كان يتطلع به بهدوء شديد و لم ينطق و بتصرفه هذا جعل الاخر يقول بضيق كبير " قولتلك معرفش مين دا لو كنت اعرف مكنتش هقولك ليه يعني "
" عشان عارف كويس اوي اي الي هعمله فيه " ثم نطق بغضب و بعيون سودانيه " مش هكرر كلامي تاني "
قال مسرع بفزع من غضبه و تصرفه المفاجئ " زياد عجمي زياد عجمي "
ابتسم له بخبث و قال " مش كان من الاول بس "
نهض سريعا بينما الاخر قد سقط بسبب لكمه منه
____
ابتسم بصدق عندما راها بتلك الحاله شعر مبعثر شكولاته ملطخه وجهها و يديها
اقترب منها و قال " شكلك خلصتي الاكل كله يا لؤلؤ "
ضحكت بطفوله قائله " بصراحه الاكل جامد اوي و الحاجات دي مش بكلها خالص "
رد عليها بضحكه خفيفه و قال " عشان الحاجات دي مضره يا لؤلؤ بعدا خلي شويه اكل لاخوكي المفجوع دا"
اؤمت له و هي مازلت تاكل اؤمي بياس من تلك الغبيه التي جابت لها الكثير منهم ، كان يعلم جيدا انهم اكتر من الي كلتهم هناك فعلا ، شغل محركه ثم اتجه سريعا لرفيق دربه
وصل لتلك المشفي و ذهب للكافيه الخاص بها
ركضت اتجاه فحملها يدور بها ابتسم عليهم و قال بهدوء " فهد الاكل من ستورم كلوا كويس و اطلعوا فوق شويه و هتلاقيني عندك "اؤمي له و لم ينطق بس ظل شارد لكنه انتبه حينما قالت " ستورم قالت انك مش هتضري تاخد الاكياس والا تاكل منها كمان طلعت عندها حق "
نظر لها بهدوء و قال " حبيبتي مشغول شويه كلي انتي و اتاكدي ان فهد هياكل "
قال بتعابير متعبه " ثاندر انت مكلتش بقالك كتير "
طمنه قال " متقلقش يصحبي انا تمام "
ثم ذهب و لم يسمع ردهم__
كانت هي واقفه شارده الي ان اتاها ذلك الاتصال فتنهدت و ذهبت بعيدا ترد
لم تنطق حتي لم ينطق الاخر و لكنها سمعته يقول في الاخر " فين القمر كدا "
"وارا الشمس "
تنهد عندما سمع ردها و قال " بس حتي لو دا انعاكس نورها مكنش هيبقي الليل منور بيه كدا "
قالت بهدوء و هي تؤمي " صح بس محدش من محبيها معترف بدا "
قال بنفس الهدوء " بس محبين الليل معترفين و دا يكفي"
كانت فاهمه اعترافه جيدا ف ابتسمت و قالت بعد تنهيده حاره " هما عاملين اي دلوقتي "
أنت تقرأ
ثاندر|Thunder
Action"اتقبلنا في وقت كنا ناقصين فيه و حسينا اننا محتاجين بعض،دلوقتي و بكل مثاليتي اخترتك انت يا مثالي"✨️✨️ ☆☆☆ و بعد سنين كثيره امام الإدمان و المشاكل أصبح الراجل ذو المكانه العاليا بين الجميع و لم يحتاج هذا من قبل ليحترموه او يهابوه ف هو قبل كل شيء كان...