2.bölüm (intikam)

12 2 3
                                    

Selammmm

Başlıyoruzzzz____________________________________________________________________Kahvaltı yaptık ve abim ile eve geçtik tabikide Çiğdem de bizleydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Başlıyoruzzzz
____________________________________________________________________
Kahvaltı yaptık ve abim ile eve geçtik tabikide Çiğdem de bizleydi. Koltukta otururken aklıma bir anda dünkü konuşulanlar geldi yüzünü zamn görmemiştim ama sesini biraz tanımıştım herneys hiç bir şey olmayacak. Gözüm bir anda cama çarptı hafif hafif yağmur yağıyordu eee tabi bende yağmura bayılırım aslında şöyle güzelce Bi sahile gitsemde yürüsemi yaa."abi ben sahile gidicem" dedim oda "niye" dedi "canım istedi size iyi oturmalar" dedim ve odama çıktım nede olsa üstümde etek vardı değişmem gerekiyordu.
Acaba ne giysem aman zaten sahile gidiyorum en fazla ne giyebilirim.Dolaptan gözüme çarpanları aldım ve üstümdekileri çıkartım aldıklarımı giydim.
(giydiğim)

Bunları giyip telefonumu abime koydum ve aşağıya indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunları giyip telefonumu abime koydum ve aşağıya indim.
"gidiyomusun" dedi Çiğdem bende "evet hadi akşam görüşürüz" dedim ve tabikide akşam gelmicektim ama öyle dedim shjsjsj. Evden çıkıp yürümeye başladım. Kulaklığımı almamıştım ama kendim mırıldanıyordum. Sahile geldim ve Bi tane yere oturdum. Sonra yanıma biri geldi ve bana "kalk" diye emretti "sen ki sinde bana emir veriyorsun ya" diyip kalktım ve kalkmam ile beni kucağına alıp götürmesi bir oldu ben imdat imdat diye çırpınırken o beni çoktan arabaya bindirdi ve ben bağırmaya başladım "ya sen kimsin ha kimsin" dedim oda güldü "gidiceğimiz zaman görürsün kim olduğumu" dedi ve sırıttı bende "beni bırak şurda bırak" dedim ama beni dinliyor gibi durmuyordu sonra deniz gilin evinin tam yanındaki deponun önünde durdu. Tabi ya dün intikam diyen denizdi. Bakalım ki kimden intikam alıyor. Adam arabadan indi ve benim kapımı açtı ama ben inmiyordum. Sonra beni kolumdan tutup zorla deponun içine soktu sonra deniz beni görüp "oo hoşgeldin" dedi ve güldü ortada sadece bir tane sandalye vardı ve Utku ile deniz vardı bide sonra da beni itip kapıyı üstüme örttü bende "benden ne istiyorsun ben naptım dedeni kim öldürdü bilmiyorum ama niye ben" dedim denizde güldü ve "dedemi öldüren kişi baban anladınmı baban" dedi ve bende "o zamn gidip ondam intikam alın benden değil" dedim oda "kes sesini ve şuraya otur" dedi bende "olduya başka emrin varsa söyle onuda yapıyım" dedim oda oflaya oflaya kolumdan tutup sandalyeye otutturdu. Sonra ise elim ile ayağımı bağladılar bende "ya Allah aşkına bana napıcaksınız yada beni bazı kesici aletler ilemi korkutucaksınız hahahah" dedim ve en sonunda da kahkaha attım oda "delimisin kızım sana işkence yapmıycam ki sadece birazcık dövücem" dedi bende "beni dövmeklede korkutamazsın çünkü ben korkm-" lafımı tamamlamadan yüzüme yumruk yedim sonra ise konuşmaya başladım "korktuğun içinmi elimi ve ayaklarımı bağladın" dedim oda sırıttı "ee aç o zamn" dedim oda umuta kaş göz işareti yaptı umutta açtı sonra bende elimle ona Bi yumruk attım sonra ise o ayağı ile benim karnıma vurunca Her şey durdu çünkü çok kötü olmuştum karnıma darbe yiyince Ah salak Ada Ahh niye çıktın dışarı yaaa offf. Karnımda benim bide yara