(1) KARŞILAŞMA

1.2K 177 62
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen!!!!

BENİ TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN LÜTFEN!!!!!

BÖLÜM sınırımız 20 oy, 50 yorum

Okuduğunuz saati buraya yazın🌼

KEYİFLİ OKUMALAR

Nefesim ciğerlerime baskı yaparken ter içinde kaldığımı daha yeni fark ediyordum. Kum torbasına vurmaktan ellerim kızarmıştı.

Ama devam etmeliyim. Çünkü benim hayatımda pes etmek yoktur çünkü pes edeni yaşatmazlar. Tıpkı eskiden olduğu gibi....

"Ne zaman duracaksın" diyen ihtiyarın sesini duyduğumda onu özlemediğimi bir kez daha fark ettim. İhtiyar kim mi? Beni 14 yaşında sokaklardan kurtaran kişi. Hala kabul etmesem de hayatımı ona borçluyum.

Gerçi beni buraya getirdiğinden beri hiç dışarı çıkmamıştım. Tam 6 yıldır burada hapiste gibiydim. Kaç kere kaçsamda beni buluyor ve benim insan olduğumu unutarak işkence ediyordu tek istediği ona boyun eğmem.

Bunu başardı da artık kaçmıyorum buradan çünkü biliyorum kaçsam beni her türlü bulacak.

"Seni neden ilgilendiriyor ihtiyar" dedim ve yumruk atmayı bırakıp balkondan bana bakan ihtiyara baktım. "Her zaman çalışmamı istemiyor musun"

Tabi ki istiyor çünkü istemese şu an bana keyifli keyifli bakmazdı. Sanırım istediği kıza dönüşüyorum.

"Kendini zorlama, daha bugün için yapacakların var enerjini bitirme bence Vera" dedi bilmiş gibi.

"İsmim Vera değil Ilgaz" diye bir sitemde bulundum. "İsmin Vera, Ilgaz değil" dedi bilmiş gibi.

Bu tartışmayı son buldurmak için önceki konuya geri döndüm. "Ne gibi şeyler yapacağız dün su dolu kovaları bana taşıttırdığın gibi mi ya da dur direncim yükselsin diye beni buz gibi suda 2 saat bırakman gibi şeyler mi? Öyle şeyler ise ellerim kırılana kadar kum torbasına vurmayı onlara yeğlerim " dedim çünkü bu ihtiyar beni çok zorluyor. İnsanım ben sonuçta.

"Hayır öyle şeyler değil seni bugün bir yere götüreceğim" dedi ve "Hazırlan" diye devam edip gitti. "Ama nereye?" diye sordum arkasından "Görürsün" diye cevap verdi.

"Gıcık adam sanki söylesen bir yerlerin kabaracak" diye söylendim arkasından.
"Seni duyuyorum" diye cevap verdi ihtiyar . Ben kendimi zar zor duymuştum bu adam nasıl duyuyordu beni müneccim belki de. Elimdeki sargıları çıkardım ve merdivenlere doğru yöneldim. Zaten açık havada çalışmaktan buz tutmuştum. İyi oldu bir yandan.

Odama geldiğimde ter korktuğumu fark ettim. Banyoya gidip üstümdeki beyaz atleti ve siyah taytı çıkardım. Vücuduma baktığımda sanki bana ait değilmiş gibi hissediyordum. Berbat görünüyordu. Omuzlarımda bıçak izleri, sırtımda sigara yanıkları . İzlerim geçiyordu ama yaşananlar her zaman olduğu gibi kalıcı. Sonra duşa girdim.

Duştan çıktıktan sonra yatağımın üstünde bir kot pantolon ve bir crop olduğunu gördüm. "İhtiyar ses çıkartmadan nasıl girdi ya içeri. Bazen hayalet olduğunu bile düşünüyorum. " diye söylendim. Belki de ben duştayken kapı sesini duymamışımdır. Sonuçta bir ses illaki çıkmalı değil mi?

Yatağın üstündeki kıyafetleri aldım ve giymeye başladım. Üstüme bir gömlek de giydim çünkü izlerim belli olmamalı. Makyaj ile kapatmak kolay ama bugün kapatasım gelmedi. Saçıma şekil verip çantamı da aldıktan sonra odamdan dışarı çıktım. Nedensizce güzel olasım geldi.

Aşağıya indiğimde ihtiyarın üstünde bir siyah tişört ve pantolon vardı. Tamam doğruyu söylüyorum adam yaşlı değil ve kendi yaşıtlarına göre çok dinçti her anlamda. Ama ben onun adını bilmediğimden ona ihtiyar diyorum.

KUM SAATİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin