Gizay'ın Ağzından
Barış'la konuştuktan sonra telefonu tekrar tekrar açıp mesajları bir kaç kere daha okudum.
Ben bu çocuğu seviyor muydum evet, ama ben bu çocuğa aşık mıydım işte ona cevap bulamıyorum.
Biraz daha sosyal medyada gezip uykunun kollarına bıraktım kendimi.
Sabah Başak'ın dürtmesi ile uyandım. Gözümü yarım açıp ne var şeklinde baktım.
"Annem gelmiş bana ben çıkıyorum aşkım. Haber verim dedim. Sen de uyan artık saat 11.26 kahvaltı da hazır masada" tamam şeklinde kafa sallayıp onu yolcu ettim.
Günlük rutinimi yapıp telefonumu elime aldım. Dışarıya çıkacaktım bugün hem Moliyi de gezdirmiş olurdum. Kısa bir kahvaltı serüveni bittiğinde odama giyinmeye gittim.
Barış'ın ağzından
Sabah antrenmana gittik Berkan ile, soyunma odasına giderken Erden hoca ve Okan hoca celalli bir şekilde birşeyler konuşuyorlardı.
Yanlarına doğru gidip "Günaydın hocam bişe mi oldu?" İkisinin de gözleri beni bulunca ilk Erden hoca konuştu.
"Sana da günaydın Barışcım, bizim sağlık görevlilerinin bazıları ayrıldı bazısı emekli oldu. Sizinle ilgilenen önemli bir sağlık görevlimiz de yurt dışına gidecekmiş e malum iki gün sonra da maçımız var. Kara kara yetkili bir hemşire veya doktor arıyoruz." Erden hocanın bu dediği üzerine aklıma ilk Gizay gelmişti. Erden hocaya dönüp
"Hocam benim bir tanıdığım var. Eğer kabul ederseniz siz de ben bir konuşayım onunla" Erden hoca tereddüt etmeden kafası ile onaylanmıştı.
"Çok iyi olur Barışcım, kabul ederse hemen yarın getir sözleşmesini imzalayalım. Onaylarsa bana yazarsın" Kafamı tamam şeklinde sallayıp
"Antrenmandan sonra konuşmaya giderim hocam, ben kaçıyorum" İkisi de arkamdan görüşürüz dediğinde üstümü değiştirmek için soyunma odasına girdim.
Birkaç kişi ile selamlaştıktan sonra sahaya gittik. İlk yarı bitmişti şu an moladaydık yemek yemeye çıkacaktık. Yemek masasına oturduğumuz da elime telefonumu alıp Gizay'a yazdım.
Tabi Yunus'un çenesinden yazamadım bile. "Ya olum sabah akşam telefondasın bi sal şunu da bizimle konuş. Sanki telefondaki bizden daha önemli" telefonu yüzümden indirim kısa bir bakış attım Yunus'a.
Onlar benim hakkımda konuşurken ben çok tınlamayıp Gizay'a yazdım.
Gizayelegen
Günaydın Gizay bugün müsait misin
Birşey konuşalım.Sana da günaydın Barış da
Ne konuşacağız birşey mi oldu?Hayır hayır ya endişelenecek
Bir şey yok buluşunca anlatırım
Burada konuşulacak birşey değil benceTamam ben zaten dışarı
Çıkacaktım. Ne zaman buluşuruz
Saat kaçta?Şu an antrenman var bir saat sonra
Buluşalım, istersen alırım seni?Yok teşekkür ederim ben
Dışarıda olucam zaten, köpeğimi
Gezdiricem. Bir sakıncası olur mu
Onunla gelsem?