💗
Ertesi gün;
Sabah erkenden Gözde'nin ısrarıyla onlara kahvaltıya gitmiştim. Gittiğimde masayı donatmıştı. Heyecanla masaya oturdum.
-Ellerine sağlık Gözde'm. Çok güzel görünüyor. Keşke beni bekleseydin beraber yapsaydık sana zahmet oldu.dedim
-Ne zahmeti canım. Sana özel hazırladım afiyet olsun aşkımm.dedi
İrfan ile can gelir ve masaya otururlar.
-Vay vay vay aşkım çok güzel görünüyor. Keşke bizim içinde böyle kahvaltı hazırlasan.dedi ve güldü irfan.
-Aşk olsun size de hep hazırlıyorum böyle.dedi gözde.
-Şaka yaptım canım şaka.dedi irfan.
Kahvaltınızı yapıp masayı toplamıştık. Gözde'nin ısrarıyla irfan'ın antrenmanını izlemeye gitmiştik.
Tribünlere doğru giderken telefonumu arabada unuttuğumu farkettim ve geri döndüm. Arabadan telefonu aldım ve kapıyı kapattım. Mert'i gördüm. Arabasını park edip indi.
-vay prenses de burdaymış.dedi
-Hıı evet. Gözde ile beraber geldik.dedim.
Ben tribüne geçmiştim. Futbolcular ise sahaya. Gözde ile onları izledik. Mert'in gözü sürekli bendeydi. Arada göz kırpıyordu bende kendimi tutamayıp gülüyordum.
Yanıma bi erkek geldi fotoğraf çekmek istedi. Bende kabul ettim . Ayağı kalktım ve çocuk sarılıp fotoğraf çekip gitti. Bakışlarım Mert'e dönünce sinirli bakışları üstümdeydi. Beni bı hayrandan mı kıskanıyordu. Normal bir şey fotoğraf çekmesi.
Antrenman bitti. Çok susadığım için su almaya gidiyordum. Ama bı anda biri beni odaya çekip kapıyı kapattı.
Çığlık atıyorken elini ağzımın üstüne koydu. "Şşşt"dedi. Baktım ki Mert Hakan.
-Ya Mert Hakan ne yapıyorsun.dedim.
-Asıl sen ne yapıyorsun.dedi.
-Ne yaptım ki ben.dedim
-Çocuk geldi sana sarıldı sende hiç bı şey yapmadın. Dedi.
-Mert o bi hayran fotoğraf çekmesi normal.dedim.
-Sorun fotoğraf çekmesi değil. Sorun sana sarılması.dedi.
-Bana sarılması seni niye sinirlendiriyor Mert hakan.dedim.
Sustu. Bı süre gözlerime baktı.
-Şeyy..... çünkü.... Diyerek mırıldandı.
-çünkü ne? Dedim
-Şey tamam söyleyecem. 'derin bı nefes aldı ve yine gözlerime baktı' Esin ben senden hoşlanıyorum.dedi
Vee ben dudağıyla dudağımı birleştirdim. Bı eli belimde bı eli de boynumdaydı .Tutkuyla öpüyordu. Ta ki telefonum çalana kadar. Gözde'ydi.
-Alo
-Nerdesin Esin? Kaç dk oldu gelmedin.
-Geliyorum hemen dedim kapattım.
Mert'e baktım. "Bu konuyu daha sonra konuşuruz"dedim ve göz kırpıp çıktım.
✨
Evde oturuyordum. Telefonum çaldı.
Arayan Mert'ti. Açtım.-Alo
-Esin nasılsın?
-İyim mert,sen?
-Bende iyim de şey biz o yarım kalan konuyu konuşsak olur muu?
-Olur. Bizim eve gelmek ister misin?
-A evet oraya gelirim.
-Adresi biliyorsun zaten.
-Evet biliyorum.
-Görüşürüz o zaman.
-Evet görüşürüzz baayy.
-Babayy.
Aramayı sonlandırdım. Etrafı toparladım. 15 dk sonra kapı çaldı kapıya ilerledim..