Arkamı dönüp Barış'a baktım. Yanıma gelip sıkı sıkı sarıldı bana. Karşılık veremiyordum, şok geçirmiştim resmen.
Kafası boynumda konuşuyordu. "Gizay ben seni gördüğümden beri çok seviyorum. Haberleri duyunca deliye döndüm. Düzgün düşünemedim, olayların buraya kadar geleceğini tahmin etmemiştim. Çok özür dilerim."
"Barış biraz daha beni sıkarsan patlicam, dur bir" sarılmayı kesmişti. "Geç şu koltuğa otur doğru düzgün anlat herşeyi" tanıştığımız günden başlayarak herşeyi anlatmıştı.
En azından platonik değildim, karşılıklı seviliyordum. Ben de Barış'a anlatmıştım, benim aşkım onun kadar büyük değildi. Benimki beğeniydi sadece şu ana kadar tabii. Barış bir an ellerimi tutup.
"Gizay sevgilim ol" bir an duraksayıp boş boş Barış'a baktım. "Düşünim bir dur" düşünüyor gibi yapıp geri Barış'a döndüm. "Peki marul bey, teklifinizi kabul ediyorum"
Tekrar sıkı sıkı sarılmıştı. "Barış böbreklerim birbirine değecek az kaldı" kollarını gevşetip sarılmaya devam etti.
Akşam etmiştik böyle böyle. "Barış ben artık gidim" "Niye ya, kal akşam yemeğine. Hatta bugun direktbende kal istersen?" Elimi omzuna koyup "Barış evde beni bekleyen 5 aylık bir kızım var. Bide şey dicem sana, ben bu Gökhan olayına açıklama yapıcam. İlişkiyi daha açıklamayalım diyorum"
Kafa sallayıp "açıklamanı yap aşkım. İlişkiyi de açıklamayalım bir süre. Bana uyar" boynumdan öpüp beni kapıya kadar geçirdi.
Eve geçtiğimde yemek yiyip koltukta Moli ile uzanıyordum. Post atıp açıklama yapma vakti gelmişti. Başak gil ile olan gruba neler olduğunu yazıp post attım.
Barisalperyilmaz ve 9.672 diğer kişi beğendi
@Gizayelegen açıklama vaktii. Gökhan Kartal ile olan haberlerin hepsi yalan haberdir. Önceden sevgili olduğumuz doğru, ama attığı fotoğraflar sevgiliyken çekilen fotoğraflar. Maçta olan olayda da, Barış Alper Yılmaz'ı ciddi bir sakatlık yaşamaması için kenara aldım. Kendisi oynamak için itiraz etti. Ben de biraz gergindim, bi an susması için bağırdım. Kendisi ile aramda bir problem yok. Zaten Galatasaraydan ayrılma kararı aldım.
@iamberkankutlu: Gizay döktürmüş
@Gizayelegen: had bildirmek bana düştü ne yapim:)@Halildervisoglu: helal hemşiree
J@Gizayelegen: teşekküre gerek yok arkadaşlar@Yunusakgun17: bir gerçeği unutmuşsun Hemşire
@Gizayelegen: onun zamanı var daha;)
@iamberkankutlu: NE NE NE NEEE