•Bora

81 4 0
                                    

2 saat gün sonra

Adayı iki gündür göremiyordum. Görememem sanki içimde bit şeyler eksikmiş gibiydi. Amcamla konuştum 'ben izin verdim' dedi. Neden bi anda izin almıştı  ki. Onu özlediğimi fark ettim. Mesaj atıyor ama cevap alamıyordum. Bu gün üçüncü gün Ada bu gün de işe gelmedi. Amcamın yanına gidip konuşmaya karar verdim. Sandalyemden kalktım ve Amcamın odasına doğru ilerledim. Kapıyı çalıp içeri girdim telefon görüşmesindeydi. Amcam telefondaki kişiye "eğer tedavisi daha hızlı olucaksa biz hazırız kendisiyle görüşürüm. Kabul edeceğine eminim. Şimdi kapatmam lazım. Teşekkür ederiz her şey için." Diyip telefonu masaya koydu. Sonra bana bakıp "bir şey mi oldu?" Dedi. "Hayır amca önemli bir şey yok. Sadece... Ada kaç gündür nerede 3 gün oluyor. Hala onu göremiyorum." Amcam onu sevdiğimi anlamadın diye. "Bir sürü iş birikti Ada benim asistanım ve ben izin vermedim işine geri dönsün." Amcam bana bakıp gülümseyerek "Sadece asistanın olduğu için mi soruyorsun?" "Evet amca işlerim var" " o halde benim asistanıma kendi işlerini söyleyebilirsin ilgileniceğinden eminim" şaşkın bir ifadeyle. "Ada nerde?" Dedim amcamda ayaklandı. "Ada bir süre bizimle olmayacak Boracım istersen kendine yeni bir asistan bulabilirsin." Ne demekti bu Adayı işten mi kovmuştu. "Ne demek istiyorsun amc-" amcamın telefonunun çalmasıyla sözüm kesildi. "Boracım bu önemli açmam lazım." Başımı salladım amcam da telefonu açıp. "Dinliyorum Sinem hanım" "Anladım başka doktorlarla görüşebilir miyiz?  "teşekkür ederim ilginiz için." "Tabi görüşmek üzere" Sinem hanım ve doktor çok tanıdık dı. "Amca bir sorun mu var? Doktor falan dedin." "Yok Boracım en son Adadan bahsediyorduk Ada bir süre burada olmayacak şehir dışında." Şehir dışında mı? Bana neden söylemedi. Ah tabi neden söylesin ki Bora kıza hayvan gibi davrandın. Aranızda bir şey olmıcağını söyledin. Sana neden haber versin. "Ne için amca?" "Bu özel bir bilgi sana söyleyemem." "Amca Ada benim asistanım." Amcam ofis telefonundan Aylini aradı. Aylin kapıyı çalıp içeri girdi. "Buyrun Engin bey bir sorun mu var?" "Merhaba Aylincim bildiğin üzere Ada gizli bir sebepten aramızda değil." Aylin başını salladı. "Bu yüzden Ada dönene kadar Boranın asistanı olmanı istiyorum." Amcama dönüp "Neden?" Dedim. "Çünkü Boracjm asistanları değiştiriyoruz. Madem asistanlık bir sürü işin var Aylin yardımcı olabilir. Benim az işlerim oluyor kendim halledebilirim ya da Aylin ikimizdede yardımcı olabilir." Aylin amcama bakıp gülümsedi. "Amca peki ya Ada" "Ada yok dedim ya Bora. Sen bu kızı nede bu kadar düşünüyorsun?" Çünkü seviyorum onu amca. Amcam Ayline kafasıyla çıkabilirsin işareti yaptı. Aylin odadan çıkar çıkmaz. "Sen seviyor musun bu kızı?" Seviyorum amca ama sana söylersem pek hoşuna gitmez. Aman ne olucaksa olsun. "Seviyorum amca ben kimseye böyle hissetmedim. Çok garip karanlık hayatıma gün ışığı oldu." Amcam gülümsedi sonra bi anda ciddi bir yüz takındı. "Sevme Bora senin sevgin o kıza zarar verir." Biliyordum o yüzden bi kaç gündür Adadan uzaklaşmaya çalışıyordum. "Biliyorum amca o yüzden uzak duruyordum. Lütfen nerde olduğunu söyle." Amcam kafasını saya sola çevirip "olmaz sende bu konunun üstüne fazla düşme. Ada gelicek işte." Amcamdan hiçbir bilgi çıkmayacağını anladım kafamı sallayıp odadan çıktım.

Bilinmeyen Mesaj Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin