היילי
ראיתי את תומאס וארבע חברים שלו זיהיתי אחד מהם שאיך קוראים לו נראלי ז׳אק. הם הלכו לכיוון השולחן שליד הגברים ששרקו לי. ניגשתי אליהם בגלל שהייתי חייבת. ״היי בנים מה תרצו להזמין?״ שאלתי והוצאתי פנקס והייתי מוכנה לכתוב מה הם רוצים להזמין. ״את גם בתפריט?״ שאל אחד החברים שלו וחייך אליי. ״חחח אולי״ עניתי לו בקריצה ״שנינו נזמין בירה״ אמר לי אחד החברים שלו בשמו ושל ז׳אק ״ואני רוצה להזמין את המספר טלפון שלך״ בראיין אמר בחיוך שיכול למשוך כל בחורה אבל לא אותי אני לא נופלת בפח. ״אולי בפעם אחרת בראיין אנחנו לומדים באותה שכבה אז אולי אני יתן לך ואולי לא תתכונן להתאכזב או לשמוח״ עניתי בחיוך ״ואוו בחורה חכמה לא ישר נופלת לבנים״ אמר אחד החברים שלו כאילו הוא היה נראה מופתע שבפעם הראשונה של אחד מהם הם דוחים אותם. מפונקים חושבים שכל אחת תהיה איתם ישר. ותומאס בכלל וחושב שהוא עוד ״המלך של בית הספר״ שלנו סתם חיי בסרט. ״מה אדון ״מלך בית ספר״ רוצה להזמין?״ שאלתי בצחוק מרושע ״״אמ נראלי אני יזמין ביאה שחורה תודה אה ואני רוצה להזמין את המנהל שלכם עכשיו״ הוא ענה באדישות ״כן בטח רק למה מנהל קרה משהו לא בסדר?״ שאלתי בחיוך מאולץ ״אני רוצה לדבר איתו יש לך בעיה עם זה נוי יורק?״ הוא שאל בחיוך מרושע ״דבר ראשון אל תקרא לי נוי יורק אדיוט שכמוך״ אמרתי בגלגול עיניים והוספתי ״ודבר שני אני לא מפחדת ממך יחי בסרט״ אמרתי בהתנשאות וכל החברים שלו התחילו להגיד ״אוווווווו״ ״אוווו מישהי מתחצפת למלך בית ספר?״ ואווו היילי איזה אמיצה״ אמרו חברים שלו ביחד. ״״למה שאני יפחד מהמגודל הזה?״ שאלתי בהתנשאות ״אה וגם אני יקרא למנהל כאילו שאכפת לי״ וגלגלתי עיניים ״אני יביא לכם את מה שהזמנתן ואז אני קרא למנהל״ אמרתי בחיוך מאולץ ״נשמע לכם טוב?״ שאלתי ״כן רק עם את עדיין תמשיכי לדבר איתנו״ אמר בראיין והסתכלי על תומאס. תומאס עשה פרצוף עצבני לבראיין ובראיין הפסיק למה שהוא יעשה כזה פרצוף? זה לא שהוא מאוהב בי הוא שונא אותי וזה הדדי. ״אולי בראיין היה לך מזל ואני יסכים מתישהו לך״ אמרתי לו בחיוך מאולץ והלכתי להביא להם את מה שהזמינו.חזרתי עם המשקאות של חברים שלי והבאתי להם והלכתי לביא את המשקה שלו. לקחתי את המשקה וישבתי לעצמי בואו קצת נתעלל בו לקחתי מלא ושמתי בכמויות בפנים ועירבבתי טוב טוב שלא יראו ששמתי.
הלכתי לשולחן והבאתי לו את המשקה. ״שמת בזה משהו שאני צריך לחשוד?״ תומאס אמר את זה בחצי עצבני ״לא ממש לא אני לא רוצה שיפטרו אותי על ההתחלה עם נגיד הייתי עובדת פה שנה הייתי שמה לך עכבר בפנים אבל לצערי אני לא יכולה לעשות לך את זה״ אמרתי בחיוך מרושע. ״כן בטח תביאי לי חדש מיד ועם תעזי להשים משהו זה לא יגמר טוב״ אמר באיום ״אוי תומסוסו איזה מתוק אתה שאתה חושב שאתה יכול לאיים עליי אה מתוק״ עניתי בהתנשאות ״היי זה הכינוי שלי לקחת לי אותו״ ז׳אק ענה כאילו העלבתי אותו ״אז אולי לא היית צריך להגיד אותו בלילה״ אמרתי באדישות ״דבר ראשון אל תקראי לי תומסוסו לא הסכמתי לך ודבר שני איך את יודעת את זה לעזעזל?!״ הוא ענה עצבני ״או מותק מה קשה לך להתמודד עם זה שקוראים לך בכינוי מטופש במקום מלך בית ספר?״ שאלתי בעוקצנות והוא היה כולו אדום ״בואי איתי שניה לצד עם את כל כך בטוחה בזה שאני לא מאיים״ הוא אמר בזעם ״כן בטח מלך בית ספר״ עניתי בחיוך והלכנו לכיוון השירותים שאין שם אף אחד.הגענו לשירותים והוא התחיל להגיד ״תגידי מי את חושבת שאת שאת ככה מדברת עליי ליד חברים שלי?!