4.bölüm (aşk Nereden Nereye)

9 1 0
                                    

Aşk nereden nereye (s)
____________________________________________________________________
Resmen öğlen olmuştu ve hepsi konuşurken ben sadece onları dinliyordum ha bide ara sıra denize bakıyordum. Aklımda hep dediği şeyler vardı.
Sonradan aşk
Sonradan aşk
Bizimki sonradan aşk
Kes şunu ada ağzından çıkı verdi o cümle.
Yada gerçektenmi öyle söyledi. Ama niye söylesinki yani şurada barışalı 2 gün bile olmadı. Offff çık aklımdan çık çıkkk.
"Ada" dedi biri bana bende kafamı kaldırıp baktım ve "noldu" dedi deniz bende "bişey yok" dedim ve hafif bir gülüş atıp tekrar önüme döndüm sonra ise cama vuran yağmur damlalarına baktım çok güzel yağıyordu. Zaten belliydi yağıcağı.
"ben odama çıkıcam iyi oturmalar hepinize" diyip gülümseyip merdivenlere yöneldim ve odama çıktım. Odama girip kapıyı örttüm sonra ise odamdaki balkona çıktım ve sallanan sandalyeye oturdum ve kendi kendime konuşmaya başladım "acaba beni seviyormu? Yok ya ne sevicekki. Yada seviyo da olabilir hem sevmese böyle şeyler demez" dedim ve tam konuşucakken biir konuştu "Ada anlamış olman lazım" dedi biri ve gelip benim sallanan sandalyemin yanındaki sandalyeye oturdu. "n-neyi" dedim oda "küçüklüğümden beri seni sevdiğimi" dedi bende "anlamadım" dedim oda "o zamn şöyle anlatıyım ya Ada ben senle düşman olmak istemedim hatta intikam bile almak istemedim ama eğer o gün senden intikam alamaya çalışmasaydım sen şuan evde değildin hatta burada değildin" dedi bende "nasıl" dedim oda "siz buraya gelmeden  Bi kaç gün önce bana bir mesaj geldi mesajda eğer adadan intikam almazsan bir daha onu asla ı asla göremezsin yazıyordu yani anlıya ağın ben sana deliler gibi aşığım hatta o gün videoya çekildiği için güldüm ben sen yere yığılınca" dedi bana bakarak bende "anladım" dedim ve ondan kafamı çevirip gök yüzüne doğru baktım sonra ise konuşmaya başladım "bende seni seviyorum" dedim ve kafamı ona doğru çevirdim sonra oda bana "nasıl yani sende benimi seviyorsun" dedi bende "ya Allah aşkına sevilmiyecek adammısın benim küçüklük fotomu duvara basmışsın telefon ekranında yine ikimizin küçüklük fotosu var. Dolabının üstünde bizim yine birsürü küçüklük fotoğrafımız var" dedim oda "o zamn sevgili olabiliriz" dedi bende "abartma" dedim oda "ee sende beni seviyormuşsun" dedi "seviyorum dedim bende ama sevgili olabiliriz demedim" diyip göz kırptım oda oflayıp göz devirdi. Aradan tam yarım saat geçmişti ve hiç konuşmamıştık ben en son ayağa kalkıp odama geçtim ve dolabımdan bişeyler alıp giyinme yerine gidip kapımı örtüm.
(giydiğim)

Giyinme odasından çıkıp balkona doğru yürüdüm ve balkona çıktığımda denize "ben dışarı çıkıcam odamdamı durucan " dedim oda "iniyorum şimdi aşağıya" dedi ve ayağa kalkıp bana gülüp odadan çıktı bende sırıtıp çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giyinme odasından çıkıp balkona doğru yürüdüm ve balkona çıktığımda denize "ben dışarı çıkıcam odamdamı durucan " dedim oda "iniyorum şimdi aşağıya" dedi ve ayağa kalkıp bana gülüp odadan çıktı bende sırıtıp çıktım. Bizimkilere dışarı çıkıcağımı söyledikten sonra ateşte benimle gelmek istedi onunla birlikte bu yağmurlu havada bilmediğimiz sokaklarda yürüyorduk. Hem yağmur yağıyor hemde ben denizin bana anlattıklarını ona anlatıyordum.
"ya hatta bana küçüklüğünden beri aşıkmış ya biliyomusun evinin salonunda odasında telefonun ekranında küçükken onunla çekindiğimiz fotoğrafları var" dedim ateşte "kızım bak benden sana Bi kuzen tavsiyesi evet biraz saçma bir hikayeniz var sizin ama geçekten çok yakışıyosunuzzz keşke sevgili olmayı kabul etseydin ya" dedi bende "ya ne biliyim" dedim oda "neyse gel marketten bişeyler alalım" dedi ve bizim olduğumuz sokaktaki markete girdik.
5 tane cips 2 tane büyük boy kola ve didi Bi kaç tane çikolata çekirdek. Aldık ve ödemeyi yapıp eve doğru yürüdük.
......
Nerdeyse akşam olucaktı. Konuştuk atıştırmalık yedik kelime oyunu oynadık ve aynı zamanda deniz ile sevgili oldukk.Her Neyse işte hep birlikte otururken kapı çaldı ve ben bakmaya gittim Bi tane manken gibi bir kız geldi ve ağzındaki sakızı ile "deniz burdamı" dedi bende "neden" dedim "sanane a-a" dedi ve ben tam konuşucaktımki pat diye. Gitti içeri Girdi sonra bende anlamaz bakışlarla kapıyı örtüp salona baktım deniz anlam vermeyerek bakıyor. Kız ise denizin ağzına yapışıcak şekilde bende kıskandığım için onların yanlarına gidip Boğazımı temizledim deniz kızı itti kızda "yaa deniz sana noluyo bebeğim" dedi bende "anlamdım deniz?" dedim denizde "malımsın **k" dedi ve kızın kolundan tutup evin kapısına doğru yürüdü sonra ise "ben seni tanımıyorum" diyip kapıdan dışarı attı ve kapıyı kapattı sonra is evi ses duyuldu "Ada şuanda senle sevgili olan bu oğlan başka Bi kız ilede sevgili. İsmini çok önceden bir yerden duymuştum" dedi ve sonra ise ses yok oldu herkes şaşkın şaşkın denize ve bana bakıyordu bende bağırarak "daha yarım saat oldu sevgili olalı hemen içine sçtnz brawo gerçekten brawo" diyip alkışladım ve arkamı dönüp koşa koşa Merdivenlerden çıkıp odama girdim sonra ise kapıyı sert bir şekilde çarpıp konuşmaya başladım "ya niye benle kim sevgili olur olsun hep böyle bişey oluyo kim benden ne istiyor ya ne istiyor bıktım kimse. İle doğru düzgün sevgili olamıyorum konuşamıyorum" dedim kendimi yatağa atıp kafamı yastığa gömdüm sonra ise kapı açıldı ve hiç ses duyulmadam tekrar kapandı."gerçekten benim sende başka sevdiğim yok o kızıda tanımıyorum ya bak ben dah yeni okul değiştim nereden sevgilim olsun al telefonuma bak varmı yokmu diye" dedi ve gelip benim yatağımın yanındaki sandalyeye oturdu bende kafamı kaldırıp ona baktım cebinde telefonunu çıkartıp bana uzattı. Bende dünden razıymışçasına hemen aldım ve bütün uygulamalara baktım.
____________________________________________________________________
Lütfen bu bölümlerle idare etmeye çalışın 💐🌺

SONRADAN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin