Kusura bakmayın bölüm çok geç geldi. Bu aralar çok yoğunum 🙃
Şarkıyla dinlemenizi tavsiye ederimPartideydik. Herkes yavaş yavaş sarhoş oluyordu. Ben ve Mert'de içtik. Ama Mert fazla içti ve içmeye de devam ediyordu. Durdurmaya çalışsam da durduramıyordum.
- Mert lavaboya gitmem gerek. Burdan bir yere ayrılma.(dedim)
O kadar çok içmişti ki istese de tek başına gidemezdi. Lavaboya gidip işimi hallettikten sonra glosumu tazeledikten sonra çıkmıştım. Mert'in olduğu tarafa doğru yürüdüm. Gördüğüm manzarayla olduğum yerde durdum. Hareket edemedim. Tüylerim diken diken oldu. Tepki göstermedim. Konuşamadım Mert'in kucağında bı kadın gördüğümde...
Mert bana baktı. Ve ben ağlayarak mekandan çıktım Mert'in bağırışlarını duyuyordum. Sarhoş olduğu için yanıma bile gelemiyordu. Bi taksi durdurup bindim.
Eve gittim. Ne yapacağımı bilmiyordum. Ayrılacağımız kesindi. Ama ben onu hâlâ seviyorum.
Bir saat sonra kapı çaldı. Açtığımda Mert'i görmemle geri kapatacağım sırada kapıyı tuttu. Onu görmek istemiyordum.
Üstü değişmişti. Sanırım eve gitmiş biraz da olsa ayılmıştı."Lütfen konuşalım. Benim böyle bı şey yaptığımı düşünmeni istemiyorum."dedi.
Hiç bı şey demeden içeri aldım.
"Neden öpüyordun onu, neden? Benim öpmeye kıyamadığım dudakları bir başkasının öpmesine nasıl izin verdin? Neden yaptın? Sevmiyor musun artık beni? Bı şey söyle Mert. Tek bir şey. Yalan söyle. Bı şeyler söyle. Beni inandır. Mert lütfen beni inandır senden ayrılmak istemiyorum" dedim. Mert sadece yüzüme baktı. Ağlıyordu. Bende ağlıyordum ama onun gibi sesiz değil hıçkırarak ağlıyordum.
"Güzelim" dedi ve sarıldı....