H"ııı Bayan lee çok istiyorsa sorun olmaz"
Babam hafta sonlari eve uğramazdı.
Bl"Ay yanaklarını yerim senin."
.
.
Sonrasında minho'nun odasına çıkmıştık. Odası genç bi liseli odası gibiydi. Demekki lise çağlarından sonra ayrı eve çıkmış.Bana birkaç parça kıyafet verdi
M" bunlar küçük olur sana üstündekilerle uyuyamazsın. Banyo orda giyinebilirsin"
H" Teşekkürler minho"
Banyoda giyinip gelmiştim o sırada minho'da giyinmiş.
M" birlikte yatmak sorun olur mu? "
H" yok hayır sorun değil "
Sonrasında minho yatağı uzanmıştı ve bende biraz çekinerek yanına uzanıp arkama döndüm.
M" iyisin dimi"
H"iyiyim niye sordun? "
M"sormak istedim"
H"peki sen nasılsın? "
M" huzurlu hissediyorum"
Hafif kıkırdamıştım ve sohbet burda bitmişti. Bi süre ses gelmedi uyumuştu büyük ihtimal. Kolum uyuştuğu için diğer tarafa döndüm. Uyuyodu. Biraz onu izledim. Bana iyi davranması garip geliyodu. Çogu kez hiç bir insanın bana çıkarsız bir şekilde iyi davrandığını görmedim. Bu yüzden benim için alışılmış birsey değil ama minho'ya güveniyorum. Neden bilmiyorum ama içimdeki ses ona gerçekten güveniyor. Sonunda bende düşünmeyi boşverip gözlerimi kapadım.
.
.
Sabah uyandığımda minho yanımda değildi. Aşağıdan çok güzel kokular geliyordu. Bende elimi yüzümü yıkayıp aşağı indim. Minhoyla annesi kahvaltı hazırlıyodu. Bu görüntü kalbimi ısıtmıştı. Sonra minho arkasına döndüM" Günaydın. Birazdan hazır olur sen masaya otur"
H" yardım edilecek bişey varmı? "
Bl" yok yavrum otur sen hazır zaten. Minho sende geç. "Annesi gerçekten çok tatlı bir kadındı. Yavrum demesi çok hoşuma gitmişti.
Kahvaltımızı yaptık ve kalkma vakti geldi. Kapıya çıktık ve bayan lee ile vedalaşıyorduk. Minho'ya sarılıp öptükten sonra bana döndü ve sarıldı
Bl" bidaha mutlaka gel tamam mı oğlum hatta Minho olmasa bile gel"
Güldüm ve bende sarıldım. Güzel hissettiriyordu. Minho bizi gülümseyerek izliyordu.
H"tabiki gelirim bizim oralara da gelirseniz haber verin mutlaka"
Vedalaşmayı bitirip bizi havalanı na götürecek taksiye bindik.
M"iyi anlaştınız bakıyorum da beni bile sattınız. "
H" fjdlfksndns öyle oldu biraz çok tatlı kadın ama"
M"oda seni tatlı bulmuş "
H" gerçekten mi? "
M" evet kahvaltı hazırlarken dedi. Senin gibi dağ ayısıyla bu tatlı çocuk ne alaka diye"
H"fjdkfjskfksn dağ ayısı mı"
Havaalanına varınca uçağa binmiştik. 1saatlik yolculukta bu sefer kestirmek isteyen Minho olduğu için kafasını omzuna koydu ve yolculuk böyle bitti. Uçaktan indiğimizde changbin motorla bizi bekliyordu. Onunla da vedalaştıktan sonra motora bindik. Kollarımı minho'nun beline sardım ve bitmek bilmeyen yolculuğa devam ettik.
Evimin önüne geldiğimizde durdu. Bende motordan indim sonra oda indi
M"görüşürüz o zaman. Müsait olunca ara buluşuruz tamam mı? "
H" tamamdırr görüşürüzz"Sarıldık ve minho motora binip gitti bende anahtarımı çıkarıp eve girdim.
.
.
.
.
.
.
Ay merhaba 5aydir bölüm atmıyorum başıma gelmeyen kalmadı o yüzden atamadım kusura bakmayın (son bölümü attıktan 8gun sonra sevgilimle ayrıldık zor Bi dönemdi bu süreçte skz izlemem bile çok azaldı konulardan uzak kaldım ne kadar istemesemde eski enerjim yok izleyemiyorum ama hala ara ara açıyorum bende yerleri çok ayrı)
Öyle istee çok sık bölüm atamam ama kafam iyiyken ve hazır tatildeyken atim dedimOkulunuz nasıl geçiyor bu arada
Yazim yanlışları varsa sorryy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
motorcycle | minsung
Fiksi PenggemarGürültülü zorbalarla dolu bir hayat yaşayan Han Jisung, tesadufen motoru bozulan ve gideceği yere Han'ın bindiği otobüsle giden Lee Minho. Deri ceket, motor ve Minho