M"o kadar çok mu kanadı?"
Minho'nun odaklandıgi yere baktığında atmayı unuttuğum kanlı peçeteler vardı. Sonra küçük bir hıçkırık döküldü ağzımdan devamı geleceği kesindi.
-
Ağlamaya başladığımda sarıldı bana. İyi olup olmadığımı sordu. İyiyim diyemedim. Sadece kollarım yanımda o bana sarılırken göğsünde ağladım. Hafif yorgunluk çöktü ağlayınca.J"uykum geldi"
M"pjama getiriyim sana rahat edemezsin onlarla"
(Arkadaşlar bakin bunun gibi çok tatlı demi)
M"neden böyle bir pjaman var diye sorgulama kız
kardeşim almıştı önceden hiç giymedim"J"niyeki gayet tatli"
M"o yüzden sana daha çok yakışır al giy çıkıyorum ben"
Minho odadan gidince üzerimi değiştirdim ve onu geri çağırdım
J"gelebilirsin"
M"oo bak olmuş güzel olmuş istediğin bişey
Var mı?"J"Yok hayir"
M"tamam seni yalnız bırakıyim o zaman"
J"uyuyana kadar başımda beklesen olur mu biliyorum bana cok yardım ettin bide böyle birşey istiyorum ama-"
M"beklerim merak etme sen rahatça uyu sabah biryere gitmen gerekiyor mu seni kaldirmamı ister misin?"
J"okula gidicem okul dolabımda yedek formam var ama böyle gidemem"
M"tamam ben sana kıyafet veririm okula gidincede formanı giyersin olur mu?"
J"tesekkur ederim minho"
M"rica ederim jis kaçta kaldırıyım seni?"
J"aslinda ben uyanabilirim alışık olduğum için o saatte boşuna kalkma sabah sabah"
M"cikmadan kahvaltı yaparız hem kıyafet vericem hemde burdan otobüs geçmez seni okuluna bırakırım."
J"ah çok borclaniyorum ama sana"
M"beni burdan çıkınca direk silmedigin sürece sorun yok. Unutma her zaman yanında olmaya hazırım."
J"benim arkadasim yok o yüzden anlamayabilirim ama seni tabikii silmeyecegim numaranı vermen yeterli"
Minhoyla sohbet ederken artık göz kapaklarım istemsizce kapaniyordu. Sonrasında zaten uyuya kaldım.
-
Beni uyandıran şey minhonun sesiydiM"jis uyan hadi okuluna geç kalma"
J"gunaydin"
M"gunaydinn. Kıyafetleri yatağın yanına koydum onları giyersin tamam mı ben kahvaltı hazırlıyorum."
J"tamam hyung"
(Bu kıyafetleri hatirlarsiniz büyük ihtimal ) (minhonun okula giderken giymesi için hana verdiği kiyafetler bunlar bu arada)
(Böyle)Odadan çıkıp mutfağa Minho'nun yanına gittim çoktan hazırlamıştı kahvaltıyı geldiğimi duyunca arkasına dönmeden konuştu
M"hemen yiyelimde çıkalım"
Sonra bana döndü
M"yakışmış kıyafetler"
J"tekrar teşekkür ederim hyung"
M"sana teşekkür etmeyi yasaklıyorum "
J"ama-"
M"amasi yok otur hadi"
.
.
.
.
.
.
.
.
Arkadaşlar varlığımı hatirliyonuzmu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
motorcycle | minsung
FanfictionGürültülü zorbalarla dolu bir hayat yaşayan Han Jisung, tesadufen motoru bozulan ve gideceği yere Han'ın bindiği otobüsle giden Lee Minho. Deri ceket, motor ve Minho