var abi yaa "keşke karnıma vurmasaydın" dedim oda "niye korktunmu" dedi bende "ben senden korkmuyorum" dedim ve geri geri gidip yere oturdum sonda ise karnımı açıp baktım yara patlamıştı hatta kanıyordu bende üstümdeki şişme montu çıkartıp karnıma bastırdım böyle kan geçmezdi ama başka tutucak bişey yoktu iyice bastırdıktan sonra Bi sızı girince gözlerimi sıkı sıkı kapattım "beni bırak gidiyim lütfen" dedim evet ben pes etmiştim oda "evet kanıtladın bizden korktuğunu" dedi bende aynen anlamında kafamı salladım ve o kadar çok kan kaybettiğim için başımı sertçe duvara çarptım ve deniz bana bakıp "noldu lan" dedi bende konuşmadım sonra karnıma doğru bakıp koşarak yanıma geldi ve beni kucağına aldı ve eve götürüp koltuğa bıraktı ve pansuman eşyalarını getirdi "çok özür dilerim gerçekten böyle bişey olucağını bilseydim yapmazdım" dedi ve Bi kaç kere özür diledi ve Bi cümle kurdu "düşmanlığımız bitsin Ada" dedi bende "bitsin" dedim sonra ise "ben eve gitmek istiyorum" dedim oda "saçmalama istersen böyle Bi halde eve gidersen abine ne dicen" dedi bende "haklısın" dedim sonra karnıma yine Bi sızı girdi bende gözlerimi yine sıkısıkı kapattım. Ben gözümü kapattıktan sonra şimşek çaktı ve tekrar gözlerimi açtıktan sonra ise denizin çok pişman olmuş yüzünü gördüm sonra ise bana bakıp "seni odaya çıkarıyım ben" dedi ve kolumdan tutup nazik bir şekilde beni kaldırıp yürüttü sonra odaya çıkartıp beni yatağın üstüne bırakıp. "abine mesaj çek ben arkadaşımda kalıcamda Bi kaç gün" dedi ve odadan çıkıp kapıyı örttü bende içimden şöyle geçirdim (eminim çok pişman düşman olmak istemediğinide biliyorum) diye geçirdim sonra ise cama doğru bakıp bende bir pişmanlık hissettim çünkü düşman olmayı ben seçmiştim.Herneyse duygusal bağlamayalım telefonumu çıkarıp abime mesaj yazdım ve kapatıp kalbime koyup karnıma çok büyük bir sızı girdiği için gözümden damla damla yaş süzüldü. Sonra ise battaniyenin altından sarılmış olan karnıma baktım ve battaniyeyi üstümden atıp doğruldum ve doğrulduğum an karnım sızladı. Olmuştu karnıma biliyomusunuz hem yara olmuştu hemde 1 sene önce oraya cam girmişti. Aman herneys karnım çok acıktığım için kapıyı açıp aşağıya indim deniz tavanı izliyor Utku ise onunla konuşmaya çalışıyordu sonra ben aşağıya inince Utku kolu ile denizi dürttü oda kafasını eğip bana doğru çevirdi bende "iyimisin" dedim oda kafasını hayır anlamında salladım sonra ise bende tekrar konuşmaya başladım "benim karnım çok acıktıda onu diyecektim" dedim denizde ayağa kalkıp mutfağa yöneldi bende onun peşinden gittim sonra bana çiğköfte verdi birde ayran sonra ise kendisinde alıp masaya oturdu bende dikkatlice oturdum ve çiğköfteyi yemeye başladım. Sonra ise konuşmaya başladım "ben çok pişmanım düşman olmayı ben seçtim" dedim oda "asıl ben çok pişmanım senin bir suçun yok Ada dedemin intikamını almak isteyen bendim" dedi ve kafasını kaldırıp bana baktı yüzümü inceleyip silinmiş bir gülüş attı bana ve tekrardan kafasını eğdi bende ayağa kalkıp onun yanına gittim ve elimi omzuna koyup "özür dilerim" dedim oda "senin Bi suçun yok Ada kendini suçlayıp durma" dedi sesini kalınkaştırıp bende "peki diyip yerime oturdum ve yemeğimi yemeye başladım.
____________________________________________________________________
Saçma bölüm oldu am inşallah okunur

SONRADAN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin