ظل ينظر لها كثيرا ثم قال و هو لم يعبر بما يصرخ به قلبه قائلا"بس انتِ كنتِ غير ، انا مكنتش ليكِ غير!؟" قال و كأنه نطق بما لم يكسر قلبه.
نظرت له قليلا ثم قالت " وكأني كنت حبيبتك يعني احنا مجرد صحاب بس "
اقترب منها كثيرا امسك بعنقها و قال بعصبيه يشدد علي كل كلمه "لو كنتِ حبيبتي و عملتي كدا مكنتيش واقفه قدامي دلوقتى"
ظلت تتلوي بين يديه الي ان اتي ذلك و نطق ببرود محاولا ان لا يهجم عليه بسبب ما فعله" سيبها يا ادم "
نظر له بعصبيه حاده و قال بعدما تركها بحده جعلتها تتارجح ، كانت علي وشك ان تسقط لكنها تراجعت عن ذلك بعدما استندت عليه لوهله ثم استقامت "مش عارف اي الي جابكوا كنت تمام ورايق" صمت يفكر في قراره ثم قال"انا بره المهمه دي الورق جاهز قدامك محتاج امضتك بعدا الفعل ليس الا "
نظر له الاخر بستنكار ثم اتجه للاوراق كأنه لم يسمع شيئا
قال بعد استطلاعه " تمام بكرا فهد هيكون هنا ، اقدام في طريقه لهنا ستورم موجوده و انت و انا يالا نبدا" كان علي وشك ان يستكمل قائلا خطته لكنه توقف عندما قاطعه ادم قائل " كلامي واضح مش هكون في المهمه دي بعدا ما اقدام كان واخد اجازه و فهد في مشكله و حضرتك مشغول مش لازم نمسكها " قال بحده شديده مشدد علي اخر كلماته"انت هنا و مش في اجازه كلامي كان واضح لما قولت ان اجازتك تنتهي بمكالمة مني اقدام فهد مظنش انهم يخصوك في اللحظه دي" قال بهدوء بعدما كان يتحدث بحده
كانت تعلم انها السبب في هذه الحده بينهم ، كانت تعلم جيدا بكره ادم لها حتي انها شعرت في هذه اللحظه بهذا الكره نحيتها لكنها لم تظهر اي شيء فقط اظهرت ذلك الهدوء قبل العاصفه او ربما نفسها .
قالت " التفاصيل؟"
اؤمي برأسه قائل " لما يجي أقدام "
حينها فقد تقدم اقدام باتجاههم بعدما دخل الي مقرهم
نظرت له مبتسمه فقال بهدوء " ادم جمع كل المعلومات الي ممكن نحتاجها العمليه هتبقي بكرا بليل اتجهزوا كويس انهارده ، اقدام جهز الذخيره و الادوات في العربيات المصفحه "
قاطعه اقدام بستفهام " عربيه مصفحه يا ثاندر؟ للدرجه؟"
اؤمي له قائل بتهديد " متقاطعنيش تاني ، تلاته تلت عربيات مصفحه جاهزين تماما بكل اسلحه ممكن نحتاجها و كل الادوات التانيه ، فهد هيكون مع ستورم في واحده و انا في واحده و ادم في مكانه المعتاد اما التالته في دي هتبقي في مكان في الجهه التانيه يعني وصيله خروجنا "
قاطعته ستورم قائله " طيب ليه تلاته؟ ما نتجمع في واحده كلنا! ثم انها مصفحه يعني مش هيحصلها حاجه ثم "
لم تنطق بسبب مقطاعته الحاده لها عندما قال بعصبيه" محدش يقاطعني تاني مفهوم؟" صرخ في نهايه كلامه
ف اؤمي الجميع له
أنت تقرأ
ثاندر|Thunder
Acción"اتقبلنا في وقت كنا ناقصين فيه و حسينا اننا محتاجين بعض،دلوقتي و بكل مثاليتي اخترتك انت يا مثالي"✨️✨️ ☆☆☆ و بعد سنين كثيره امام الإدمان و المشاكل أصبح الراجل ذو المكانه العاليا بين الجميع و لم يحتاج هذا من قبل ليحترموه او يهابوه ف هو قبل كل شيء كان...