Amcam Adaya oturmasını gösterip" buyur Ada bu Bora Demir şirketimizin diğer sahibi kendisi yeğenim olur." Bu kız sanırım aşkından nerde çalıştığımı bulup beni buldu. İlk görüşte aşık olucağını biliyodum belki bu gecem Ada denen bu kızla geçer. Siyah saçlı bembeyaz tenli yeşil gözlü çok güzel bi kızdı yüz hatları kimsede görmediğim kadar keskin ve iyiydi."Tanıyor beni amca tanışıyoruz kendisiyle."Diyip gözlerinin içine doğru baktım gerçekten çekici bi kadındı"anneanneme yardım eden kız bu" ve benim gecesinde mesaj beklediğim."Aa öylemi Bora bilmiyordum demek tanışıyorsunuz. Ada daha önce kafelerde çalışmış. Bistromuzda çalışan olmadığı için kullanmıyorduk. Bende kendisini barista olarak işe aldım." Amcama döndüm "İyi yapmışsın amca zaten kahve getir götürümü Zeynep yapıyordu." Zeynep benim sekreterim işinde çok iyidir. Ben zor bir adamım bazen çok zorladığımı düşünüyorum ama işi bu her işime koşmak zorunda." Eee Adacım bir şey demeyecek misin?" Ada amcamın sorusuyla şoktan çıkarmışçasına amcama döndü "Benim demem gereken bir şey var mı efendim ben biraz heyecanlıyım bistroyu görmek istiyorum da." Hemen ayaklandım bu kızı etkilemeliyim ki gecem boş geçmesin."ben de oraya gidicektim zaten amca ben gösteririm kendisine." Ada ayağa kalktı"Gerek yok Bora bey ben kendim bulabilirim teşekkürler." Zoru oynuyor sanırım en sevdiğim. Sonunda benim olucağını sizde biliyorsunuz değil mi? "Hayır hayır problem yok lütfen ben eşlik edebilirim size" daha önce anneannemin evinde karşılaştığımız da selam bile vermemiştim muhtemelen çok kaba olduğumu düşünmüştü. Şimdi ise ona iyi davranmam aklını çelebilir. Benim hakkımda olan düşünceleri netleşebilir."Peki teşekkür ederim" gülümsedim ve önüme geçmesi için bekledim. Asansörün önüne gelene kadar konuşmadık. "Bunu yapmanıza gerek yoktu ben kendim halledebilirdim." İlk adım "Ada kaç yaşındasın?" Şaşırır gözlerle bana baktı "21 yaşındayım Bora bey neden sordunuz?" "Bende 23 yaşındayım Ada lütfen sizli bizli konuşmasak. Bana Bora desen." Kafasını olmaz anlamında çevirdi "olmaz Bora bey ben çalışanınızım Bora diyemem size." Asansörün kapısı açılırken içeriyi işaret edip "Buyrun" dedim. Kibarlık yapıyorum."Teşekkür ederim" "Ada" bana baktı. "Efendim Bora bey." "Peki sadece işteylen bana Bora bey desen." Gülümsedi "Bora bey dışarda da mı görüşeceğiz sanki. Ben size her zaman Bora bey diyeceğim." Aynaya bakıp rujunu düzeltti. "Evet bir sakıncası mı var." Bana aniden döndü "hayır da benimle neden görüşmek isteyesiniz." Gülümseyip kafamı öne eğdim. "Buradaki işini beğenirsem. Seni yeni sekreterim yapabilirim. Zeynep bu durumdan bıkmış gibi yakında istifasını vereceğine eminim." "Anladım Bora bey peki benim ne kazancım olucak." Beklemediği teklif geliyor. "Şimdiki maaşının iki katı ne dersin." Dalga geçer gibi güldü. "Zannetmiyorum Bora bey." Asansörün kapısı açıldı ve indi. Etrafa biraz bakındı sonra bistroyu gördüğü gibi hızlanmaya başladı. O hızlı yürürken bende hızlandım. Bistroya ulaştığımızda "burası çok güzelmiş başka bi iş düşüneceğimi tahmin etmiyorum teşekkürler yine de." Ne yani sekreterim olmak istemiyor muydu? Beklide ona gerçekten ukala gibi davrandığım için. "Ada" "Efendim Bora bey buyrun." Karşısına geçtim gözlerine baktım. "Anneannemin evinde öyle kaba davrandığım için özür dilerim. Ayrıca arabaya yardıma geldiğinde seni terslediğim için de özür dilerim. İki anımda da biraz gergindim haliyle beni anlamış olmanı diliyorum. Kalbini kırıcak bir şey yaptıysam telafi etmek isterim. Bu akşam yemeğini beraber yemek istersen yani." Bu teklif gerçekten içimden geldi. Yani gerçekten üzülüp kırılmış olabilirdi. Telafi etmek isterim. "Teşekkürler Bora bey akşam bir planım olmazsa sizi haberdar ederim." Kesin gelmeli bunu dedikten sonra tüm gece ne işi vardı diye düşünmek istemiyorum ben. "O zamam saat 8 de seni evinden alıyorum ne dersin." Diyip güldüm. O da bana gülümsedi bu kadar güzel gülümsediğini bilmiyordum "Tabi Bora bey uygun." "Dışarıda görüşeceğimize göre bana Bora demeni bekliyorum." Diyip gülümsedim. "Tabiki Bora bey akşam derim o zaman." "Ben şimdi odama çıkıyorum. Bir isteğin olursa şu telefondan 4 numarayı arayabilirsin." Arkamı dönüp odama çıktım. İçimde bi rahatlık vardı. Normalde özür dilemek tarzım değil. Haksız olsam da ben hep haklıydım. Ama bı sefer işler değişti. Birinin kalbini kırdım ve onu tamir etmeliyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Mesaj
RomanceAdanın aşk hayatı bilmediği kişiden gelen mesajla başlar aslında bu kişiyle sabahında tanışmıştı.