ölmek nasıl bişey¿

322 18 12
                                    

Hatırlatma;

Islık sesi duyduğum anda arkamı döndüm. Bakar bakmaz gelen kişi karşısında şoka uğradım ve ayağı kalktım...

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Yeni bölüm 💗💗
   
             ~iyi Okumalar~
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Jk: Yn? Dönceğini düşünmedim!

Bakışlarımı ona çevirdim. Elinde bir market poşeti ile yanıma doğru yaklaşıyordu.

Yn: evet, uzun zamandır bir problemim olmadı. Am bu gün problem değil,PROBLEMİN DE ÖTESİ VAR!!!

Jk: yn¿ BİR DAKİKA SEN AĞLIYOR MUSUN!!?(ordan ne gibi gözüküyor jk cum)

Yn: NE YANİ AĞLAMAK DA MI SUÇ!

Jk: Seni her zaman dertli gördüm ama ağladığını ilk defa gördüm.

Yn: oofff o kadar kafam ağrıyor ki!

Jk ben bu lafı söylerken gelip yanıma oturdu.

Jk: anlatmak ister misin?....

Jungkook benim sırdaşım,dostum ,arkadaşım kısacası bana değer veren kısıtlı insanlardan biri.

Flashback( Jk ile tanıştığımız gün)

12 yaşımdayım. Bu gün okulda zorbalığa uğradım. Kısacası sadece bu gün değil her gün zorbalaniyorum. Annem öldü diye... Keşke annem yerine ben ölseydim.. ne yani annemin ölmeside   mi suç!

Bu gün sabrımın taştığı son noktaydı. Annemin yanına bende gitmek istiyordum. Bir yıldızın yanına , ANNEMİN YANİNA!  Böylece babamı bu kötü işlerdende korurdum.  Bir melek olsadım bunların hepsini yapardım...  Artık kaçış noktam yoktu
Ne yaparsam yapıyım zorbalanıcaktım.

Okuldan eve ağlayarak gelirken soeron marketinin üstünü gördüm. Burdan atlarsam geri hayata dönmem zor olurdu. Evet bunu yapıcaktım. Zorundaydım

Hemen koşarak çatıya çıktım ve korkulukların önüne geçtim. Ve telefonumdan video kaydı aldım..

_______________________________
                                    ⚫
Merhaba ben yn. Bu beni gördügunuz son video olucak çünkü ben intihar edicem. Bunu yapacak kadar dayandım. Artık dayanamıyorum. Ölümüm okulda beni annem olmadığı için zorbalıyanların en mutlu günü olucak . Ben onların yüzünden ölücem. Her zaman gökyüzündeki en parlak yıldızdan sizi izliycem. Görusuruz...

_______________________________
Bu videoyu çektikten sonra çantamı bir kenara attım ve ölmeye hazırlandım. Taa kı arkamdan bir ses duyana kadar...

Jk: HAYIR! BUNU SAKIN YAPMA!!!

Yn: sen kimsin!

Jk: gel önce bir tanisalim.

Yanına gittim ve tanıştık.

Yn: ben ölmek istiyorum, dayanamıyorum artık DAYANAMIYORUM niye beni tutuyorsun ki?!

Jk: arkandakiler hiç üzülmiyecek mi sanıyorsun? Baban, abin, hicmı üzülmez!

Yn: haklısın...

Jk: Anlatmak ister misin...?

Flashback bitti

Jk a bütün olanları anlattım. O da bana ilk tanistigimiz zamanı anlattı ve o gün(zaten akşam olmuştu) azda olsa içimde bir umut oluştu ve öylece eve gittim.

HAN JİSUNG İLE HAYAL ET/ Takıntılı mafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin