Devamm💫
Kapıyı açmamla karşımda papatya buketi ve onu tutan Mert vardı. Gülümseyip yüzüne baktım.
-Yaaa Mert teşekkür ederim. Çok güzeller.Dedim
-Senden güzel değiller.dedi.
Utanmıştım
-Gel içeri ayakta kaldın.dedim
Çiçekleri vazoya koyarken o da mutfak masasında oturuyordu.
-En sevdiğim çiçeği almışsın.dedim.
-Artık hep alırım.dedi
-Şeyy kahve yapayım mı içer misin?dedim.
-İçerim güzelim.dedi.
Kahveleri yaparken havadan sudan konuşuyorduk. Hazır olduğunda oturma odasına gittik. Ben karşısındaki koltuğa otururken "yavrum yanıma gel otur" dedi. Bende gittim yanına oturdum.
-Ee konuşalım mı konuyu? Dedi
- Olur konuşalım.dedim
-Esin hiç uzatmıyacam direkt söyleyecem. Seni ilk gördüğüm an aşık oldum. Gülüşün, konuşman, mimiklerin, gözlerin, sesin kısacası her şeyine aşık oldum. Sende bı kötü özellik varsa ben seni o kötü özelliginle seviyorum. Zaten bence senin hiç kötü özelliğin yok. Ben seni sen olduğun için seviyorum. Benimle sevgili olur musun Esin Kahveci?
Hiç bir şey demeden dudağına yapıştım. Bı süre öptüm karşılık verdi. Dudaklarımızı ayırıp "EVET" dedim. Bu sefer o dudağımı öptü. Tabi ki karşılık verdim maalesef ki kapı çalana kadar.
-Kim bu saatte? Beklediğin biri mi var? Dedi Mert
-Hayır kimseyi beklemiyorum.dedim ve kapıyı açtım. Ve karşımda Gözde, Enfal, Sera ve Yasemin. Üstlerinde pijama vardı.
-Ee bizi içeri almıyacak mısın? Dedi Gözde.
-A yok şaşırdım bı an habersiz gelince. Geçin geçin. Dedim
-Aa Mert burda mıydın sen?dedi Gözde.
-Evet buradaydım. Hoş geldiniz.dedi Mert'im
-Hoşbulduk.dediler
-Ee ben kalkayım o zaman.dedi Mert. Kapıya kadar eşlik ettim. Kapıda sarıldı ve yanağımdan öptü "görüşürüz sevgilim"dedi ve gitti.
💫
-Sana pijama partisine geldik. Dedi yasemin.
-Hoş geldiniz de keşke haber verseydiniz hazırlık falan yapsaydım.dedim
-Uff ne hazırlığı. Boşver de Mert niye buradaydı o saatte.diye sordu gözde.
-Şeyyy....
-Ney dediler aynı anda.
-Biz Mert'le sevgili olduk daha yeni.dedim
-Neee hemen her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatıyorsun. Dedi Gözde
Anlattım her şeyi....
🌠🌠🌠
Ay ben bunları beşinci bölümde sevgili yaptım. Çok erken oldu.