Sinem'in ağzından
Yakın arkadaşlarımla geziyorduk ve bir butik gözüme ilişti yeni bir yer sanırım, hemen içeri girdik çok şık bir butik. Pembe ve Beyaz duvarlar içindeki eşyaları daha çok ön plana çıkarmış, burada çok güzel ayakkabılar var hele şu stiletolar dore ve siyah uzun topuklu olanına bittim.
- Pardon bakar mısınız? Diye sordum, kumral kıvırcık saçlı kız arkasını döndü.
- Buyurun nasıl yardımcı olabilirim? Diye sordu gülümseyerek, stiletoları işaret ettim ve söze atıldım.
- Bunların bana 37 numarasını getirir misiniz? Diye sordum hala gözlerimi bu güzel ayakkabılardan ayıramadım o kadar güzeler ki.
Buyurun efendim! Dedi çalışan kız elinde ayakkabılar ile.
- Denememe gerek yok! Kasaya geçebiliriz! Dedim kasaya yönelerek, tezgahtar elinde ayakkabılar ile kasaya ilerledi ve bende arkasından takip ettim. Kasaya ulaştıktan sonra ayakkabıları poşetin içine koyup önündeki ekrana basıp bana dönüp konuşmaya başladı.
- 1500tl efendim! Kredi kartı mı nakit mi? Diye sordu, elimi çantama attıp fermuarlı açıp cüzdanımı çıkarıp söze atıldım.
- Kredi kartı! Dedim, ve cüzdanınımdan kredi kartımı çıkarıp uzattım ardından genç kız bana doğru döndü.
- Pardon hanımefendi kart geçmiyor! Demesiyle ona doğru yönelttim bakışlarımı, en son bu lafı duyduğum zaman bir saniye ya ben bu sözü hiç bir zaman duymadım ki naaayıııır bunu kabul etmiyorum.
- Bir yanlışlık olmuştur tekrar deneyin! Dedim, kesin yanlış bir işlem oldu yoksa kartım neden geçmesin.
- Peki tekrar deneyelim! Dedi kız ve tekrardan geçirdi kartı, ardından kartı bana uzattıp ve kaldığı yerden devam etti.
- Maalesef kart geçmiyor! Başka bir kartınız var mı! Yada nakitle ödeye bilirsiniz! Dedi kız, bana doğru uzattığı kartı alıp cüzdanıma baktım fakat nakit yoktu üzerimde. Babamın geçen ay verdiği kart geldi aklıma onun limiti yoktu onla deneyim bari. Kartı cüzdanımdan çıkarıp kıza doğru uzatım.
- Bu kartı deneyin üzerimde nakit yok! Dedim, resmen sinirlerim bozuldu şuraya bak ya. Arkadaşlarımdan Mira bana doğru eğilip fısıldamaya başladı.
- Sinem neler oluyor? Diye sordu Mira, bende anlasam anlatacağım ama.
- Maalesef efendim bu kart'a geçmiyor! Bu sizden gelen bir durum olmaya bilir! Dedi gözlerini bana doğru yönlendirerek, ardından tekrar'dan lafa atıldı.
- Mağazamız dün açıldı ve dünden belli bir kaç müşteri bu sorunu yaşadı! Yanımızda banka var dilerseniz nakit çekin bende bunu sizin için bir yarım saat ayirabilirim! Dedi bende başımla salladım, ve kızlara doğru döndüm.
- Siz durun burada ben hemen geliyorum! Dedim, ardından mağazadan çıktım, yan taraftaki bankaya girdim. Burasıda insan kaynıyor, hemen bir tane gişe boşaldı hemen gittim.
- İyi günler hanımefendi! Dedim saçlarımı geriye atarak, cüzdanımı çantamdan çıkardım.
- Yan mağazada bir sorun yaşadımda kartım post makinesinde geçmedi! Nakit çekmeye geldim! Dedim cüzdanımdan kartı çıkardım.
- Sorun değil sanırım yeni bir işletim olduğu için bir kaç sorunları var! Dünden belli bir kaç kişi geldi bize kartları geçmediği için! Dedi elimden kartı aldı ardından bilgisayardan bir süre ekrana baktı kaşları çatmış bir şekilde bana döndü.
- Sanırım sorun bir tek post makinesinden gelmiyor! Dedi bana dudaklarını kemirerek, tek kaşımı kaldırıp söze atıldım.
- Anlamadım sorun nedir? Diye sordum, merak ediyorum açıkçası bugün ne uğursuz bir gün arkadaş ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sosyete İflas Ederse
RandomEngin Kayaoğlu Türkiye'nin neredeyse bütün otelerin sahibi üç tane çocuğunun kaygısız yaşamasından bıkmış bir oyun oynayarak hayat dersi vermeye karar verir. büyük kızı Sinem 25 yaşında moda tasarım okumuş fakat hala bir iş sahibi olmayan ve baba p...