Barış'ın ağzından
Mekana geldiklerinden beri onları izliyordum. Daha doğrusu Gizay'ı bu kadar çabuk beni etkisi altına nasıl aldı en ufak bir fikrim yok.
Berkan beni dürtüp "Lan şu senin takip ettiğin kız değil mi?" Şimdi ben bu çocuğa evet desem ayrı,
demesem ayrı dert.Göz ucu ile bizimkileri bir gözden geçirdim. Derin bir nefes verip Kafamı evet şeklinde salladım. Berkan içkisini eline alıp arkasına yaslandı.
"Yalan yok güzel kız,yakışırsınız" diyip göz kırptı. Hele hele Berkan böyle diyorsa bu kız kolay kolay benim aklımdan çıkmazdı.
Arkadaşları ile takılırken bir arkadaşını kolundan tutup aşağıya götürdü. Geri gelirken arkadaşına bağıra bağıra sitem ediyordu. Bu haline sırıtıp onu izlemeye devam ettim.
Dediklerini duymuştuk. Bizim çocuklardan da çok kısa bir kıkırtı duydum. Ancak gözlerimi kesinlikle çekmiyordum.
Masaya ilerlerken beni gördü. Kitlenip kalmıştı ayakta. Arkadaşı koluna asılıp eve gidelim diye bağırmıştı. O da çantasını alıp dışarıya doğru gittiler.
Yüzümde istemsiz oluşan bir tebessüm vardı. Yunus hepimizin duyacağı şekilde "bu kız seni deli etmiş Barış bak sana söylüyorum" onlara döndüğümde.
Halil omuz silkti "öncekiler gibi bence" dedi. Kafamı olumsuz sallayıp "öyle birşey değil bu sefer" diyebildim. Çünkü daha fazlasını ben de bilmiyorum.
Duygularıma anlam veremiyorum. Berkan beni ayıltıp "yaz o zaman kıza,takipleşiyorsunuz ne de olsa?" Bu dediği bana nedensiz çok mantıklı geldiği için yazacaktım.
Ayaklanıp "Beyler ben kaçar o zaman siz duracaksınız durun" onlar da ayaklanıp evlere dağıldık. Zaman kaybetmeden direkt eve girdiğim gibi yazdım.
Gizayelegen
Hiç selam vermiyorsun ama ayıp
hemşire hanım darıldımm.Müsait bir zamanda değildim. Ayrıca
Hemşire hanım demezseniz sevinirim:)Nedenini sorabilir miyim
hemşire hanımmİş yerim hariç mesleğim ile hitap
Edilmesinden hoşlanmıyorum efendimEfendim? Bu kadar resmiyete gerek
Yok aslında ismimi söylemen yeterSaygı benim için önemli
Sizi sevsem de sevmesem de resmi
Konuşuyorum istemsiz. Alper derim
bundan sonra?Benim için hiç sıkıntı değil yeter ki
Şu sizli bizli efendili konuşmayalımTaamam
Ben seni daha fazla tutmim hastaneye
Gideceksin ne de olsa ama kalbimi
Kırdın bunu da söylemeden
Edemeyeceğim.Yok yarın izin günüm boş olmasam
Zaten senin mesajına bakmıyor
Olurdum. Da niye kırdım kalbini?