Öykü bana dün gece platonik olduğu çocuğun yani Keremin mesaj attığını salı günü buluşmak istediğini anlattı bende ona bu gün yaşadıklarımın hepsini anlattım mesajlarımdan Boranın fotoğrafını gösterdim." Oha çok yakışıklı. Çok tatlı. Çok iyi." Gibi şeyler söyledikten sonra."Şimdi Neriman teyze torununda kavuştu numarasının bende durmasına gerek yok siliyim gitsin." Öykü biraz bana baktıktan sonra. "Bencede sil boşver iyilik yapmışsın ama aferin" dedi biraz gülüştük. Bir kaç film izledik. Lise anılarımızın dedikodusunu yaptık. Saat akşam 8 olunca"ben gidiyim artık Öykü annem merak eder şimdi." Öyküde gülümseyip "21 yaşındasın saat 8 de eve gitmek ne ya Ada bunaltıyorlar mı seni" "yok kızım ne bunaltması sabah sevgilin olsun konuşması yaptılar benimle" "Eee o zaman canım niye takıyorsun bu kadar" "takmak değil ya meraklanmasınlar neyse gidiyorum ben" dedim el sallayıp odasından çıktım. Beni kapıya kadar geçirmesine gerek yoktu artık kendi evim gibiydi. Çıktım bizim sokağa girdim. Karanlıkta biraz ilerledikten sonra arabasıyla uğraşan birini gördüm. Bizim mahallede kötü insanlar yoktu herkes iyiydi bende gidip yardım edip edemiceğimi sorucaktım. Siyah giyinmiş şapkalı adama "merhaba yardım edebileceğim bir şey var mı?" Diye sordum. Şapkalı adam bana döndü. Ve evet tahmin ediceğiniz kişi Bora "sen iyilik perisi falan mısın herkese yardım etmeye çalışıyorsun." Ne ne diyo bu."Ne alakası var yardıma ihtiyacın olabilir diye sordum ayrıca sen olduğunu bilseydim sormazdım." Kafasını arabanın motoruna geri gömdü "anlar mısın arabadan?" Ne bileyim ben arabanın motorunu."Hayır ama bu yardım edemiceğim anlamına gelmez di." Yüzüme bakıp "Sırf beni yakışıklı bulup tanışmaya geldin değil mi?" Diye sordu.Bu adam ya gerçekten gerizekalı ya da fazla egolu."Pardon da sen kimsin ki ben seninle tanışmaya çalışayım?" Küçümseyici bi gülüş atıp kafasını çevirdi motor yağlı ellini elime uzattı "Bora ben Bora Demir." "Elini sıkmayacağım seninle tanışmak istemiyorum." Gülümsemesi biraz saha büyüdü."Peki Ada sen bilirsin sen kaybetmiş oluyorsun." Bu kendini ne zannediyor. "Asıl sen kaybediyorsun ukala şey" diyip arkamı dönüp eve gittim. Odama çıktım üstümü değiştirip yatağıma yattım. Tam uyuyacağım sırada telefonum mesaj sesiyle titredi gece gece kim yazmış olabilir diye telefonuma baktım.
0534*******:İyi geceler Ada
Bu kim gece gece korktum biraz.
Ada:?
0534*******:?
Ada:Dalgamı geçiyorsun kimsin?
0534*******:Kim olmamı isterdin?
Ada:Soruma cevap ver kimsin?
0534*******:Numaramı kaydetmemiş olman ve şu saate kadar yazmamış olman beni çok şaşırttı.
Ada:Kimsin sen?
0534*******:Bora
Ada:Komik mi zannediyorsun kendini?
0534*******:Değil miyim?
Ada:Sen kimsin ben sana yazacağım ya da numaranı kaydedeceğim?
0534*******:Ha ben mi ben Bora Bora Demir. Senin deyişinle 'ukala'
Ada:Sadece ukala değilsin egolusun da
0534*******:Sana da iyi geceler :)
Ada:Deli misin sen beni rahat bırakBu adamın ciddi problemleri var başıma bi bela aldım sanırım. Aradığında açmamak için numarayı 'Aptal,ukala,egoist ve Bora' diye kaydettim. Beni arayacağını düşündüğümden değil sadece eğer ararsa açmamak için. Telefonumu yatağımın yanındaki komodine bıraktım ve uyumaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Mesaj
RomanceAdanın aşk hayatı bilmediği kişiden gelen mesajla başlar aslında bu kişiyle sabahında tanışmıştı.