M"umarım ileride hepsini iyileştirebilirim."
Dedi ve iyi geceler dedikten sonra odaya döndü. Salonda tek başıma kaldığımda söylediği şey beynime yeni firar etti.
Ne?
_Zaman su gibi akıp gitmişti sonunda minho'nun annesinin yanına gideceğimiz gün gelmişti Beni sorarsanız Benim aklım hala minho'nun en son dediği şeyde kalmıştı. tanışalı çok olmamasına rağmen ona kendimi yakın hissediyorum hatta bakılırsa çok normal çünkü tek arkadaşım o bu kısa sürede bile çok kez yanımda oldu.
Haberleştiğimize göre ben hazırlandığımda minho'ya haber verecektim ve Minho beni evimin önünden almaya gelecekti. Hava güzeldi ve sıcaktı Bu yüzden motora binsek bile üşümeyeceğimi bildiğim için normal kombin yaptım.
(Bahsi geçen normal kombin)
Her şeyin hazır olduğundan tam emin olduktan sonra minho'yu aradım
🐿"alo minho"
🐱"geliyimmi hazır misin?"
🐿"hazırım gelebilirsin"
🐱"tamamdir çıkıyorum şimdi"
🐿"tamamm görüşürüz"
🐱"görüşürüzz"
Ve oturup minho'nun gelmesini bekledim.
10 dakika sonra korna sesi ile Minho'nun geldiğini anladım bekletmemek adına hemen evden çıktım. Minho'yu gördüğümde gerçekten çok şık olmuştu.
Altında bol siyah bir pantolonu üzerinde beyaz bir tişört ve siyah deri ceketi vardı.Asiri uyumsuz olmuştuk ama o çok iyi görünüyordu.M"atla bakalım"
Minhi'nun arkasına bindim ve kollarımı beline sardım.
H"ne kadar sürer yol"
M"havaalanina burdan 20dkda varırız"
H"tamamm"
Minho havaalanına kadar motorla gideceğimizi uçağa binmeden önce motoru bir arkadaşına emanet edeceğini ve geri döndüğümüzde motorun orada olacağını söyledi. Uçak biletlerini zaten Minho ayarlamıştı çoktan.
Çok uzun bir uçuş olmadığı için yanıma bir şey almadım veya kalmayacağımız için yedek kıyafet falan da almadım.
Bavulsuz gidiyorduk yani. Gerçi Minho kalırız veya kalmayız demedi ama. Ama kalsak O da yanında bir şey alırdı O da hiçbir şey almamış.Sonunda havaalanının önünde bir adamın yanında durduk.
M"arkadasim"
M"Tesekkurler al anahtar.Biz dönünce haber veririm sana"
C"Oh sen yokken geziyim şu motorla bi. Oo bu arada ben Seo Changbin."
H"Han ben Han Jisung. Tanıştığıma memnun oldum."
C"Hadi birader gidiyom ben"
M"iyi görüşürüz"
C"görüşürüz hadi jisung sanada görüşürüz"
Uçağa bindik ve koltuklarımıza oturduk. Yaklaşık bir saat sürecek bir yolculuktu.
M"şortla üşümeyeceğine eminmisin?"
H"Bilmem üşümem heralde hava güzel"
Minho ceketini çıkarıp bacaklarıma koydu.
M"Önlem"
Minho'nun yüzüne kitlenmiştim dağıldığımı fark edip ufak bir öksürük sesi çıkartıp önüme döndüm. Kıkırtısı kulağıma gelmişti.
Yolculuğun çoğunu kafam minho'nun omzunda sohbet ederek geçirdik. Sonunda ucaktan inip annesinin evine gitmek için taksiye binmistik.
Taksi sonunda minho'nun tarif ettiği yerde durunca geldiğimiz eve baktım. Fazla büyük olmayan tatlı ama aynı zamanda şık olan küçük bir evdi. Gerçi tek kişi için idealdi.
Yolda hissetmediğim stresi şimdi hissetmeye başlamıştım. Ellerim direk titremeye başlamıştı. Başka birinin ebeveyni ile tanışmak beni korkutuyor demişmiydim??
M"sakin ol annem yemicek seni"
Ufak bir kıkırtı bırakıp stresi yenmeye çalıştım. Bu sıradada Minho zile basmıştı. Kapıyı minho'nun aynısı olan çok tatlı bir kadın açmıştı.
(Minhonun annesi: Bl : bayanlee)
Bl"Hosgeldin oğlum"
Minho'yla uzun uzun sarılıyorlardı. Sanırım uzun süredir görüşmüyorlardi.
Ee şey onları böyle arkadan izlemek hmm nasıl diyeyim? Kimsesiz hissetmek.
Sonunda ayrıldıklarında Bayan lee bana dönmüştü.
Bl"ooo minik sincap çocuk sende kimsin?"
Dedi gülümseyerek
H"Ben han jisung efendim Minho'nun bi arkadaşıyım."
Bl"Ay efendim ne resmi konusmana gerek yok iş görüşmesinde miyiz ayool?"
Ufak kikirdayip cevapladim
H"peki"
Bayan lee bizi salona kadar geçirdikten sonra mutfağa bir şeyler hazırlamaya gideceğini söyledi.
M"annem sevdi seni"
H"nasi anladin?"
M"Bana öyle gülümsemiyo"
Dedi sahte bi sinirle bende kikirdadim.
Bayan lee gerçekten de güzel zevklere sahip biriydi evinin iç dekorasyonunu çok beğendim.
Bayan lee mutfaktan gelirken sordu
Bl"bugun kaliyosunuz demi?"
M"aslinda yanimiza bisey almadik"
Bl"burda odandaki dolapta kıyafetlerin duruyo zaten"
M"Jisung senin için sorun olurmu kalmak?"
H"ııı Bayan lee çok istiyorsa sorun olmaz"
Babam hafta sonlari eve uğramazdı.
Bl"Ay yanaklarını yerim senin."
.
.
.
.
Merhabaaa öldüm zannettiniz demi tabikide hayir sadece cok meşgulüm (yattim durdum) uzun yazmaya calistim yazim hataları olabilirrr bayyss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
motorcycle | minsung
FanfictieGürültülü zorbalarla dolu bir hayat yaşayan Han Jisung, tesadufen motoru bozulan ve gideceği yere Han'ın bindiği otobüsle giden Lee Minho. Deri ceket, motor ve Minho