״ שאל עצבני אבל הבט שלו היה מכוון לי לשפתיים. ״מי אני אני היילי שארלוט שיכולה לדבר לכול אחד איך שבאלי אוקיי את..״ הוא קטע אותי בזה שנישק. למה הוא עשה את זה? ברגע שנישק אותי רציתי להתנגד אבל לא יכלתי רציתי לחקור את השפתיים שלו את הפה שלו את הלשון שלו. הנחתי ידיים על הצבר שלו בזמן שהתנשקנו. הוא שם את הידיים שלו על המותניים שלי ונישק בפרעות. ברגע שנישק אותי הרגשתי שהנשיקה הייתה מלאה תשוקה מלאת רגשות שאני אפילו לא הכרתי. הלשון שלו החליקה בשלי וחקר את הלשון שלי. דחפתי אותו כי ידעתי שזה לא בסדר אבל רציתי לנשק אותו עוד רציתי עוד קצת לחקור את הפה שלו. אולי הוא מנשק מצוין אבל הוא לא באמת מי שהוא נראה מבפנים הוא אנוכי ושחצן מפונק.״מה זה היה?!״
״אה סתם נתתי לך את הרגש איך מנשקים מישהו שהוא ״מלך בית ספר״ שתדעי עם מי את מתעסקת״ אמר באדישות ובו זמנית בעוקצנות ״טוב עם ככה זה לא עבד״ אמרתי עצבנית.לא בגלל שלא רציתי לנשק אותו זה בגלל שנוא נישק כל כך טוב שעוד שניה התאהבתי בו. אבל מהר מאוד נזכרתי מי הוא. ״איך שתרצי נוי יורק ברגע שתבואי מחר לבית ספר את תדעי עם מי את מתעסקת״ ״טוב אז חדשות רעות בשביל אדון בית ספר אני לא באה מחר אהה״ אמרתי בחיוך מרושע ״למה את לא באה?״ הוא שאל אותי הייתי מופתעת ששאל אבל זה היה נראה שזה נפלט לו ״בגלל שאני עובדת פה עד ארבע בבוקר ושהייתי מחוץ לבית שלך היה גשם והייתי עם שמלה והייתי יחפה״ שילבתי ידיים מתחת לחזה וזה הבליט אותו והעיניים שלו ירדו מהפנים שלי לחזה אבל הוא ישר הרים את המבט אליי.״טוב לא ממש אכפת לי למה או איך״ ענה באדישות ״אתה שאלת אותי אז עניתי לך אל תהיה כזה טיפש גדול״ אמרתי וצחקתי.והלכתי לשולחן שלהם להביא להם חשבון.אחרי המשמרת. אחרי הנשיקה שלי עם תומאס. חזרתי לבית נכנסתי להתקלח התלבשתי בפיג׳מה ונכנסתי למיטה ונרדמתי ישר.
קצתי וראיתי שהשעה שבע וחצי בערב! התעוררתי בבהלה בגלל שאני עכשיו לא יצליח לישון בלילה וזה ידפוק לי את שעות השינה. מזל שלא היה לי עבודה היום. קמתי צחצחתי שיניים והחלפתי למכנס פיג׳מה קצר וסוודר גדול. נזכרתי שיש לי את הסוודר של תומאס הייתי חייבת להחזיר לו לא משנה מה. לא ריציתי להחזיר לו אבל הייתי חייבת והינה עוד פגישה שתהיה סיוט עם תומאס. אבל הנשיקה עוררה בי רגשות שבחיים לא חשבתי שארגיש הרגשתי תשוקה בנשיקה למרות שזו הנשיקה הראשונה שלי כן כן זו הייתה הנשיקה הראשונה שלי כן הייתי שומרה מאוד. יש לי את ההורים הכי מגוננים אבל עכשיו הם נעלמו. בזמן הנשיקה הרגשתי שזה אמיצי ולא סתם הרגשתי שהנשיקה לא הייתה מזוייפת או בשביל להראות לי ״עם מי אני מתעסקת״ זה היה אמיתי. הכנסתי את הסוודר של תומאס לכביסה וחיכיתי שהיא תסיים שאני יוכל להכניס למייבש ולקפל ולהחזיר לו אותה ביום ראשון.
אחרי שעשיתי את כל מה שהייתי צריכה הייתי בחדר ראיתי ״יומני הערפד״ שמעתי דפיקות והשעה הייתה 00:00 בלילה פחדתי מוות אבל ירדתי לסלון לקחתי מחבט והייתי מוכנה לתקוף עם זה היה מישהו שינסה לעשות לי משהו. פתחתי את הדלת וראיתי אותו ראיתי את תומאס.
YOU ARE READING
להסתבך איתו
Novela Juvenilהיילי /אני בת 16 עברתי מניו יורק להוליווד וזה לא התחיל ברגל ימין ברגע שעליתי על המטוס התיישב לידי מנוול ושחצן שהתחיל לאיים עליי.שהגעתי לבית ספר החדש ואני נכנסת לכיתה את מי אני רואה?!את אותו אחד שהתווכחתי איתו בטיסה ושאיים עליי פשוט נפלא איך שהתחיל...