açıklama da 'Benim güzel meleğim, seni çok özlüyorum. Bu gidişin çok erken oldu' yazıyordu. Baran'ın annesi ölmüştü. Bütün tüylerim diken diken oldu. Konuşmak için ağzımı bile açamadım. Kilitlenmiştim.
Bugün onu dinlemediğim için çok pişman oldum. Belki de bana bunu söyleyecekti benimle dertleşmek, konuşmak istedi belki. Koşup ona sarılmak geldi içimden. Yaşadığı durum çok üzücüydü. Buraya dönmelerine sebep olan şey de buydu sanırım. Ben ağlarken annemde hala benden bir cevap bekliyordu.
- ''Azra, kızım ne oldu? Konuş artık.''
- ''Anne Çiğdem Abla'' dedim ve yine boğazım düğümlendi.
- ''Ne olmuş Çiğdem'e? Azra ne olmuş dedim sana!
- '' Çiğdem Abla ölmüş anne, Baran'ın en son paylaştığı fotoğraf onunla açıklamaya da gidişin çok erken oldu yazmış''
- ''Nasıl yani? Ah Çiğdem'im güzel arkadaşım. Faruk Amcanı arayıp başsağlığı dilemek lazım. Bir şeye ihtiyaçları var mı soralım, ilgilenelim.''
- '' Demek Baran o yüzden kötüydü. O yüzden göz altları morarmış ve çok mutsuz gözüküyordu.''
- '' Azra lütfen sende kırgınlığını bir kenara bırak ve Baran'a destek ol kızım. Evet belki bu senin için zor olacak ama Baran şu an kötü bir dönemde ve onu en iyi tanıyanlardan biri sensin. Eminim ki senin desteğine ihtiyacı vardır.''
- ''Merak etme anne böyle bir zamanda Baran'ı yalnız bırakamam zaten. Bana ne yaşatmış olursa olsun yanında olmam gerektiğini biliyorum. Şu an kendi kırgınlığımı bir kenara bırakma vakti. Ben yukarı çıkıyorum Meryem'le konuşmam lazım.''
- '' Tamam kızım.''
Hemen yukarı çıkıp Meryem'i aradım ama açmadı.
Ne yapacağımı bilmiyordum mesaj mı atmalıyım? Aramalı mıyım? Böyle bir zamanda yanında olmalıyım evet bunu biliyorum. Ama ne diyeceğimi bilmiyorum. Kafamda bir sürü soru var. Ben yine düşüncelere boğulmuşken telefonum çaldı. Meryem arıyordu.
- "Aşkım beni aramışsın duştaydım yeni gördüm. Naber, napıyosun?"
- " Meryem çok kötü bir şey oldu. Yani ben çok kötü bir şey öğrendim az önce."
- " Ne oldu Azra? İyi misin sen?"
- " Baran'ın annesi..."
Yine boğazım düğümlenmişti. Devamını bir türlü söyleyemiyordum çünkü benim için çok zordu. Benim için bu kadar zorken Baran için ne kadar zor olduğunu düşünemiyorum bile.
- " Ne olmuş annesine Azra, konuşsana"
- " Baran'ın annesi ölmüş Meryem."
- " Ne? Çiğdem Abla mı? Sen ciddi misin? Nerden öğrendin?"
- " Fake hesabımdan Baran'a istek attım bugün. İnstagramın da paylaşmıştı orda gördüm."
- " Eee aradın mı Baran'ı?"
- "Hayır henüz aramadım, arasam da ne diyeceğimi bilmiyorum ki şu an. Baran seni fake hesabımdan stalklıyordum sonra annenin öldüğünü gördüm mü diyeceğim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZDEN GİTME
Romance11 yılı hiçe sayıp giden bir adam ve arkasında kalp kırıklıkları ile kalan bir kadının hikayesi Bizden Gitme...