"Noldu benimi takip ettin?"

401 62 18
                                    

M"Burası boş oturabilirsin" diyerek yanını gösterdi

HJ"teşekkürler..."

Yanına oturduğum kişi oldukça genç görünen ama benden büyük olduğuna yemin edebileceğim yakışıklı bir çocuktu.

Otobüs evin yakınlarına geldiğinde inmek için ayaklandım.

M"Dikkat et. İyimisin?"

HJ" Teşekkürler ineceğim de"

Otobüs durduğunda ilerledim.

HJ"tekrar teşekkürler"

Kimse yer vermediği halde o verdiği için kendimi değişik hissetmiştim.

M"rica ederim."

Eve adımlamış ve kapıyı tıkladım. Kimse açmadı. Hadi ama babamın bu saatte evde olması gerekiyordu. Birkaç kere daha denedim ama kimse açmadı. Mecbur kapıda bekledim. Babam gelmedi. Saat 23.34de geldi ama hala bu adam yoktu. Hava soğuktu üşüyordum ve heryerim kanıyordu. Yüzümü dağıtmışlardi resmen. Üzerim desen beter durumdaydı. Şimdi diyiceksiniz neden polise şikayet etmiyorsun. Söyleki birkeresinde polise gittim. Ben şikayet edecekken direk ailemi yani babamı aradılar. Babamda onun başına iş açtığımı düşünüp şikayeti geri çekti.

Bidaha şikayet edersem eve almayacağını söyledi. Gidicek ne annem nede yakınım vardı o yüzden bu iğrenç adama mahkümdum.

Evin kapısında bekledim fakat kimse yoktu. Müstakil bir ev olduğu için apartmana girme gibi bir şansım yoktu. Gerçekten çok üşüyordum. Biraz ısınmak için yürümeye karar verdim her ne kadar halim olmasada...

Evin yakınlarına çok yakın olmasada 10dakikalık bir mesafesinde park vardı. Oraya gitmeye karar verdim. Arada orda birileri oluyordu tek olmaktan korkuyordum o yüzden bir toplumun olduğu yerler bana daha çok güven veriyordu. 

Parka vardım ama kimse yoktu. Hadi ama birileri vardır diye gelmiştim. Daha dikkatli baktığımda kedileri seven bir genç gördüm. 

Yandan gördüğüm kadarıyla kızıldan akmış turuncu saçları deri ceketi ve siyah botlarıyla harika görünüyordu.

İzlendiğini fark etmiş olucak ki bana döndü. Ve alaylı bir sesle;

M"noldu benimi takip ettin?"

.
.
.
.
Bölümler geç geliyo ama okunsun diye tmmiii 💋💋 iyi tatillerrr

motorcycle | minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin