Ada

36 2 0
                                    

•Ada
Gece yatağımda kıvranıp durdum. Ama aklım aşağıda yatan Boradaydı. Yanına gidesim vardı ama çekiniyordum. Neden çekindiğim hakkında hiçbir fikrim yoktu. 2 gün sonra uçağım kalkacaktı. Benimle gelir miydi acaba kafamda bir sürü soru. Boraya güvenmeli miydim?. Onu seviyor muydum? Bunlardan önemlisi şu an onun yanına gitmeli miydim?

5 dakika boyunca kendimle çeliştikten sonra ayaklandım. Önce mutfağa gidip su içtim sonra salona. Bora gayet güzel uyumuştu ona iyi geceler diyeli 20 dakika falan olmuştu baya hızlı uyumuş bense bu süre boyunca yatakta kıvranıp durdum. Yanına yatsam bana kızar mıydı? Rahat uyusun diye koltuğu açmıştım. Odama gidip yastığımla battaniyemi aldım. Boranın yanına uzandım. Sanki benim geldiğimi anlamış gibi elini belime attı ama ben daha yüzümü Boraya dönmemiştim. Beni belimden çekip kendine yapıştırdı uyuyor muydu? Uyumuyor muydu? Daha anlamadan boynuma öpücük kondurdu ve kendine iyice çekti. Kalçam Boranın kalçasıyla birleşmişti. Vücudum tamamen yapışıktı. Aramızda bir santim bile yoktu. Elini belimden çekmedi bende rahatımı bozmadım öylece uyudum.

Sabah kafam Boranın göğsüde uyandım. Bora daha uyuyordu. Bi anda kalkıp kaçasım geldi odama gitsem benim onun yanında uyuduğumu anlar mıydı? Kafamı yavaşça kaldırdım yatakta oturdum. Bi bacağımı tam atmıştım ki Boranın karnımdan kendine çekip tekrar yatırması bir oldu. O şaşkınlıkla Boraya baktım. "Dün uyuyamadın galiba." Utançtan kıpkırmızı olmuştum. "Yok...şey ben uyurgezerim" diyip gözlerimi kaçırdı. Bora gülümseyerek bana baktı elini yanağımda gezdirmeye başladı. "Sanırım o uyurgezer yastığıyla battaniyesiyle geziyor." Yastıkla battaniyeyi unutmuştum of yakalandım. "Yooo ne alaka" eli hala yanağımda gezerken baş parmağıyla dudaklarımı okşadı. "Söyle o zaman nasıl geldi yastıkla battaniye." Konuşurken gözlerin dudaklarımdan ayırmadı. Çok utanmıştım kıpkırmızıydım ateş basmıştı. "Of ne biliyim ben ya hem sanane benim yastığım ayaklı belki kendi geldi." Bora hayatımda gördüğüm en güzel gülümsemesiyle gözlerime baktı. "Keşke benim yastığım da yürüyebilse kendi gelirdi yanıma. Ama sanırım gelmeden önce bana bakıp uyuyup uyumadığımı kontrol edip sonra odasına koşturup gelmezdi. Ne dersin bence benim yastığım yatağımdan ayrılmazdı." Diyerek gülümsemesini büyüttü. Ben ona baktığımda uyumuyordu uyuma numarası yapıyordu. "Sen uyumamıştın" tekrar dudaklarıma baktı. "Evet uyumamıştım. Sen gelir gelmez pişman olup bir daha kaçama diyede kendime kilitlemiştim seni. O yüzden o kadar sıkı sarılıyordum. Umarım canını acıtmamışımdır." Oflayarak yataktan kalktım ayaklandım. Borada benim ayaklanmamla yatakta (koltukta) oturmaya başladı. "Çok kötüsün ya utandırdın beni." Bora ayaklandı ayaklanınca aramızda neredeyse hiç mesafe kalmamıştı. Göğüslerim ona çarpıyordu. Yüzlerimizin arasında 10 santim vardı. "Neden utandın ki gayet tatlıydın. Sana bir sır veriyim mi?" Kaşlarımı çattım. "Ne sırrı ver" "seni kendime çektiğimde yani kalçan benimkiyle birleştiğinde fazlasıyla tahrik oldum. Ve sertleştim ama uyuduğumu düşünüyorsun diye hissettirmemeye çalıştım." Şaşıran gözlerle baktım. "Ya sus offf" diyerek ittim. Benim itmemle Bora koltuğa düştü bi anda iki elimden tutup kendine çekti. Kucağına düşmemek için dönüp yanına oturdum. Oysa ellerimi bıraktı bacağıma uzandı ve kendine çekti. Böylece kucağına oturmamak için verdiğim çaba heba oldu. Çünkü şu an kucağında oturuyordum. "Niye susmamı istiyorsun ki. Dün gece yanıma gelen sendin. Bende bilirdim yanına gelmeyi. Ama sen geldin kendin istedin. Öyle değil mi?" Kafamı salladım "bir kere ben canım sıkıldığı için geldim. Uyumamışsındır sohbet ederiz diye" Bora gülümsedi. "Kesin öyle olmuştur." Yüzümü ellerinin arasına aldı. "Ada şu an benimle konuşman bile beni o kadar mutlu ediyor ki anlayamazsın." Gülümsedim "Bora sana güvenmek istiyorum. Seninle hayaller kuruyorum. Senin beni sevdiğine inanmak istiyorum." Dudaklarıma baktı sonra gözlerime. "Ada seni seviyorum ve sana bunu kanıtlayacağım. Bi anda yapamam bunu bana zaman ver ama bu zaman sürecinde yanımda ol çünkü ben her zaman yanındayım. Bana güvenmen için her şeyi yapıcam." Bende gülümsedim Boraya ödül öpücüğü vermek için eğildim. Dudaklarına minik bi öpücük bıraktıktan sonra. "Kalkalım hadi daha kahvaltıyı hazırlamadım. Sonra biliyosun gideceğim için eksikleri almam lazım. Alışverişe çıkıcam" Bora onu öpmemin şokuyla kalakaldı. Omuzlarından tutup sarstım. "Beni dinliyor musun?" Bora gözlerime baktı. "Evet evet bende seninle gelicem alışverişe bu gün beraberiz asla yalnız bırakmayacağım seni." Gülümseyip kucağından kalktım.

Bilinmeyen Mesaj Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin