היילי
*כעבור שבוע*
התעוררתי בבוקר והייתי כולי מבואסת. היום הוא המשחק של תיכון ויליאם מול תיכון ריי-דיי. ואני מחוייבת ללכת לשם בגלל שאני צריכה לצלם אותם משחקים ולתת את התמונות לעיתון של בית ספר לא של סקראל. מה היא קשורה מה היא מתערבת לאחרים בחיים וכותבת את מה שהיא חושבת/רואה/שומעת. התאפסתי על עצמי והתארגנתי. לקחתי את המזוודה כי אנחנו נהיה שם את הסופ״ש. ויצאתי לאוטובוס.הגעתי לבצפר והלכתי לכיתה. שנכנסתי לכיתה ישר הותקפתי בחיבוק של מייגן. חיבקתי אותה חזרה. ״היי הייליוש מוכנה לסופ״ש?״ שאלה בחיוך זדוני ולא הבנתי אותה. ״נו באמת אחותי לא ראית את החדשות של סקארל בעמוד שלה?!״ בהחלט ראיתי אבל ראיתי רק בת הדבר האחרון שהיא העלת לא ראיתי יותר מזה. ״לא למה מה היא העלתה?״ שאלתי בבלבול ״היא העלתה תמונה שלך ושל תומאס מתנשקים ליד שירותיי הבנים לפני שבוע ומשהו״ היא אמרה בחיוך. לא זה לא באמת קורא לי נכון?! היא העלתה תמונות שלי ושל תומאס מתנשקים?! אוי ואבוי לי.
״מה רציתי שהיא העלתה את זה?!״ אמרתי בזעם,והוספתי ״היא בכלל לא הייתה שם אני לא ראיתי אותה בכלל״ עניתי בבלבול איך יש לה את התמונות שלי ושל תומאס מתנשקים ממש ליד שירותיי הבנים. ״מה את לא יודעת?! היא תמיד שולחת מרגלים שירגלו על תומאס ועל עוד מקובלים בבצפר אבל במיוחד הם מרגלים על תומאס״
״זין עם המרגלים שלה״ אמרתי כולי זעם. עם לא המרגלים שלה לא היו חושבים שיש בנינו משהו. יש בנינו משהו אבל לא משהו כזה יש בנינו שנאה וזה בחיים לא ישתנה. ״טוב את בטוחה שלא קורה שום דבר איתך ועם תומאס?..״ שאלה בחיוך שובב. ״ברור שלא קורה בנינו כלום זה פוטושופ נראלך שהייתי נוגעת בו?!״ אני עונה עצבנית. זה ממש לא היה פוטושופ הוא פשוט נישק אותי ואמר לי שהוא רוצה שאני ידע עם מי אני מתעסקת. איזה שקרן זה ממש לא הסיבה הוא נישק אותי בגלל סיבה אחרת. ״טוב נמשיך לדבר באוטובוס בואי או שאנחנו נאחר ולא נלך למשחק!״ ענתה מייגן בהתרגשות. ״יאללה בואי משוגעת אחת״ אמרתי וצחקתי.הגענו לאוטובוס. וגילינו שהמאמן בוחר מי יושב ליד מי. הלוואי שאני ישב ליד מייגן או ליד מישהי שתהיה חמודה. ״אוקיי תלמידים אני אומר כל פעם שני שמות ואתם צריכים לשבת ביחד אוקיי?״ צעק המאמן בשביל שכולנו נשמע. כולם ״מייגן וז׳אק אתם יושבים ביחד״ אמר המאמן והינה פה עכשיו אני הולכת לשבת ליד מישהי נחמדה או מישהו נחמד או להפך. ״תומאס ו..לוגן״ ירד ממני עשר טון משקל מהכתפיים ששמעתי שתומאס ישב עם אחד החברים שלו ״קים והיילי״ והינה הגיעה תורי אני עולה ומתיישבת ליד קים. אחרי שכולם התיישבו המאמן עלה ואמר כמה לוקים שנוסעים ובלה בלה ויצאנו לדרך.
בזמן הנסיעה הייתה שתיקה מביכה ביני לבין קים אז ניסיתי לדבר ושאלתי ״מחכה למשחק היום?״ שאלתי בנחמדות ״כן, ואת?״ שאלה אותי אבל היא המבט שלה היה קצת מר אליי ״אני פחות אני לא רוצה בכלל להיות כאן אבל אני מחוייבת״ אמרתי ״אה יפה..״ היא אמרה באדישות והוסיפה ״תגידי קורה בינייך לבין תומאס משהו?״ שאלה בחשדנות ושלחה אליי מבט נוקב ״לא נראלך אני שונאת אותו מהרגע הראשון שפגשתי אותו״ עניתי בעוקצנות ״אה באמת אז מה זה התמונות האלה שמראים שאת מתנשקת איתו?!״ שאלה קים עצבנית כאילו תומאס שלה.
אני עונה לה ״זה משהו שלא אמור לעניין אותך אבל אני רק אומרת שלא קורה בנינו כלום!״ עניתי באותה טון שהיא ענתה לי. אני באתי בטוב היא זו שהתחילה לריב ״אממ זה כן ענייני בגלל שאני ותומאס כל שנה מלך ומלכת הנשף שיש בכל שנה במשחק״ ענתה לי בהתנשאות. אוי איזה חיה בסרט היא רק בגלל שהם נבחרו כזוג כל שנה באיזה נשף מטופש לא אומר שהופך אותה לבת הזוג שלה.
״טוב אני יגיד לך תתעסקי בעניינים שלך ואני בשלי אוקיי?״ שאלתי בחצי חיוך ״אוקיי אני רק מזהירה אותך עם תתקרבי לתומאס היה לך עסק איתי ואני בטוחה שאת לא רוצה את זה״ היא אמרה לי לתוך האוזן בקול מתנשא. צחקתי לה בפרצוף כי מי היא שתאיים עליי?!
״נראלי שאת קצת מתבלבלת אני לא כמו כל הבנות שמפחדות ממך אני באה ממקום אחר והרגלים שונים, אז לא משמה כמה תאיימי עליי או תעשי לי משהו אני יחזיר לך כפול״ אני עונה לה בחיוך מרושע.
״את כזו בת זונה!״ היא צועקת וכל האוטובוס מסתכל עלינו.
פשוט מעולה זה מה שאני צריכה עכשיו לבלוט עוד יותר. כולם התחילו להתלחשש אבל ראיתי את תומאס נועל עליי את מבטו.
״תגידי מי את שבכלל חושבת שיכולה לאיים עליי יחיה בסרט״ אני עונה לה בטון מתנשא ״את כל כך גמורה!״ היא צעקה עליי ״בסדר אני גמורה לכי לכי תמצצי לאיזה מישהו בשביל להעביר את ההשפלה שעכשיו עברת״ עניתי בחיוך מרושע ״לכי תזדייני היילי!״ צעקה. אבל בדיוק שבאתי לענות המאמן מתערב ״קים והיילי כדאי מאוד שתשמרו על הפה שלכם פה!״ הוא אמר בטון מאיים אבל לא היה לי כזה אכפת הוא לא מפחיד אותי ״אז תגיד לבחורה הזאת להפסיק לקדוח לי בראש״ אני אומרת למאמן ומגלגלת עיניים לקים. אני מחייכת למבט השנוא שלה אליי. ״המאמן תושיב אותי במקום אחר מיד!״ היא דורשת ״בסדר קים בוא נראה תשבי ליד.. או תומאס תחליף מקום עם קים שהיא תוכל לשבת ליד לוגן״ אמר המאמן ״למה שאני לא ישב ליד תומאס?!״ שואלת קים את המאמן בזעם ״כי ככה אמרתי או שככה או שתמשיכי לשבת ליד היילי שמעת?!״ הוא צעק עליה ״בסדר בסדר״ היא גלגלה עיניים ולפני שהלכה היא שלחה אליי מבט נוקב. חייכתי אליה בחזרה בחיוך מרושע.
כפי שאני יודעת היא עכשיו מקנאה ממש בגלל העובדה שתומאס ישב לידי במקום לידה. אבל אני לא כל כך מרוצה מזה.
הם עברו מקום ותומאס התיישב לידי והתחיל להגיד. ״מה זה היה?״ שאל
״מה שהיה זה שמלכת הנשף שלך חשבה שהיא יכולה לאיים עליי״ אמרתי באדישות ״ומה ענית לה?״ הוא שאל בחשדנות ״מה אכפת לך?״ אני עונה לו ״אכפת לי בגלל שאת לא יודעת עם מה את מתעסקת״ הוא עונה באדישות ״מה אכפת לי ממנה למה מי היא״ אני עונה בעוקצנות ״אה לא יודע היא תגרום לכולם לשנוא אותך״ הוא אמר באדישות ״כאילו שאכפת לך וגם לא אכפת לי מיצידי שכולם ישנאו אותי בזמן שמה שאני יודעת שמה שהיא אומרת הוא שקר״ אמרתי בגלגול עיניים ״ואוו את ממש אמיצה נוי יורק אולי אחרי מה שקים תעשה לא תהיה כל כך אמיצה״ הוא עונה באדישות ומשלב את הידיים שלו על החזה.#עקבו__אחריי__אנשים
@העיתונאית_האהובה_סקארלנראה ש׳מלכת הוליווד׳ החליטה לעצבן קצת את קים מלכת הבצפר לפני התמונות נראה כאילו היא רוצה לרצוח אותה. מה אני יגיד לכם.
המאמן החליף את קים בזה שמלך ויליאם ישב ליד ׳מלכת הוליווד׳ מי יודע מה היה הצעד הבא של קים האם היא תנקום באה או שתהיי לה.
לא נראלי שהיא תניח לה. לפני התמונות נראה שקים קצת מקנאה ב׳מלכת הוליווד׳ ונראה שהיא לא תניח לזה,מה דעתכם? תסתכלו בתמונות.
אבל ברגע שיקרה משהו אני זו שתידע אותכם ראשונה
להתראות,אנשים
~ס׳
YOU ARE READING
להסתבך איתו
Novela Juvenilהיילי /אני בת 16 עברתי מניו יורק להוליווד וזה לא התחיל ברגל ימין ברגע שעליתי על המטוס התיישב לידי מנוול ושחצן שהתחיל לאיים עליי.שהגעתי לבית ספר החדש ואני נכנסת לכיתה את מי אני רואה?!את אותו אחד שהתווכחתי איתו בטיסה ושאיים עליי פשוט נפלא איך שהתחיל...