takıntili mafya jisung 1.bölüm

714 41 82
                                    

Kısaltmalar;

Jisung=js

Hyunjin= hy

Felix- Fl

Seungmin= sn

Minho= MH

Jeongin= ın(direk ı.n işte)

Changbin= cg


~yn'den~

Bu gün hayatımın en güzel gunlerinden biri. Neden biliyor musunuz, çünkü bu gün bir şirkete gidip stilist olacağım. Şirketin adı Skz holding (OMG 👀) çok ünlü bir şirkette stilist olacağım için mükemmel heyecanlıyım. Sabah uyandığım gibi stilist olduğumu belli edecek bir kombin yaptım.

(Telefonu boş verin djsjsks) bunları giyindikten sonra saçimi Hafif maşa yaptım ve odamdan dışarı çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Telefonu boş verin djsjsks) bunları giyindikten sonra saçimi Hafif maşa yaptım ve odamdan dışarı çıktım. Aşağıda abim kahvaltı ediyordu.

Yn- abi babam nerde?

T- o şirkete gitti abicim (bu arada yn lerin de şirketi var ama bunlar  jisunglar gibi saklamiyorlar bilindik bir şirket değil. )

Yn- Haa tmm 
(Yn uwu smile ve sesini incelterek) bende demiştim kii beni bu gün ilk işyerime abim bırakır??

T- of ynnn tmm iki dk bekle ben şirkete giderken bırakırım seni.

Yn-Teşekkür ederim abicimm

T- rica ederim hadi biseyler atıştır

Abimin dediği gibi biseyle atıştırdiktan sonra dışarı çıktık

Şirketin önüne geldiğimizde derin bir nefes çektim ve geri bıraktım. Sonra abimin yanağına koca bir öpücük kondurduktan sonra arabadan indim yürürken abimin bana seslendiğini duydum.

T-yn!

Yn- efendim?

T-sakın gerizekalılık yapma!

Yn-sjsjsjs tmm yapmam .

Abimin bana uzaktan öpücük atmasını izlerken şirketin kapısina gelmiştim. Tam içeri giricekken güvenlikler beni durdurdu.  (Güvenlik=G )

G- buyrun hanımefendi?

Yn- emm ben stilistlik başvurusuna gelmiştim.

G- buraya stilistlik için geldiginizi kanıtlamaniz için birseyiniz var mı??

Yn-  yok ama ben Instagram dan ilanlarınızı gördüm ve bu yüzden geldim.

G- üzgünüz ama buraya her geleni alamıyoruz malesef .

Yn- ama ben boş bir nedenle gelmedim ki iş için geldim!

G- hanımefendi üzgünüm ama kurallarimiz böyle.

~jisung'dan~

Dışarıda skz ile takilirken(arkadaşlar sorry çok bolüyorum ama skz derken bangchan haricinden bahsedicem)genç ve güzel bir bayanın kapıdaki güvenlikle tartıştıklarını gördüm.

Js- bir dakika bir dakika, ORADA NE OLUYOR?

Skz- ha? Nerde??

Js- şirketin kapısina bakın!

Hepsi orada yn ve güvenliğin tartışmasını gördü.

Jisung hızlı adımlarla oraya yürümeye başladı.

~yn den~

Js- sorun nedir??

Arkamı döndüğümde kaslı kollarıyla ve yakışıklı yüzüyle bana bakan birini gördüm.

G- jisung bey bu hanımefendi stilist başvurusunu bahane ederek şirkete girmeye çalışıyor!!

Yn- HAYIR!! Bakın yemin ederim ki ben stilistim bu işin üniversitesini okudum ben gerçekten!!

Js- adın ne bakalım senin güzellik?

Yn- Kim yn 

Bir dakika! Az önce o bana güzellik mi dedi?! Bu neden bilmiyorum ama benim hoşuma gitmişti.

Js- Ha sen Kim Yoa-so nün kızsın!!
(Yoa-so yn nin babası)

Yn- ah evet, Tanıyor musun?

Js- evet tanıyorum babam ile yakın arkadaşlar.

Yn- o zaman senn, BANGCHAN IN  OĞLU OLMALISIN!!

Js- evet ama bu seni niçin bu kadar şaşırtıcı bir durum??

Yn- eem pardon biraz fazla tepki verdim boşver.

Js- birakin girsin.

G- tabi efendim.

Evet o yakışıklı adam ve 6 kisi ile birlikte şirkete girdik..

İçerisi kocamandı. Özel detaylarla süslenmiş kolonlarıyla bir sarayı anımsatiyordu.

Birlikte asansöre bindik.

Yn- ee ben nereye gidicem?

Js- beni takip etsen yeter.

Asansöre 8 kişi ile binmek , HELE Kİ ERKEKLERLE, biraz ürkütücüydü açıkçası. Çünkü bunların hepsi belalı tipler. Kısacası mafyalar. Hemen onlardan ayrı bir köşeye geçip telefonumu çikarttim.

(Min-ji yn nin kankisi)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Min-ji yn nin kankisi)

~jisungdan~

Yn telefondan biseyler yazarken bende onun melek yüzünü izliyordum. Kabul edicem ben yn den çok büyülenmiştim. Aşk-boyle biseymis meğerse.

Ben yn yi takıntılı bir şekilde izlerken sanırım yanımda duran seungmin bunu gördü.

Sn-Aoow biz inelim şimdi sizin konuşcaklarınız vardır DEME ARKADAŞLAR EHEHEHE

Skz- Ayn biz inelim 4 . Katta.

Ve Skz indi.. asansörde sadece ben ve yn kaldık...

~ynden~

Ben telefonda min -ji ile yazişirken bir ses duydum.

Js- sevgilin mi?

Telefondan başımı kaldırım jisung a baktım. Ve beni yine büyülemeyi başardı.

Yn-bisey mi dediniz?

Js- sevgilin mi?

Yn-kim?

Js-seni arabasıyla şirkete bırakan kişi.

Yn- ahahah o sadece abim!

Js- ov pardon

Jisungun utandığı her halinden belliydi.yüzü kıpkırmızıydı ve her erkek gibi ensesini kaşiyordu.

Yn- utanmana gerek yok

Js- efendim ?

Yn-utanmana gerek yok diyorum, herkes hata yapabilir.

Devam edicek...

Hikayem nasıl olmusss oy kullanmayı unutmayın bayys

HAN JİSUNG İLE HAYAL ET/ Takıntılı mafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin