Sabah Moli'nin salyaları ile uyandım. Saate baktığımda az bir vaktim kalmıştı. Alarmım çalmamış.
Hızlıca üstümü giyinip makyaj çantamı yanıma aldım. Orada yapardım. Evden zor bela çıkıp tesise vardım.
Bazı görevlilere ve oyunculara selam verip odaya gittim. Eşyalarımı bırakıp pencereden dışarıya baktım.
Hava baya güzeldi. Ama oyuncular ortada yoktu. Yemek yemeğe gitmişlerdir diye makyaj çantamı alıp onların yanına gittim.
Normalde makyajımı yapıp giderdim ama malesef bulunduğum odaya ayna koymamışlar. Hayır yani aynasız bir oda nasıl olmaz.
Kapı açıktı ve sesleri geliyordu tahminlerim yine beni yanıltmadı. Oyunculara genel bir Günaydın diyip güneş ışığı gören bir ayna gördüm.
Bir sandalye çekip aynanın önüne oturdum. Abdülkerim arkamdan seslenip "napıyon kız orada biza de arkanı döndün?" Makyaj çantamı gösterip "yetişmeyen işimi hallediyorum abi. Merak etme uzun sürmez size arkamı dönmem"
Benim Dediğime histerik bir kahkaha atıp onlar yemeğini yemeğe devam etmişlerdi. Arkamdan birşeyler mırıldandımıştı biri ama kim olduğunu tam anlamamıştım.
Ama mırıltıdan sonra Yunus'un içtiği şey boğazında kalmıştı. Yaptıklarını aynadan görebiliyordum. Arkamı tekrar masaya dönüp "Yunus bu yaşından sonra sana şu içmeyi de mi öğretelim kardeşim?" Yunus kendini toparlayıp "Sen benim duyduğumu duysan emin ol benden daha şok olurdun"
Sorar gözlerim ile "maksimum ne duymuş olabilirsin?" Yunus Barış'a bir bakış atıp "boşver Gizay bi an duyunca öksürük tuttu" iyi hadi öyle olsun diyip makyajımı yapmaya devam ettim.
Normalde kirpiğimi kıvırmam ama bugün bir kıvırasım geldi. Kirpik kıvırıcısını sol gözüme kullanırken bi an yan tarafımdaki Zaniolo'nun bağırdığını duydum.
Gizay, what are you doing to your eyes?!
Gizay ne yapiyon sen gözüne!?Bi an şok ile zaniolo'ya döndüm. Ona ne oldu şeklinde kafa salladım.
What happened Nico?
Ne oldu nico?I think Gizay is taking out her eyes
Gizay gözünü çıkartıyor sanırımWhat! Gizay?
Ne! Gizay?There is no such thing as Lucas, what nonsense are you talking about? Let me introduce you to the eyelash curler. It shapes your eyelashes
Ya lucas yok öyle birşey ne saçmalıyorsunuz? Tanıştırayım kirpik kıvırıcı. Kirpiğinizi şekillendiriyorWhat kind of thing is that?
O nası birşey belook views
Bak gösterimDiyip kıvırıcıyı kirpiğime koyup kıvırdım. Tabi bazı oyuncular hatta tüm oyuncuların sanki kendi gözü çıkıyormuş gibi bir yüz ifadesi belirdi.
Barış yan taraftan atlayıp "çek şunu gözünden manyak mısın kızım sen?" Dediğine kahkaha atıp "Niye ya bak çok güzel yaptı kirpiklerimi. Gel sana da yapim"
Kafasını hızla hayır anlamında salladı. "Gerek yok ben kirpiğimi seviyorum. Doğuştan şekilli benimki" kucağımdaki makyaj çantamı sandalyeye koyup Barış'ın yanına doğru gittim.
"Hadi ya bişe yapmıyor bak valla. Bişe olsa zaten sana yapmam" Barış,yanında oturan Kerem'e sokulup "Ya hayır istemiyorum kızım manyak mısın" "Tamam bak ben kendime yapicam senin yanında. Hatta Berkan'a da yapalım. Tamam?"