Ballarım umarım iyisinizdir. Hepinizi çok seviyorum. Kimsenin sizi üzmesine izin vermeyin. Öpüldünüz...
🐾
1 hafta sonra
Düğün hazırlıklarına başlamıştık. Mert hemen evlenmemizi istiyordu. Çünkü içinde bı his varmış ve erkenden düğün yapmamız lazımmış. Mert'le evlenmek istediğim için kabul ettim. Bu hafta boyunca ailelerimizi tanıştırdık ve fikirlerimizi paylaştık. Ben sade bı düğün istiyordum(sade olsun Selim beeyy). Mert ise "seninle evleniyorum ben, tabi ki abartacaz"diyordu. En önemlisi mutlu olmamız ve eğlenmemizdi.
Gelinlik deniyecektim bugün 9 tane falan denedim ve sonunda beğendim. Umarım Mert'te beğenir. Amaa gelinliğimi şimdi göstermiyecem uğursuzluk getirir. Aklıma Nihal'in de öyle dediğin geldi. Allah korusun.
Eve geçtik. Ailem geldiğinden beri kendi evimde kalıyorum. Mert aradı ve birlikte akşam yemeği yemek istediğini söyledi. Kabul ettim ve hazırlandım. Yarım saat sonra asagidaydi.
Onu gormemle sıkıca sarıldım. Boynuma öpücükler bıraktı. Başımı kaldırıp yanağını öptüm.
-Seni çok özledim.dedim.
-Bende seni güzelim. Bende seni özledim.dedi.
✨
Arabadan indik. Ben Mert'e sarıldım. " Bı şey mi oldu?" Dedi. "Sarılmam için bı şey mi olması lazım?"dedim. "Hayır tabi ki birtanem. İstediğin zaman sarılabilirsin."dedi. Güldüm"Bende nedenini bilmiyorum. Sarılmak istedim sarıldım"dedim. O da güldü ve daha sıkı sarıldı.
"Vaay burası çok güzelmiş."dedim. "Sen daha güzelsin bebeğim."dedi. "Yaa Mert şımartıyorsun beni."dedim. "Seni şımartmıyayım da kimi şımartayım bebeğim."dedi. "Sakın benden başka kimseyi şımartma."dedim. Güldük ve içeri geçtik. Sipariş verdik. Mert hayallerinden bahsediyordu. Bizden, futboldan, çocuklardan yani kısacası geleceğimizden. "İnşallah aşkım, inşallah. Her şey istediğimiz gibi olur inşallah."dedim. Mert beraber nereleri gezecegimizden bahsediyordu. O anlatıyordu ben dinliyordum. Gözlerinin içine baktım ve bı daha şükrettim. Mert'in hayatımda olmasına. Onsuz yaşayamam ben...
Bunu bı bölümde daha söyledim ama yine soyleyecem."Allah der ki Kimi benden çok seversen onu senden alırım
Ve ekler: "Onsuz yaşayamam" deme, seni onsuz da yaşatırım."Hep mutlu olun. Sizi seviyorum. Kendinize iyi bakın ve her zaman kapıya yakın oturmayı unutmayın. İyi günler.....