Düğünden sonra polisleri çağırıp şikayet etmiştik.
💫
2 hafta sonra
Akşam Mert'in maçı vardı. Beni de çağırmıştı. Stada gitmiştim.
Mert'e şans öpücüğü vermeden tribüne gitmek istemiyordum. Etrafta onu arıyordum. Sonunda buldum ve kimsenin olmadığı bı tarafa gittik. Sarıldık. Derin bir nefes aldı."Özlemişim"dedi.
"Mert dün beraberdik ya"dedim
"Bak çok uzun süredir görmedim seni"diyip saçımdan öptü.
"Aşkım gitmem gerek. Sen tribüne geç bakalım amaa önce bi öpücük"dedi
Dudağını öptüm ve tribüne geçtim.
İlişkimizi kimse bilmiyordu. Ne zaman açıklarız bilmiyorum. Oyuncular ısınmak için sahaya çıktı. Mert arada göz kırpıyordu.
Maç başlamıştı. Karşı takım bir gol attı. Mert'in morali çok bozulmuştu. İlk yarı böyle bitmişti.
İkincisi yarı başladı. İrfan bı gol attı ve durum eşitlendi. Mert'in mutluluğunu hissediyordum. Gözde yengem daha çok sevinmişti.
Mert Hakan Yandaş
Goooolll goooolll 2-1 öndeydik.Mert gölü atıp olduğum tribünün önüne gelip kalp yapmıştı ve öpücük göndermişti. Mutluluktan ne yapacağımı bilmiyordum. Artık herkes biliyordu.
Maç bitmişti. Kazanmıştık. Sahaya çıkıp Mert'e sarıldım. Boynuma uzun bir öpücük bıraktı.
💫
Eve gelmiştim 1 saat sonra kutlama vardı. Hazırlamıştım.
Mert aşağıda beni bekliyordu. Hemen yanına gittim. "Her zaman ki gibi mükemmelsin hayatım"dedi. "Sende öyle aşkımmm"dedim.
Olacaklardan habersiz yola çıktık.....