Okula Felix ile birlikte gidiyorduk. Okulumuz yürüyerek 10 dakikaydı. Yolda yürürken ayağımda bir yapışkanlık olduğunu hissettim. Kesin sakıza bastım. Ve evet sakıza basmıştım. En nefret ettiğim şeylerden bir tanesi. Felix, sakıza bastığım için gülerken ben ise içimden küfür ediyordum. Okula birkaç adım kala omzumda bir el hissettim. Arkamı dönüp baktığımda Minho denen mal vardı.
"Paramı ver"
"Dur amına koyim tenefüste veririz. Ne kadar meraklıymışsın paraya."
"Paraya değil sana meraklıyım."
"Ne diyon amına koyim yürü git. "
"Şaka yapmıştım zaten. Senin gibi tiplere bakmam ben. Tipim değilsin. "
"E yani, banane. "
Aşağılayıcı bir şekilde gülüp önümden geçip gitti. Çok sinir olmuştum ben bu Minhoya. Vermeyeceğim lan parasını. Çok da sikimde. Bu olanlar yaşanırken Felix bir markete girmişti. Ben ise onu beklemeden gitmiştim. Keşke bekleseydim en azından Minho ile karşılaşmamış olurdum. Arkamdan tanıdık bir ses Jisung diye seslendi. Evet bu Felixti. Felixin yanında Hyunjin ve Jeongin de vardı.
"Jisung!"
"Ah yetiştin bana. Hyunjin ve Jeongini nerde buldun."
"Markette gördüm ikisini. Bir cips için kavga ediyorlardı. "
Jeongin konuşmaya atladı.
"O cipsi ben daha çok seviyorum. Ayrıca sadece bir tane kalmıştı. Cipse ilk ben dokundum. Benim almam gerekiyordu."
Hyunjin itiraz etti.
"Hayır bir kere o cipsi ben daha çok seviyorum. Birde cipse ilk sen dokunduysan nolmuş amına koyim. Hem sen daha küçüksün cips yeme zararlı."
"Siktir git şerefsiz."
"Seni Bangchan'a söylicem. Küfür ettin. "
"Kes."
Nihayet sustuklarında okula adımımızı atabilmiştik. Okula her zaman erken geliyorduk -ki neredeyse bütün okul oyun oynamak için okula erkenden geliyor- Sınıfa girip çantamı sıraya fırlattıktan sonra hırkamı astım. Bir anda aklıma Minho gelmişti. Parasını vermeyecektim. Dersin başlamasına daha yarım saat vardı. Telefonumdan bir video açıp izlemeye başladım. Felixler telefondan bir savaş oyunu oynuyorlardı ama benim şuan oyun oynama isteğim olmadığı için onlarla oyuna girmedim. Videoyu izlerken üstten bildirim gelmişti. Mal Minho mesaj atmıştı.
Minho
paramı vereceksin değil miJisung
vermicemMinho
NedenJisung
canım istiyoMinho
canının istediği her şeyi yapamazsın.
hem parayı vermezsen borcunu başka bir şekilde ödersinJisung
neyle öderim meselaMinho
görürsünJisung
bi siktir git amk çok kaşındın
hiçbir şekilde ödemicem borcunu
çok da sikimde
malMinho
görürsün
.Jisung
aynen
.Mesajlaşma yerinden çıkıp video izlemeye geri dönmüştüm. Dersin başlamasına 10 dakika kalmıştı. İlk ders bedendi. Okulda istediğim gibi dolaşabiliyordum. Ama şöyle bir sıkıntı vardı. C sınıfının da ilk dersi bedendi. Minho kesin darlayacak beni. Neyse amina koyim ben sınıfta durup video izlerim. 4.sınıflar telefonlarını bırakmıyorlardı. O yüzden çok şanslıydık.
Ders zilinin çalmasıyla herkes aşağıya doğru koşturdu. Ben inmeyecektim. Herkes inerken Felix ve Hyunjin aynı anda bana seslendi.
"Jisung"
"Jisung"
"Ah Felix inanamıyorum aynı anda Jisunga seslendik kader bizi buluşturacak. "
"Buluşturmuştur belki de. "
"Ne cidden mi"
"Ya bi kes. Jisung aşağıya gelmiyor musun sen."
Konuştum.
"Yok ben sınıfta video izlicem. Siz inin. "
"Tamam."
Sınıfta tek kaldığımda bir tane sıraya uzanıp video izlemeye devam ettim. Video bittiğinde kantine inip birkaç atıştırmalık ve içecek aldım. Sınıfa dığru ilerlerken sınıf kapısının önünden duran Minhoyu gördüm. Gerçekten maldı bu çocuk. Onu görmemiş gibi yapıp sınıfa girdim. Tekrar o alaycı gülüşünü yaptı. Sinirimi bozuyordu bu çocuk. Arkamdan o da sınıfa girdi ve kapıyı kapattı.
"Napıyorsun oğlum aç kapıyı. "
"Yok kapalı kalsın senle bir işimiz var. "
"Borcunu ödemicem çok sinirimi bozdun gıcık oldum sana. "
"Parayla değil başka bir şeyle öde o zaman."
"Neyle ödiyim amına koyim sapık mısın."
Oturduğum sırada yanıma oturdu ve bana doğru yaklaştı. Nedense heyecanlanmıştım. Kendime gelmem lazımdı.
"Noldu heyecanlandın mı yoksa. "
"Ne heyecanlanması ne diyosun. "
"Gay mısın sen"
"Git"
Daha fazla yaklaştı yüzlerimiz arasında 1 cm bile yoktu neredeyse. Onu ittirdim ve bahçeye doğru koştum arkama baktığımda yoktu. Peşimden gelmiyordu.
Sınıfta kalacaklar grubuna mesaj attım.Sınıfta kalacaklar
Jisung
aşağı geliyorum nerdesinizFelix
Spor salonunun yanındaki çardaktayız.Bangchan
Bir oğlum daha geliyor duygulandım😢Jeongin
biz senin çocukların değiliz anla artık şunu ihtiyarBangchan
😭😭😭😭😭😭Jisung
geliyorum.
Herkes tarafından görüldü.