1. Nölüm

24 2 5
                                    

İlk bölüm

Başlıyoruzz____________________________________________________________________Sabah yine sıkıcı Bir gün için gözümü açtım nedenmiş sıkıcı çünkü bu gün abimin arkadaşına benimde düşmanıma yani deniz gile gidicez dün bize gelmişlerdi ve sizde bize ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Başlıyoruzz
____________________________________________________________________
Sabah yine sıkıcı Bir gün için gözümü açtım nedenmiş sıkıcı çünkü bu gün abimin arkadaşına benimde düşmanıma yani deniz gile gidicez dün bize gelmişlerdi ve sizde bize gelin demişti. Her neyse ben Ada abim kerem. Neyse boş verin buraları Yatağımdan kalkıp elimi yüzümü yıkadım daha sonra ise dolabımı açıp içinden bişeyler aldım.
(giydiğim )

(giydiğim )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bunları giydikten sonra odamı toplayıp aşağıya indim abim PlayStation oynuyordu kendi başına bende ona "günaydın abi" dedim ve mutfağa geçtim. Patates kızartması ve başka bişeyler daha yaptım. Yemek yedikten sonra abim ile birlikte salonda oturduk.
"Ada istersen şimdi çıkalım çiğdemi almayada gidelim zaten bizim ekip ful orda" dedi bende "ekip derken" dedim oda "Güneş,Hayal,Sen,Çiğdem,Naz,Ateş,Baran,Çağan,Utku,Deniz,Ben" dedi bende içimden (Utku ve deniz bizim ekipten sayılmıyor ama yaa) dedim sonra ise "tamam abi ben odama çıkıyım sırt çantama beşeyler alıyım" dedim ve koltuktan kalkıp odama çıktım. Dolabımı açıp içinden ne olur ne olmaz diye bişeyler aldım ve çantamı ağızını kapattım.Sonra ise telefonumu alıp hırkamın cebine koydum ve aşağıya indim sonra abime bakıp "ben gelmesemmi acaba ya" dedim oda bana bakıp "hadi adacım" dedi ve kolumdan çekiştire çekiştire evden çıkarttı. Bende oflaya puflaya gidip arabaya bindim. Sonra ise abim şoför koltuğuna oturdu ve çiğdemi almak için yola çıktık.
Çiğdemi aldıktan sonra deniz gilin evinin bahçesine giriş yaptık. Sonra ben yine bir of çekip arabadan inip abim gille birlikte kapının yanına gittik. Kapıyı abim çaldı sonra ise deniz açtı kapıyı ilk önce kereme gülerek "hoşgeldin kardeşim" dedi ve tokalaştı sonra abim içeri girdi daha sonra ise Çiğdem ile selamlaştık ve sıra bana geldi bana baktı ve sessiz Bi şekilde "Vay be sen düşmanının evine gelirmiyidin" diyip sırıttı bende "yani sen benim evime geldin. Bende senin evine geldim" dedim ve yalancı bir şekilde gülüp onu arkamda bırakıp abim gilin yanına gittim sonra hepsi ile selamlaşıp sohbet etmeye başladık ama ben onlar ile sohbet etmek yerine telefonuma bakıyordum sonra WhatsAppdan bir mesaj geldi bende WhatsAppa girip kimin mesaj attığına baktım deniz. Deniz bana mesaj atmıştı omg
Şimdi sormayın numarasını niye aldın diye bizim hepimizin grubu var orda almış numaramı.
(mesaj)
-telefonu bırakıp aramıza dönsene düşman
-sanane
-aa ayp oluyo insan düşmanına böyle dermi bak hiç yakıştıramadım.
-kesermisin sesini
-kesemem
(görüldü)
Ona görüldü atıp telefonumu kapatım bacağımın üstüne koydum ve Çağan ile naza baktım anca birbirlerine bakıyorlardı bende sırıttım ve abime baktım oda bana bakıp göz kırptı.
.....
Aradan tam 2 saat geçmişti ve onlar konuşuyor ben arasına onlara katılıyorum. Aslında dışarı bahçeye çıksam zaten hava biraz kapalı şarkı falan dinlerim
Evet ya ben niye çıkmıyorum ki. Ayağa kalkıp "ben bahçeye çıkıcam" dedim ve yürüyüp bahçenin kapasın açtım, çıkıncada kapattım sonra kulaklığımı kulağıma takıp bahçedeki çiçekleri sevmeye başladım. Dedublumanın şarkısı sakladığın bir şeyler var şarkısı açıldı. Hem şarkıyı mırıldanıyor hemde bazı çiçekler ile ilgileniyordum. Sonra ise kafamı geriye doğru atıp çimenlerin üstüne attım.
Hem şarkıyı söylüyor hemde gökyünü izliyordum :)
Yanıma biri geldi ve tabikide gelen kişi denizdi.doğrulup kulaklığımı boynumdan çıkartıp "ne var" dedim oda "yemek yiyoruz" dedi bende tamam anlamında kafamı sallayıp. Ayağa kalktım ve yürümeye başladım. İçeri girip onlara baktım ve nazın yanındaki boş yere oturdum sonra ise masadaki hamburgeri alıp yemeye başladım. Hava baya kapardı hatta ekibin Bi kaç tanesi gitti sadece ben, abim, Çiğdem, naz, Çağan, kerem, Utku kalmıştık çünkü bura kalıcaktık. Şaka gibi ya düşmanımın evinde kalıyorum haha
"dc?" dedi Utku herkes onayladı bende onayladıktan sonra şişeyi getirdi kerem ve oynamaya başladık Çiğdem çağana sorucaktı "evet Çağan dmi cmi" dedi çağanda "c" dedi sonra Çiğdem gülüp "sevdiğin kızın isminde olan bir harf söyle" dedi çağanda başını aşağıya eyip sırıttı ve konuşmaya başladı "a" dedi "a harfi var" dedi sonra Bi anda bütün gözler naz ile beni buldu. Sonra bende "ne bakıyorsunuz ya" dedim çağanda naza bakıp sırıttı. Sonra ben şişe çevirdim ve abim bana soruyordu "evet Ada dmi cmi" dedi bende "D abi" dedim sonra oda "Bi kaç gündür garip davranmanın amacı ne" dedi sonra Bi anda gözlerim deniz ile buluştu sonra ise "ben garipmi davranıyorum ki" dedim sonra ise deniz hariç hepsi evet dedi "ya Allah aşkına başka bişey sor ya" dedim oda "neyse şu şişeyi çevirin" dedi bende elimi tam şişeye çevirmek için uzanıyordum ki denizde elini uzattı sonra ben elimi çektim ve denizin çevirmesine müsade Ettim. Ya ben niye bu kadar kasılıyorum ki offf "acaba daha oynamasakmı" dedim sonra onlarda "biz oynuycaz" dedi bende tamam anlamında kafamı salladım ve ayağa kalkıp "ben Nerde yatıcam" dedim sonra denizde "gel gösteriyim zaten sen naz ile aynı odada kalıcan" dedi bende tamam anlamında kafamı salladım ve onla birlikte benim kalıcağım odaya geldik sonra ona dönüp "teşekkürler" dedim ve hafif bir şekilde gülüp odaya geçtim sonra ise sırt çantamı elimden yere bıraktım ve içinden pijama çıkarttım. Allahtan yanıma bişeyler almıştım ya.
(giydiğim)

Giyip yatağa doğru yürüdüm ve yatağın içine uzandım sonra ise gözümü kapatıp uyumaya çalıştım.
Saat gecenin kaçıydı bilmem ama çok susadığım için yataktan ayağa kalktı ve kapıyı açıp uykulu uykulu aşağıya indim heryerde karanlıktı ama mutfağın oradaki küçük ışık açıktı. Mutfağa girdim ve bardak alıp su doldurdum sonrada kafama dikip susyu içtim ve tam arkamı dönüyordum birine çarptım ve geri geri gidip tezgaha çarptım sonra "pardon" diyip giderken kolumu çarptığım kişi tutup konuşmaya başladı "umarım şimdi diyeceklerimi hatırlamazsın" dedi sesini tanıyamadım çünkü uykuluydum "yarın bir gün seni kaçırıncam ve dedemin intikamını keremden değil senden alıcam okeymi hadi şimdi iyi uykular" dedi ve kolumu bıraktı ama ben hiç bişey anlayamamıştım. Dedemin intikamı dedi ama benimle ne alakası vardı. Her neyse uyumam gerek.
Sabah saat 10da uyandım ve yataktan kalkıp çantama doğru yürüdüm sonra kendime üst alıp giydim.
(giydiğim)

Saçımada beyaz bir bandana takıp dünkü Nike ayakkabılarımı ayağıma geçirdim sonra ise odanın kapısını açıp aşağıya indim. Sofra hazırdı bende herkese günaydın diyip masaya oturdum ve yemek yemeye başladım.
____________________________________________________________________
Umarım ilk bölümü beyenirsiniz

SONRADAN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin