¹2.bolum

219 7 0
                                    

Geç yazdığım için çok çok çok özür dilerim..

🐾

Gözümü açtığımda bı yatağın üzerinde olduğumu farkettim. Yataktan kalktım ve etrafı inceledim. Kapıya yöneldim ve kapıyı yumrukladım. Kilit sesi geldi sanırım kapıyı açıyorlardı. "Siz kimsiniz? Beni niye kaçırdınız?"dedim. Adam ise "kes sesini" diyip beni yatağa itti. Telefonunu çıkarıp birisini aradı. Telefon hemen açıldı ve karşıdaki kişi konuştu. Bu Mert'in sesiydi. Hemen bağırdım "Meeerrtt kurtar benii" dedim. Adam bana tokat attı. Mert küfürler söyledi. Adam bı konum söyledi ve 10 milyon Euro'yu oraya getirmesini ve yanlız olmasını söyledi.

Mert'ten

Bunu söylemesiyle arkadaşlarıma haber verip gittim. Karanlık bir fabrikaydı. Bı kaç adam geldi. "Esin nerde" dedim. "Önce parayı ver" dediler. Tam verirken kafama bir darbe aldım ve gerisini hatırlamıyordum.

Gözlerimi açtığımda karşımda Esin yatağın üzerinde bağlı haldeydi. Ben işe sandalyede bağlıdim. Yanımda 2 adam ve karşımda da bı adam vardı. "Sonunda uyandın kahraman"dedi. Ağzım bağlıydı sesim çıkmıyordu bı kaç küfür söyledim ama anlaşılmıyordu. "Birazdan olacakları iyi izle"dedi. Esin bana yalvarır gibi bakıyordu.

Adam Esin'nin üstünü çıkarmaya çalışıyordu. Esin bağırıyordu. Ben sandalyeden kalkmaya çalışıyordum ama yanımdaki adamlar beni tutuyordu. Adam Esin'e vuruyordu, vücudunu öpüyordu. Esin ağlıyordu gözlerini benden ayırmıyordu. Ben işe ağlıyorum ve bağırmaya çalışıyordum. Yerimden kalkmaya çalışıyordum ama nafile...
Adam bı de bana gosterek yapıyordu. Ne istiyordu bizden neee. Esin karşımda çıplaktı ve tacize uğruyordu. Ve benim elimden hiç bir şey gelmiyordu. Kapı kırılarak açıldı. İrfan ve polisler vardı. İrfan adama bı yumruk attı. Polisler beni çözüyorlardi. Çözdükleri an hemen kalktım ve adam bayılana kadar vurdum. Polisler beni zar zor kaldırdı. Esin'e baktım. Bana bakıp ağlıyordu. Yanına gittim ve sarıldım. Ama bu sarılma başkaydı...

PRENSES -mert hakan yandaş-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin